A trzeba cos rozbierac zeby to odpiac? Gdzie jest wtyczka?
Typowe usterki i niedoróbki Kia ProCeed
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Miałem to samo, ASO mnie olalo ale ustawiłem zbierznosc na stacji. Jak sprawdziłeś stopnie obrotu kierownicy?Kobil pisze: ↑26 maja 2020, 16:14 Ja już po ustawieniu zbieżności. ASO obok domu mnie olało i kazało zapłacić za geometrię nie chcąc nawet wykonać jazdy próbnej. Powiedzieli że gwarancja tego nie obejmuje bo zbyt wiele km już przejechałem i trzeba było się zgłaszać zaraz po odbiorze auta. Tylko że podczas jazdy po dużym mieście problem ciężko jest wyczuć. Uciążliwy staje się dopiero w trasie, a te robię od niedawna. Dodatkowo sprawdziłem zakres obrotu kierownicy i okazało się że w lewo obrót kończy się w okolicach 93stopni a w prawo ma 82stopnie. Po kontakcie z ASO w którym kupiłem auto zostałem umówiony na sprawdzenie w ramach gwarancji. Technik po jeździe próbnej stwierdził iż kierownica jest idealnie i auto nie ściąga. Jednak po sprawdzeniu na maszynie okazało się że zbieżność jest do dupy. Lewe koło ustawione na zero a prawe patrzy w prawo. Dlatego czułem że auto ciągnie do prawej przy prostej kierownicy. Zbieżność została ustawiona i teraz jest naprawdę inna jazda. Zdecydowanie mniej korekt kierownicą i pewniejsze prowadzenie.
W którym ASO próbowałeś?
-
- Posty: 239
- Rejestracja: 07 cze 2019, 12:10
- model samochodu: Kia XCeed XL 1.6TGDI 7DCT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Stopnie sprawdziłem obracając kierownicą do oporu i trzymając ją by nie odbiła. Następnie użyłem aplikacji na telefonie. Nawet bez aplikacji gołym okiem widać że kierownica zatrzymuje się w zupełnie innych miejscach. Próbowałem pierw w Kia Eforia, ale problem pozytywnie rozwiązało Kia Połczyńska 33 CARSERWIS.
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Ok dzięki, sprawdze u siebie jak to wyglada po regulacji zbieżności. Jeździ teraz prosto wiec nie powinno być różnicy w stopniach na kierownicy
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Sprawdziłem tak z ciekawości w ten sposób u siebie i kurde mam dokładnie tak samo, tylko że nie zauważyłem do tej pory żeby mi ściągało autoKobil pisze: ↑27 maja 2020, 09:13 Stopnie sprawdziłem obracając kierownicą do oporu i trzymając ją by nie odbiła. Następnie użyłem aplikacji na telefonie. Nawet bez aplikacji gołym okiem widać że kierownica zatrzymuje się w zupełnie innych miejscach. Próbowałem pierw w Kia Eforia, ale problem pozytywnie rozwiązało Kia Połczyńska 33 CARSERWIS.
-
- Posty: 239
- Rejestracja: 07 cze 2019, 12:10
- model samochodu: Kia XCeed XL 1.6TGDI 7DCT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Widocznie masz dobrze ustawioną zbieżność. U mnie tego zakresu kierownicy nie poprawili, a auto i tak zaczęło się prowadzić o wiele lepiej.
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Czy ktoś miał problem z odpaleniem auta ? Po wciśnięciu guzika auto kręci ale nie może zaskoczyć dopiero po lekkim dodaniu gazu odpala . Zdadza się to czasami , raz odpala od strzAłu a innym razem nie chce .
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Jak się skończyła historia? Mam ten sam problem w Ceed GT 2020. W tej chwili jest drugi raz w serwisie. Za pierwszym razem zaktualizowali soft silnika twierdząc że to powinno pomóc ale dwa tygodnie później czyli w zeszły czwartek problem znowu wystąpił.
-
- Posty: 239
- Rejestracja: 07 cze 2019, 12:10
- model samochodu: Kia XCeed XL 1.6TGDI 7DCT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Na grupie FB kilka takich przypadków już było. Zazwyczaj wymiana wtrysków rozwiązywała problem.