Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 cze 2019, 16:19
- model samochodu: eclipse, peugeot508, sorento
Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta
Zdrowie motofanów !
Mam pytanie o jakość serwisu dealerów Kia i dalekowschodnich innych. Mnie interesuje Trójmiasto (a spólke-córkę Śląsk). Przymierzamy się do nowej floty przedstawicieli. Mam dobre doświadczenia z serwisami francuzów, no ale Kia i Daleki Wschód nadrabia produktem. Czy serwisy są równie sprawny? Macie jakieś własne doświadczenia?
Mam pytanie o jakość serwisu dealerów Kia i dalekowschodnich innych. Mnie interesuje Trójmiasto (a spólke-córkę Śląsk). Przymierzamy się do nowej floty przedstawicieli. Mam dobre doświadczenia z serwisami francuzów, no ale Kia i Daleki Wschód nadrabia produktem. Czy serwisy są równie sprawny? Macie jakieś własne doświadczenia?
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 cze 2019, 20:23
- model samochodu: Vitara, Astra, nissan
Re: Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta
ODRADZAM Wojtanowicza ! Podam mój przykład – bieżący, w toku, nierozwiązany od 4 miesięcy.
Suche fakty:
1-23 stycznia żony Vitarę przytarł gość na parkingu. Okolice przedniej lampy.
2-po wszystkich formalnościach ubezpieczeniowych z compensą, odwiedziliśmy serwis Wojtanowicza na Kcyńskiej, gdzie pracownica p. Tomasza Głuszko zrobiła z 20 zdjęć i podpisaliśmy zlecenie dla tego dealera o prowadzenie dalszych formalności i naprawy,
3-19 lutego otrzymaliśmy -my i p. Głuszko – wycenę. (żeby było jasne -chodzi o nową VITARĘ 2017 kupioną U TEGOŻ DEALERA !)
4-żona dzwoni (mnie już nie było na miejscu) z zapytaniem kiedy będzie coś wiedział – p. Głuszko informuje że jak coś będzie wiedział to napisze i zadzwoni
5-to samo w drugim tygodniu…
6-to samo w trzecim tygodniu..
7-to samo w drugim miesiącu…,
8-to samo w trzecim miesiącu..
9- po moim powrocie ze zdziwieniem zorientowałem się że auto nie jest naprawione ?!? W maju otrzymaliśmy maila z compensy (z wiadomością do KK Wojtanowicza) , że kasa jest już u niego !!
10-napisałem maila na trzy adresy kierownictwa Wojtanowicza. Potwierdzono dojście, ale pan Krzysztof właśnie wyjechał na urlop, sprawę przekazano kierownikowi serwisu -zwierzchnikowi p. Głuszko.
11- mamy 14 czerwca, mijają trzy tygodnie. Żadnego maila, żadnego telefonu od kierownictwa, zero PRZETRZYMYWANEJ kasy. Prawie 4 miesiące zwodzenia i unikania kontaktu przez p. Głuszko.
Tak wygląda serwis Suzuki, Kia i Mitsubishi, marek o które troszczą się tysiące ludzi na świecie. Dwóch znajomych znając mój przypadek zrezygnowało już z chęci nabycia Swifta i Sportaga.
Żeby nie było, że jestem spamerem z konkurencji podaję nr sprawy – 2264736.
Suche fakty:
1-23 stycznia żony Vitarę przytarł gość na parkingu. Okolice przedniej lampy.
2-po wszystkich formalnościach ubezpieczeniowych z compensą, odwiedziliśmy serwis Wojtanowicza na Kcyńskiej, gdzie pracownica p. Tomasza Głuszko zrobiła z 20 zdjęć i podpisaliśmy zlecenie dla tego dealera o prowadzenie dalszych formalności i naprawy,
3-19 lutego otrzymaliśmy -my i p. Głuszko – wycenę. (żeby było jasne -chodzi o nową VITARĘ 2017 kupioną U TEGOŻ DEALERA !)
4-żona dzwoni (mnie już nie było na miejscu) z zapytaniem kiedy będzie coś wiedział – p. Głuszko informuje że jak coś będzie wiedział to napisze i zadzwoni
5-to samo w drugim tygodniu…
6-to samo w trzecim tygodniu..
7-to samo w drugim miesiącu…,
8-to samo w trzecim miesiącu..
9- po moim powrocie ze zdziwieniem zorientowałem się że auto nie jest naprawione ?!? W maju otrzymaliśmy maila z compensy (z wiadomością do KK Wojtanowicza) , że kasa jest już u niego !!
10-napisałem maila na trzy adresy kierownictwa Wojtanowicza. Potwierdzono dojście, ale pan Krzysztof właśnie wyjechał na urlop, sprawę przekazano kierownikowi serwisu -zwierzchnikowi p. Głuszko.
11- mamy 14 czerwca, mijają trzy tygodnie. Żadnego maila, żadnego telefonu od kierownictwa, zero PRZETRZYMYWANEJ kasy. Prawie 4 miesiące zwodzenia i unikania kontaktu przez p. Głuszko.
Tak wygląda serwis Suzuki, Kia i Mitsubishi, marek o które troszczą się tysiące ludzi na świecie. Dwóch znajomych znając mój przypadek zrezygnowało już z chęci nabycia Swifta i Sportaga.
Żeby nie było, że jestem spamerem z konkurencji podaję nr sprawy – 2264736.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 cze 2019, 18:59
- model samochodu: sportage
Re: Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta
no ale jak to? zabrali pieniądze z ubezpieczalni i udają że ich nie ma? to tylko bezczelność czy już złodziejstwo? a czy kia motors polska to toleruje???
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 cze 2019, 20:23
- model samochodu: Vitara, Astra, nissan
Re: Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta
Centrala może zareaguje gdy będzie głośno i publicznie - proszę więc udostępniać. Jak klientem jest osoba, kobieta, która po prostu jeździ, a nie zna się na naprawach, to wmawiają głupoty. Przykre.
Re: Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta
Heh dobre.
Najpierw z jednego konta zapytanie o serwisy w dwóch różnych lokalizacjach, ale w tytule wymieniony z nazwy konkretnie jeden serwis.
Następnie wielkie ostrzeżenie przed tym właśnie wymienionym serwisem przez użytkownika Suzuki (na forum Kia).
I do tego jeszcze jeden użytkownik podpytuje i grzeje temat.
Wszyscy zarejestrowani w jednym czasie i po 1 poście na koncie.
Kolego - serwis nie chce zarobić to zabieraj zabawki i idź do innego i tyle.
Najpierw z jednego konta zapytanie o serwisy w dwóch różnych lokalizacjach, ale w tytule wymieniony z nazwy konkretnie jeden serwis.
Następnie wielkie ostrzeżenie przed tym właśnie wymienionym serwisem przez użytkownika Suzuki (na forum Kia).
I do tego jeszcze jeden użytkownik podpytuje i grzeje temat.
Wszyscy zarejestrowani w jednym czasie i po 1 poście na koncie.
Kolego - serwis nie chce zarobić to zabieraj zabawki i idź do innego i tyle.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 cze 2019, 16:19
- model samochodu: eclipse, peugeot508, sorento
Re: Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta
Pytam na wielu forach. Zarejestrowałem się jak normalny człowiek dopiero gdy ma pytania, bo tak jak teraz jest 70 obserwujących a tylko 6 zarejestrowanych.
Sprawdziłem nr w kompensie u znajomego - i zgadza się, to nie fejk. Wysłałem zapytania na strony fb central, bo ani u siebie, ani w innych firmach handlowych nie znoszę chamstwa wobec zwykłego klienta. Muszę wiedzieć czy centrale ww firm w Polsce też to tępią, zobaczymy.
Zgodziłbym się, że powinien iść do innego serwisu, gdyby nie to, że ten serwis już dostał pieniądze z ubezpieczalni - zauważyłeś ?
Chętnie przeczytam inne doświadczenia forumowiczów o innych serwisach w Trójmieście (i na Śląsku). Nawet jeśli specjalnie po to zarejestrowałeś się wczoraj, bo po to są fora.
na zdrowie!
Sprawdziłem nr w kompensie u znajomego - i zgadza się, to nie fejk. Wysłałem zapytania na strony fb central, bo ani u siebie, ani w innych firmach handlowych nie znoszę chamstwa wobec zwykłego klienta. Muszę wiedzieć czy centrale ww firm w Polsce też to tępią, zobaczymy.
Zgodziłbym się, że powinien iść do innego serwisu, gdyby nie to, że ten serwis już dostał pieniądze z ubezpieczalni - zauważyłeś ?
Chętnie przeczytam inne doświadczenia forumowiczów o innych serwisach w Trójmieście (i na Śląsku). Nawet jeśli specjalnie po to zarejestrowałeś się wczoraj, bo po to są fora.
na zdrowie!
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 cze 2019, 20:23
- model samochodu: Vitara, Astra, nissan
Re: Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta
WYJAŚNIENIE
1- Okazuje się, że sytuacja nie jest winą KKWojtanowicz, a ubezpieczyciela- Compensy
2- Próbowaliśmy się skontaktować z Compensą by przesłali nam wycenę-kosztorys. Przez miesiąc (!)pisania, maili, Compensa nie mogła znaleźć go. Dopiero kontakty bezpośrednie i pośrednie skutkowały iż przesłali kosztorys.
3- Bez niego- jak wyjaśnił p.Głuszko- także serwis nie mógł ruszyć z naprawą.
4- Niniejszym więc PRZEPRASZAM serwis KK Wojtanowicz jak i p. Głuszko, za to iż im przypisałem winę.
5- Wydaje się, że nie ma już przeszkód ze strony Compensy i Serwis Wojtanowicza będzie mógł naprawić Vitarę, o czym poinformuję i zamknę sprawę.
1- Okazuje się, że sytuacja nie jest winą KKWojtanowicz, a ubezpieczyciela- Compensy
2- Próbowaliśmy się skontaktować z Compensą by przesłali nam wycenę-kosztorys. Przez miesiąc (!)pisania, maili, Compensa nie mogła znaleźć go. Dopiero kontakty bezpośrednie i pośrednie skutkowały iż przesłali kosztorys.
3- Bez niego- jak wyjaśnił p.Głuszko- także serwis nie mógł ruszyć z naprawą.
4- Niniejszym więc PRZEPRASZAM serwis KK Wojtanowicz jak i p. Głuszko, za to iż im przypisałem winę.
5- Wydaje się, że nie ma już przeszkód ze strony Compensy i Serwis Wojtanowicza będzie mógł naprawić Vitarę, o czym poinformuję i zamknę sprawę.
Re: Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta
Ja kupiłem (Leasing) Optimę GT u Wojtanowicza i jestem też po pierwszym serwisie. Jak na razie jestem zadowolony.
Re: Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta
Ja kupiłem leasing i korzystałem z serwisu od Wojtanowicz i jestem zadowolony. Kompleksowa obsługa diagnostyczna
Re: Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta
Po dwóch przeglądach w serwisie Wojtanowicz, bez zastrzeżeń .