Cześć, w zeszłym tygodniu bylem na przeglądzie 15k i była aktualizacja softu?nawigacji? Czegoś tam w oprogramowaniu (przepraszam nie znam się) wszystko było ok ale od odbioru samochodu pojawią mi się taki komunikat (zdjecie) po czym "profil kierowcy" jest resetowany do ustawień fabrycznych (zmiana czasu języka jednostek odłączenie telefonu etc)
Oczywiście poświęcając 2-3minuty łącze znowu profil kierowcy z kia connect ale cześć ustawień typu cofanie fotela , dźwięki powitalne muszę ustawiać z palca . Czy może ktoś wie co to może być?
Pozdrawiam
Problem z profilem kierowcy
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 16 wrz 2021, 13:29
Problem z profilem kierowcy
- Załączniki
-
- Zdjęcie ustawienia aplikacji kia connect
- IMG-20220525-WA0027.jpg (87.34 KiB) Przejrzano 1675 razy
Re: Problem z profilem kierowcy
czy kia connect działa Ci poprawnie? u mnie po pierwszej wizycie przy 15k km rowniez wykonano aktualizacje ktora unierochomiła usługę KiaConnect i mam przeboje z serwisem
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 16 wrz 2021, 13:29
Re: Problem z profilem kierowcy
wydaje mi się że działa i działała poprawnie , testuje wszystko i na wszystkie sposoby póki co, po ostatnim 'resecie' i poustawianiu wszystkiego z palucha nie odpalam Kia connect i póki co działa , jak się okaże że przez najbliższe pare uruchomień będzie ok , to odpalę KIA Connect i będę dalej obserwował , jak auto znów 'wymusi' na mnie reset z pozycji telefonu, to przeinstaluję apkę w telefonie, jak to nie podziała, stworzę (o ile to możliwe) inny profil, inne konto zobaczymy ...
mój serwisant nie spotkał się jeszcze z takim błędem , wysłałem do nich maila ze zdjęciami, na razie bez odzewu
mój serwisant nie spotkał się jeszcze z takim błędem , wysłałem do nich maila ze zdjęciami, na razie bez odzewu
-
- Posty: 102
- Rejestracja: 10 lip 2021, 14:38
- model samochodu: Proceed polift
Re: Problem z profilem kierowcy
ja przed chwilą wróciłem z pierwszego serwisu też, 0 problemów (a miałem trochę stracha po Twoim poście ), mój profil załadował się od razu itd, bez różnicy się zachował systemrybson_opole pisze: ↑26 maja 2022, 14:07 wydaje mi się że działa i działała poprawnie , testuje wszystko i na wszystkie sposoby póki co, po ostatnim 'resecie' i poustawianiu wszystkiego z palucha nie odpalam Kia connect i póki co działa , jak się okaże że przez najbliższe pare uruchomień będzie ok , to odpalę KIA Connect i będę dalej obserwował , jak auto znów 'wymusi' na mnie reset z pozycji telefonu, to przeinstaluję apkę w telefonie, jak to nie podziała, stworzę (o ile to możliwe) inny profil, inne konto zobaczymy ...
mój serwisant nie spotkał się jeszcze z takim błędem , wysłałem do nich maila ze zdjęciami, na razie bez odzewu