Szkoda a gwarancja

forum użytkowników modelu Ceed
Gloraf
Posty: 3
Rejestracja: 17 cze 2022, 22:57
model samochodu: Kia Ceed III CD 1,6 CRDI SW 2019

Szkoda a gwarancja

Post autor: Gloraf »

Cześć,
Po paroletniej przygodzie mojej żony w C1, nabyłem
dla siebie C3. Nowy nabytek miał szkodę. Został sprzedany przez właściciela „auto komisowi”. Szkoda została naprawiona przez komis. Otrzymałem zdjęcia, naocznie zobaczyłem uszkodzone elementy które wymieniono ( uszkodzone boczne drzwi).
Nabyta C3 pochodzi z końca 2019, I rejestracja grudzień 2019. Teoretycznie ma przed sobą gwarancję, ale jak była szkoda to wyczytałem ze naprawiana poza ASO = utrata gwarancji. Pytanie brzmi, nastąpiła utrata całej gwarancji czy tylko częściowo na powłokę, perforację….
Jak to sprawdzić?
Awatar użytkownika
shider
Posty: 523
Rejestracja: 24 lis 2021, 07:55
model samochodu: CEED GT-Line MY22 1.5 T-GDI 7DCT AEB

Re: Szkoda a gwarancja

Post autor: shider »

U mnie gdy szkodę naprawiało ASO, wszystkie elementy wymienione traciły z automatu gwarancję importera. Od momentu naprawy miałem na nie 2 lata a na resztę auta przysługiwała gwarancja importera. To bylo na poczatku 2018. Jesli chcesz miec pewnosc najlepiej będzie jak potwierdzisz to bezpośrednio u dealera lub importera.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Ceed”