Rdzewiejące tarcze hamulcowe w elektrkach
Rdzewiejące tarcze hamulcowe w elektrkach
Ten zakaz rejestracji według mnie to duży znak zapytania. Co z hybryda ? To tez ma silnik .Miałem apetyt przed Sportage na Volvo w hybrydzie. Pod maska był diesel 2.4 . 4x4 V60. Dałem sobie spokój. Jedna zasada diesel ma być ciepły a nie zapalany i gaszony. Wychodzi to na warsztacie później. EGR i DPF typowe usterki na krótkich odcinkach. Co do elektryka to multum elektroniki. Na dzień dzisiejszy to Zenek co kreci wszystko może zapomnieć o podniesieniu maski. Jeszcze trochę i bez możliwości diagnozy oryginalnym oprogramowaniem i dojściem do fabrycznego serwera nie zrobi nic. Wpierw aktualizacja jak jest a potem diagnoza. Pamiętam w chyba rok 2014 klient przyjechał z Jeep Comander z tylną wycieraczką. Żyła własnym zżyciem. Pomogła tylko aktualizacja. Zwykła wymiana lusterka która widzi martwe pole. To zabawa przednia z zaprogramowaniem. Rdzewiejące tarcze hamulcowe w elektrkach to dopiero niespodzianka. Nie jeden się przekonał ze co roku do wymiany. Kasa z tej naprawy naprawdę ładna. Jak jeszcze jest trochę kumaty właściciel i wyłączy odzysk energii to może uratować tarcze. No a co roczna rozbiórka i czyszczenie hamulca to standard.
Przepraszam za pisownie.Posiadam klawiature norweska.
-
- Posty: 1147
- Rejestracja: 23 kwie 2022, 12:38
- model samochodu: Kia Sportage V GT 4WD HEV + wszystko (tylko dziury w dachu nie chciałem)
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Wymiana oleju w silniku
Dlatego niektóre elektryki mają specjalną funkcję oczyszczania hamulców z rdzy.romanhoks pisze: ↑17 lip 2022, 12:04 Rdzewiejące tarcze hamulcowe w elektrkach to dopiero niespodzianka. Nie jeden się przekonał ze co roku do wymiany. Kasa z tej naprawy naprawdę ładna. Jak jeszcze jest trochę kumaty właściciel i wyłączy odzysk energii to może uratować tarcze. No a co roczna rozbiórka i czyszczenie hamulca to standard.
Re: Wymiana oleju w silniku
Widziales to . Robie w tym od poczatku i jakos to tu nie zdaje egzaminu.
Przepraszam za pisownie.Posiadam klawiature norweska.
-
- Posty: 1147
- Rejestracja: 23 kwie 2022, 12:38
- model samochodu: Kia Sportage V GT 4WD HEV + wszystko (tylko dziury w dachu nie chciałem)
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Wymiana oleju w silniku
Kia Niro EV daje możliwość całkowitego wyłączenia rekuperacji i tymczasowego korzystania z klasycznej hydrauliki. To funkcja czyszczenia tarcz hamulcowych (ang. Brake Disc Cleaning), można ją stosować, gdy tarcze robią się brudne lub zardzewiałe od nieużywania. Aby wyłączyć rekuperację Niro EV i aktywować BDC, należy przytrzymać przycisk Auto Hold przez co najmniej trzy sekundy. Na licznikach powinien wyświetlić się komunikat Brake Disc Cleaning On. W identyczny sposób można mechanizm wyłączyć i przywrócić rekuperację.
System działa w przedziale od 0 do 80 km/h oraz wyłącza się samoczynnie po 8-10 naciśnięciach hamulca.
https://elektrowoz.pl/porady/kia-niro-e ... -wiedziec/
Kończę bo to nie na temat.
Re: Wymiana oleju w silniku
Zadna nowosc. I tak tu nie zdaje egzaminu.
Przepraszam za pisownie.Posiadam klawiature norweska.
-
- Posty: 1147
- Rejestracja: 23 kwie 2022, 12:38
- model samochodu: Kia Sportage V GT 4WD HEV + wszystko (tylko dziury w dachu nie chciałem)
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Wymiana oleju w silniku
Ty to już wiesz, choć jeszcze żaden klient nie dostał tego samochodu.