romanhoks pisze: ↑29 gru 2022, 16:55No i co to wina swiec? Widze ze masz w domu szklana kule Wpierw bledy ze sterownika. Zobacz jaka temp pokazuje czujnik temperatury. Czy nie klamie? To najlatwiej sprawdzic . Zobacz filtr paliwa . W gniezdzie od podgrzewacza jest plus i minus tylko .Jeden pin moze byc troszeczke przegrzany.To widac . Tam ciagnie lewe powietrze. To jest typowa usterka KIA.Moze byc przekaznik swiec zarowych .Tez sie czasami wysypal lub wtyczka w nim.kon pisze: ↑26 gru 2022, 15:44Sam dobrze wiesz, że na 98% to wina świec. Możemy cię tu trochę pookłamywać że to może być coś innego, ale to chyba nie ma sensuurbas91 pisze: ↑25 gru 2022, 19:58 ....
Nie chciał bym wykręcać świec w tym momencie bo jest to raz uciążliwe a dwa pytanie czy się wykręcą normalnie. Dlatego tez chciałbym się najpierw poradzić Was. Czy ktoś z Was miał może podobny problem i jest w stanie powiedzieć co mogło ulec uszkodzeniu ? Dziękuję za pomoc i Pozdrawiam.
Ciężko odpala przy niskich temperaturach 2.0 136KM
Regulamin forum
link
link
Re: Ciężko odpala przy niskich temperaturach 2.0 136KM
Przepraszam za pisownie.Posiadam klawiature norweska.
Re: Ciężko odpala przy niskich temperaturach 2.0 136KM
98% jednak zakłada, że może to być inna przyczyna.
Zakładam też ,że w ramach "wina świec" mieści się sprawdzenie ich zasilania/sterownia.
Powodzenia w diagnozowaniu. Ze świecami jest ten problem, że dopóki ich nie wyciągniesz, to nigdy nie możesz być pewny ich sprawności na 100%.
Zakładam też ,że w ramach "wina świec" mieści się sprawdzenie ich zasilania/sterownia.
Powodzenia w diagnozowaniu. Ze świecami jest ten problem, że dopóki ich nie wyciągniesz, to nigdy nie możesz być pewny ich sprawności na 100%.
Re: Ciężko odpala przy niskich temperaturach 2.0 136KM
Dzięki za odpowiedz romanhoks Dziś zerknę na ten podgrzewacz od paliwa. A mógłbyś mi powiedzieć czy można go jakoś sprawdzić czy on działa ?No i co to wina swiec? Widze ze masz w domu szklana kule Zobacz filtr paliwa . W gniezdzie od podgrzewacza Jest plus i minus tylko .Jeden pin moze byc troszeczke przegrzany.To widac . Tam ciagnie lewe powietrze. To jest typowa usterka KIA.Moze byc przekaznik swiec zarowych .Tez sie czasami wysypal lub wtyczka w nim.
I moje drugie pytanie to gdzie znajdę przekaźnik od świec ? on jest gdzieś w okolicach akumulatora ? czy pod kierownicą ?
Re: Ciężko odpala przy niskich temperaturach 2.0 136KM
Romanowi chodzi o to że powietrze dostające się przez podstawę filtra zapowietrza układ paliwowy podczas postoju dlatego kręci i kręci.
Z drugiej strony pompa w zbiorniku to jest najprawdopodobniej hardcore. Prawdziwa pompa wyporowa. Powinna pchać aż miło i max po
0.5 minuty fura dać się odpalić powinna. Nie masz wrażenia że ton pracy pompy zmienia się po chwili od przekręcenia kluczka na zapłon?
EDIT: post był dłuższy ale mnie wyprowadzono z błędu więc treść skasowałem. Nie ma co utrwalać nieprawdy...
Powodzenia.
Z drugiej strony pompa w zbiorniku to jest najprawdopodobniej hardcore. Prawdziwa pompa wyporowa. Powinna pchać aż miło i max po
0.5 minuty fura dać się odpalić powinna. Nie masz wrażenia że ton pracy pompy zmienia się po chwili od przekręcenia kluczka na zapłon?
EDIT: post był dłuższy ale mnie wyprowadzono z błędu więc treść skasowałem. Nie ma co utrwalać nieprawdy...
Powodzenia.
Re: Ciężko odpala przy niskich temperaturach 2.0 136KM
Co do filtra to jak nie wyjmiesz i zaswiecisz w gniazdo to nie zobaczysz. Wiem to z praktyki. Co do przekaznika jest z lewej strony za lampa. Takie kwadratowy przekaznik.
Przepraszam za pisownie.Posiadam klawiature norweska.