Ładowarka do PHEV padła po 3 miesiącach
Ładowarka do PHEV padła po 3 miesiącach
Równo po 3 miesiącach od kupna zepsuła mi się ładowarka. Czy Wam też dali ładowarkę Green Cell w zestawie z pojazdem?
Re: Ładowarka do PHEV padła po 3 miesiącach
A jednak nie padła ładowarka tylko onboard charger (OBC). Okazuje się że to znany, częsty i powtarzający się problem w phevach koreańskiego czebola. Szkoda, że nikt nie napisał tego nigdzie na forach w rozmowach o usterkach. Niemcy są bardziej wylewni. 150 kpln za niekończącą się przygodę z OBC. W niektórych samochodach nawet od pierwszego ładowania. Coś czuję, że będzie jak z gpf w sportage...
se kurwa kupiłem hybrydę plugin bez plugin.
https://www.motor-talk.de/forum/kia-xce ... 83618.html
A tu nawet są zdjęcia zaśniedziałych pinòw wewnątrz power convertera:
https://www.motor-talk.de/forum/kia-xce ... 83618.html

https://www.motor-talk.de/forum/kia-xce ... 83618.html
A tu nawet są zdjęcia zaśniedziałych pinòw wewnątrz power convertera:
https://www.motor-talk.de/forum/kia-xce ... 83618.html
Re: Ładowarka do PHEV padła po 3 miesiącach
Głupio to wygląda że sam ze sobą gadam więc mam pytanie do wszystkich użytkowników zelektryfikowanych pojazdów. Czy ktokolwiek z was dostał z samochodem wtyczkową ładowarkę green cell, o taką:
- Załączniki
-
- green-cell-ladowarka-mobilna-36kw-type-2-schuko-65m-gc-powercable-do-ladowania-samochodow-elektrycznych-i-hybryd-plug-in.jpg (20.47 KiB) Przejrzano 1255 razy
Re: Ładowarka do PHEV padła po 3 miesiącach
A jednak to ładowarka GC się zepsuła. 4 dni poładowałem bez problemu nową oryginalną ładowarką Kia którą sobie dokupiłem, więc się odważyłem ponownie użyć Green Cell. Od razu się ucegliła. Tuż potem bez problemu zacząłem ładować oryginalną cegłą. GC miewa problemy z bootowaniem jak jest zimna. Gdy się nieco rozgrzeje działa już bez zarzutòw.
Re: Ładowarka do PHEV padła po 3 miesiącach
Siema, to chyba jakas zsynchronizowana akcja.
Wczoraj tez mi padla ale oryginalna ladowarka. Dzis podjechalem do serwisu i gosc mi powiedzial, ze to ladowarka do uzytku awaryjnego a nie do pelnego ladowania. I troche mnie zgasilo, bo po co mi ladowarka jesli mam jej uzywac tylko awaryjnie. Awaryjnie to ja mam silnik spalinowy. Nie wiem czy typ jakis niepowazny, czy producent ladowarki. Ladowanie z innego zrodla dziala normalnie.
Mam umowiona wyzyte w serwisie, maja sprawdzic mi ladowarke i samochod, ale dopiero za miesiac
Wczoraj tez mi padla ale oryginalna ladowarka. Dzis podjechalem do serwisu i gosc mi powiedzial, ze to ladowarka do uzytku awaryjnego a nie do pelnego ladowania. I troche mnie zgasilo, bo po co mi ladowarka jesli mam jej uzywac tylko awaryjnie. Awaryjnie to ja mam silnik spalinowy. Nie wiem czy typ jakis niepowazny, czy producent ladowarki. Ladowanie z innego zrodla dziala normalnie.
Mam umowiona wyzyte w serwisie, maja sprawdzic mi ladowarke i samochod, ale dopiero za miesiac

Re: Ładowarka do PHEV padła po 3 miesiącach
Dostałem nową ładowarkę. Zajęło im to 4 miesiące bez kilku dni gdyż iż bo ponieważ dlatego że byłem pierwszym na świecie osobnikiem reklamującym ten typ ładowarki. Działa, ładuje. So far, so good. Zobaczymy co przyniesie jesień/zima.
Re: Ładowarka do PHEV padła po 3 miesiącach
Dziwne, powinieneś dostać oryginalną KIA, z tego co wiem one przychodzą z autami więc nie ma mowy o jakichś GC no chyba, że w ASO podmienili i teraz głupa rżną.
Zmień serwis bo jakieś głupoty Ci wciskają

OPTIMA PLUG-IN 2.0 205 KM - C3S (aluminium silver) '16
CEE'D HB 1.6 DOHC 126 KM FL OPTIMUM - AA1 (infra red) '09
CEE'D HB 1.6 DOHC 126 KM FL OPTIMUM - AA1 (infra red) '09