Dziś próbowałem tego sposobu, ale to nic nie dało niestety przy 5°C na plusie na zewnątrz wciąż włącza się silnik niezależnie jaka temperature ustawie w nawiewie nawet na LOW i nawet na Driver only na 1 kresce. Poprostu nie da się pozbyć tego algorytmu. Włączam nawiew --> uruchamia się silnik spalinowy --> ruszam z miejsca spalanie wkręca się na maxa i jadę na elektryku...Cocosh pisze: ↑01 sty 2024, 13:04Kiedyś ktoś mi tłumaczył na grupie, że jak przed zakończeniem jazdy przestawisz temperaturę na minimum - do wyświetlenia - LOW i ustawisz wiatrak na pierwszą kreska to niby komputer zapamięta taki nastaw i nie będzie włączał silnika spalinowego.puhacz4567 pisze: ↑01 sty 2024, 12:58 Dziękuję bardzo za odpowiedź
Pozostaje chyba jazda z wyłączonym nawiewem przy ruszaniu i dojeżdżaniu do parkingu, manualnie wyłączając nawiew. Bez tego auto spala jednocześnie i benzynę jak zwykły spaliniak i prąd jednocześnie co wychodzi mniej ekonomicznie niż sam benzyniak Przydałaby się chociaż opcja włączenia głupiego wiatraka z nawiewu bez konieczności uruchamiania silnika spalinowego żeby mi tylko szyba przednia nie parowała, mogę przeżyć jazdę bez ogrzewania na odcinku 5 kilometrów z podgrzewana kierownica i siedzeniem, ale nie wiem jak sobie poradzić z parującą szybą po paru minutach jazdy
Wszelkie wskazówki przyjmę jeśli ktoś miał podobne problemy.
Chyba to u mnie działało z tego co pamiętam.
Wazne, żeby nie było ustawienia AC i Auto.
Czyli: temperatura na Maxa w dół do low, włączenie wiatraka na jedną kreska.
Może pomoże
W nadchodzącym roku chyba zmienię na pełnego elektryka z pompą ciepła, bo to auto nie ma racji bytu na krótkie trasy do miasta w temperaturze niższej niż 15°C na zewnątrz...
Nigdy więcej KIA plug in...