Stinger GTline 2,0 T GDI
Stinger GTline 2,0 T GDI
Bardzo fajne auto
Prowadzenie bajka , ja mam jeszcze na lato felgi 20 cali + wydech, przyciemniona tylna szybe.
Przede wszystkim supej jakosc kabiny, nevdesca alkantara, boczki drzwi alkantara, na tunelu środkowym prawdziwe zimne aluminium, regulacja fotela w 15 kierunkach, nawet dlugosc siedziska czy kierownica sterowana elektronicznie a nie jak w aufi a6 ręcznie.
Drzwi waza 3x tyle co z kia procreed i trzeba wysilku by je zamykac, solidne auto.
Fajne odpalanie z kluczyka z zrobionym wydechem ale samo odpalanie z kluczyka jest fabryczne.
Pali swoje ale ja mam dodatkowo boxs na 425 ps i 650 nm.
4,3 sec do 100.
Prowadzenie daje frajdę i niekiedy w dobra pogode jade nim bez celu tylko by trochę pojeździć.
Oczywiście na codzien do pracy mam inne auto.
Tu na feldze 20 cali z oponami tylnymi 275/30r20
Prowadzenie bajka , ja mam jeszcze na lato felgi 20 cali + wydech, przyciemniona tylna szybe.
Przede wszystkim supej jakosc kabiny, nevdesca alkantara, boczki drzwi alkantara, na tunelu środkowym prawdziwe zimne aluminium, regulacja fotela w 15 kierunkach, nawet dlugosc siedziska czy kierownica sterowana elektronicznie a nie jak w aufi a6 ręcznie.
Drzwi waza 3x tyle co z kia procreed i trzeba wysilku by je zamykac, solidne auto.
Fajne odpalanie z kluczyka z zrobionym wydechem ale samo odpalanie z kluczyka jest fabryczne.
Pali swoje ale ja mam dodatkowo boxs na 425 ps i 650 nm.
4,3 sec do 100.
Prowadzenie daje frajdę i niekiedy w dobra pogode jade nim bez celu tylko by trochę pojeździć.
Oczywiście na codzien do pracy mam inne auto.
Tu na feldze 20 cali z oponami tylnymi 275/30r20
-
- Posty: 529
- Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
- model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI
Stinger GTline 2,0 T GDI
Piękna maszyna i według mojej wiedzy świetnie wyposażona. Włącznie z zawieszeniem.
Zawsze na Stingera patrzę z przyjemnością.
Szkoda, że KIA zaprzestała produkcji zamiast ją rozwijać.
Zawsze na Stingera patrzę z przyjemnością.
Szkoda, że KIA zaprzestała produkcji zamiast ją rozwijać.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne, ale pewnie lepsze by było szare... Są tacy, którzy chcą zmieniać nawet doskonałe rzeczy, niemając o tym pojęcia.
Stinger GTline 2,0 T GDI
Co do silnikow to kibicuję mazdzie.
Właściciel mazdy w Japoni powiedzial ze predzej zamknie firme jak zrobi silnik 3 cylindry.
W Polsce wiadomo jest 3.3 R6 diezel 200 i 256 ps czy silnik Wankla jako agregat
W lato w pl premiera bezyny r6 3.0 kolo 280 ps i 400nm
Przez normy spalin lub z inego powodu w ameryce mazda szaleje od dawna
Aktualnie produkowane silniki mazdy np w USA
2.0 i 2,5
2,5 turbo 250/440nm
R6 bezyna 3.0 280 i 340 ps
Diezel 3.3 r6
Silnik wankla jako agregator dla elektryków
Np taka mazda 3 od 4 lat w usa jest i super sie odpycha
Mazda 3 4x4 250 ps/ 440 nm.
W europie dramat, jak w przyszłym roku bmw wyciea przestarzały silnik diezla 3.0 r6 to tyko mazda bedzie miala 3.3 r6 w europie z normami spalin jeszcze na wyrost na nastepne restrykcje.
Właściciel mazdy w Japoni powiedzial ze predzej zamknie firme jak zrobi silnik 3 cylindry.
W Polsce wiadomo jest 3.3 R6 diezel 200 i 256 ps czy silnik Wankla jako agregat
W lato w pl premiera bezyny r6 3.0 kolo 280 ps i 400nm
Przez normy spalin lub z inego powodu w ameryce mazda szaleje od dawna
Aktualnie produkowane silniki mazdy np w USA
2.0 i 2,5
2,5 turbo 250/440nm
R6 bezyna 3.0 280 i 340 ps
Diezel 3.3 r6
Silnik wankla jako agregator dla elektryków
Np taka mazda 3 od 4 lat w usa jest i super sie odpycha
Mazda 3 4x4 250 ps/ 440 nm.
W europie dramat, jak w przyszłym roku bmw wyciea przestarzały silnik diezla 3.0 r6 to tyko mazda bedzie miala 3.3 r6 w europie z normami spalin jeszcze na wyrost na nastepne restrykcje.
-
- Posty: 529
- Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
- model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI
Stinger GTline 2,0 T GDI
Ja już mam obawy, czy w niedługim czasie Unia nieobłoży podatkami właścicieli za posiadanie silnika spalinowego o pojemności 2 litrów.
Uważam za bardzo dobre rozwiązanie stosowanie silników większych pojemności (powyżej 2 litrów), bez doładowania. Trwałe i w miarę możliwości oszczędne silniki.
Uważam za bardzo dobre rozwiązanie stosowanie silników większych pojemności (powyżej 2 litrów), bez doładowania. Trwałe i w miarę możliwości oszczędne silniki.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne, ale pewnie lepsze by było szare... Są tacy, którzy chcą zmieniać nawet doskonałe rzeczy, niemając o tym pojęcia.
Stinger GTline 2,0 T GDI
Ładny. Wygląda jak Koreańska, nowożytna Supra.Niko123 pisze: ↑23 sty 2024, 09:31 Bardzo fajne auto
Prowadzenie bajka , ja mam jeszcze na lato felgi 20 cali + wydech, przyciemniona tylna szybe.
Przede wszystkim supej jakosc kabiny, nevdesca alkantara, boczki drzwi alkantara, na tunelu środkowym prawdziwe zimne aluminium, regulacja fotela w 15 kierunkach, nawet dlugosc siedziska czy kierownica sterowana elektronicznie a nie jak w aufi a6 ręcznie.
Drzwi waza 3x tyle co z kia procreed i trzeba wysilku by je zamykac, solidne auto.
Fajne odpalanie z kluczyka z zrobionym wydechem ale samo odpalanie z kluczyka jest fabryczne.
Pali swoje ale ja mam dodatkowo boxs na 425 ps i 650 nm.
4,3 sec do 100.
Prowadzenie daje frajdę i niekiedy w dobra pogode jade nim bez celu tylko by trochę pojeździć.
Oczywiście na codzien do pracy mam inne auto.
Tu na feldze 20 cali z oponami tylnymi 275/30r20
-
- Posty: 529
- Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
- model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI
Stinger GTline 2,0 T GDI
Nie no, nie może wyglądać nawet jak cząstka Supry.
Supra to mały, dwudrzwiowy kurdupel, z obwisłym kształtem maski silnika.
Nie da się porównać przy dobrym wzroku.
Supra to mały, dwudrzwiowy kurdupel, z obwisłym kształtem maski silnika.
Nie da się porównać przy dobrym wzroku.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne, ale pewnie lepsze by było szare... Są tacy, którzy chcą zmieniać nawet doskonałe rzeczy, niemając o tym pojęcia.
Stinger GTline 2,0 T GDI
To moje skojarzenie. Fajnie że masz własne.ProCee_d56 pisze: ↑23 sty 2024, 19:00 Nie no, nie może wyglądać nawet jak cząstka Supry.
Supra to mały, dwudrzwiowy kurdupel, z obwisłym kształtem maski silnika.
Nie da się porównać przy dobrym wzroku.
-
- Posty: 529
- Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
- model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI
Stinger GTline 2,0 T GDI
To też fajnie, zabawa w skojarzenia zawsze jest dobra...Tolinek pisze: ↑24 sty 2024, 08:32To moje skojarzenie. Fajnie że masz własne.ProCee_d56 pisze: ↑23 sty 2024, 19:00 Nie no, nie może wyglądać nawet jak cząstka Supry.
Supra to mały, dwudrzwiowy kurdupel, z obwisłym kształtem maski silnika.
Nie da się porównać przy dobrym wzroku.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne, ale pewnie lepsze by było szare... Są tacy, którzy chcą zmieniać nawet doskonałe rzeczy, niemając o tym pojęcia.
Stinger GTline 2,0 T GDI
A ja sadze zupelnie inaczej. 2.0 z turbo to dobra opcja. Taki kompromis miedzy mocą a spalaniem. A takie sikniki moga byc bardzo trwale np silnik 2.0T z Saaba 9.3 z lat 2004-2012. Niby 210 KM a robia te silniki na ponad 300KM i te auta smigaja do tego na gazie. Takze da sie. Podobnie silnik Renault 2.0T z RSa z lat 2012-2017 tez dobry silnik. Tutaj unia wszystjo wykancza i ich limity co2ProCee_d56 pisze: ↑23 sty 2024, 15:28 Ja już mam obawy, czy w niedługim czasie Unia nieobłoży podatkami właścicieli za posiadanie silnika spalinowego o pojemności 2 litrów.
Uważam za bardzo dobre rozwiązanie stosowanie silników większych pojemności (powyżej 2 litrów), bez doładowania. Trwałe i w miarę możliwości oszczędne silniki.
@Niko123 jakiej firmy masz boxa i ile juz kilometrów na nim zrobiles?
-
- Posty: 529
- Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
- model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI
Stinger GTline 2,0 T GDI
Są różne grupy użytkowników samochodów. Jedni chcą jeździć oszczędnie i bezawaryjnie w miarę możliwości czyli bez kłopotliwej turbiny, a inni chcą ,, poszaleć" wyduszając z silników każdy KM.
Japończycy w Camry montują silnik 2,5 litra bez doładowania ale dodają elektryczny silniczek, Amerykanie też robili i robią silniki dużych pojemności bez doładowania.
Turbina to nie jest zbawienie a jedynie potrafi być kosztownym kłopotem i wymaga specjalnego traktowania.
Nie każdemu to odpowiada i nie każdy chce to mieć. Bywa, że czasami nie ma wyboru.
Japończycy w Camry montują silnik 2,5 litra bez doładowania ale dodają elektryczny silniczek, Amerykanie też robili i robią silniki dużych pojemności bez doładowania.
Turbina to nie jest zbawienie a jedynie potrafi być kosztownym kłopotem i wymaga specjalnego traktowania.
Nie każdemu to odpowiada i nie każdy chce to mieć. Bywa, że czasami nie ma wyboru.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne, ale pewnie lepsze by było szare... Są tacy, którzy chcą zmieniać nawet doskonałe rzeczy, niemając o tym pojęcia.