Może Caroseria to nie Top Gear, ale to i tak fajny smaczek w historii auta...
Ciecz chłodzenia falownika
Re: Ciecz chłodzenia falownika
No. Mówię dowiedziałem się przypadkiem bo tylko info było że demowka salonowa. Szkoda że te problemy są bo oprócz w.w auto spoko i rodzinne chociaż 5008 II byl szerszy z tyłu. Tam zaś przy 80k walnęła uszczelka i turbina... po tej akcji wybór padł na 7l gwarancji dla spokoju....
Dzis zaś będę umawiał serwis. Czy ktoś z forumowiczów miał podobne przeboje z IV phev?
Dzis zaś będę umawiał serwis. Czy ktoś z forumowiczów miał podobne przeboje z IV phev?
Re: Ciecz chłodzenia falownika
Wszedzie dobrze gdzie nas nie ma. Nie zaluj. W Highlanderze bez przerwy sa do wymiany przednie tarcze hamulcowe, ceny malo przyjemne. Ale Przynajmniej tylny amortyzator 700 zl a nie 2500 zl jak w Sorento…
Sorento to mi przynajmniej 2.5 roku pojezdzilo bez wtop do czasu az tylny amortyzator nie walnal. Poza tym odpukac drobiazgi Odebralem wlasnie nowego Civika z salonu XI gen za 170k i juz umawiam serwis przy przebiegu…300km. Krzywa kierownica, walnieta geometria i stuki/skrzypienie w zawieszeniu…
Sorento to mi przynajmniej 2.5 roku pojezdzilo bez wtop do czasu az tylny amortyzator nie walnal. Poza tym odpukac drobiazgi Odebralem wlasnie nowego Civika z salonu XI gen za 170k i juz umawiam serwis przy przebiegu…300km. Krzywa kierownica, walnieta geometria i stuki/skrzypienie w zawieszeniu…