Strona 3 z 3

Re: Rzężenie silnika przez pierwsze kilometry

: 06 mar 2024, 16:03
autor: tomaszko
dorious pisze: 06 mar 2024, 08:19 Myślałem o tym. Ale to nowe auto i dlaczego ja mam to robić.
Podejście słuszne, dlaczego masz się ze wszystkiego doktoryzować i sam rozwiązywać problemy, które powinien rozwiązać sprzedawca czy też producent. Na każdym kroku, w każdej dziedzinie, olewanie, zbywanie, radź sobie sam.

Re: Rzężenie silnika przez pierwsze kilometry

: 06 mar 2024, 16:10
autor: Tolinek
Jeżeli zadziała to do czasu złożenia powództwa i rozpoczęcia procesu przynajmniej nie będzie podnosić ciśnienia co dzień rano. Serce masz tylko jedno.

Re: Rzężenie silnika przez pierwsze kilometry

: 07 mar 2024, 09:04
autor: dorious
tomaszko pisze: 06 mar 2024, 16:03
dorious pisze: 06 mar 2024, 08:19 Myślałem o tym. Ale to nowe auto i dlaczego ja mam to robić.
Podejście słuszne, dlaczego masz się ze wszystkiego doktoryzować i sam rozwiązywać problemy, które powinien rozwiązać sprzedawca czy też producent. Na każdym kroku, w każdej dziedzinie, olewanie, zbywanie, radź sobie sam.
Dokładnie! To jest patologia co oni odwalają. Goście robią z Ciebie świra, że kuźwa słyszalne mega, niepokojące wręcz, ćwierkanie/zgrzyt silnika przy 2400 obrotów to jest normalny objaw i nie jest to wada. To ty jesteś problemem i się czepiasz. Jaka jest definicja wady w takim razie w słowniku KIA? :D

Re: Rzężenie silnika przez pierwsze kilometry

: 07 mar 2024, 20:28
autor: Marek3003
„Uprzejmie informujemy, że gwarancja polega tylko i wyłącznie na bezpłatnej naprawie lub wymianie niesprawnego elementu lub podzespołu pojazdu, którego niesprawność wynika z wady wykonawczej lub montażowej w procesie produkcyjnym. Gwarancji nie podlegają niesprawności wynikające ze zużycia eksploatacyjnego elementów pojazdu i wszelkich uszkodzeń niepozostających w związku przyczynowo-skutkowym z wadami produkcyjnymi. Bezpłatne usługi gwarancyjne nie obejmują uszkodzeń wywołanych czynnikami niezależnymi od producenta.

Pragniemy wyjaśnić, że podstawą do podjęcia jakichkolwiek działań naprawczych przez Autoryzowaną Stację Obsługi KIA jest potwierdzenie występowania usterki zgłoszonej przez użytkownika pojazdu oraz zdiagnozowanie jej przyczyn.

Weryfikacja ……… tu została opisana moja reklamacja i to, że serwis stwierdza, że jestem głupi…. dlatego więc najważniejsze.
Jest to więc cecha a nie jego wada”

Tak Kia odpisała na moją reklamację. A pismo to trzymam dla kolejnego właściciela samochodu by nie miał do mnie pretensji ponieważ w moim przypadku to jest cecha mojej Kii nie wada i u Was też tak jest 😂