ASO KIA, które lepiej omijać

forum użytkowników modelu ProCeed
ProCee_d56
Posty: 525
Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI

ASO KIA, które lepiej omijać

Post autor: ProCee_d56 »

Jest gdzieś na forum temat ,,ASO ,które polecacie". Ale to jedna strona medalu. Druga to ta, gdzie są klienci niezadowoleni, zbywani lub lekceważeni.
I dlatego warto w tym temacie wpisywać nazwę stacji ASO KIA, adres gdzie się znajduje i bardzo krótki powód negatywnej opinii o stacji obsługi, żeby po prostu takie ASO omijać.
Są też takie serwisy ASO KIA, które z jednymi usterkami lub reklamacjami radzą sobie lepiej a z innymi gorzej. Dzięki takim informacjom będzie łatwiej klientom (użytkownikom Proceed), wybrać odpowiedniejszą dla danej usterki stację obsługi w swoim mieście lub okolicy. Na gwarancji lub już poza nią.
Może też zmobilizuje to stacje ASO rzadziej odwiedzane przez klientów, do zainteresowania się powodem takiego stanu rzeczy.
Przecież ASO żyją z klientów, ponieważ nawet w czasie trwania gwarancji, wiele czynności jest wykonywanych odpłatnie.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne..., ale lepsze by było szare. :)
GoldenMat
Posty: 32
Rejestracja: 24 wrz 2022, 12:24
model samochodu: Kia Proceed GT 1.6

Re: ASO KIA, które lepiej omijać

Post autor: GoldenMat »

Niestety nie mogę polecić Kia Wadowscy w Krakowie. Źle zdiagnozowali trzeszczenie z okolic podszybia (stwierdzili, że to uszczelki w panoramie i mam za ich wymianę zapłacić 700zl). Po wizycie w innym aso okazalo się, że to zewnętrzna, listwa po lewej stronie przedniej szyby miała pęknięte zatrzaski i stąd trzeszczenie. Listwę wymieniono mi w ramach gwarancji. Skąd poprawna diagnoza? W drugim ASO kierownik serwisu osobiscie się zainteresowal tematem, wysluchal moich obserwacji i wykonal ze mną jazdę.
W innym temacie opisywalem problem z ukladem kierownicznym, nadal aktualny, niestety (czekam na tel od kierownika serwisu). W Kia Wadowscy rowniez bylem z tym problemem, przy okazji zgloszenia problemu z trzaskami w kabinie. Tutaj tez sie nie popisali. Bez jazdy testowej, o ktora prosilem, stwierdzili, ze to lozysko kolumny kierowniczej. Czekalem prawie miesiac na czesc, jej wymiana nic nie dala. Kiedy drugi raz zapisalem sie na wizyte, pan z serwisu byl zwyczajnie chamski i gburowaty. Zasugerowal, ze powinienem iść do innego aso skoro nie jestem zadowolony z ich poprzednich diagnoz usterek:) Specjalnie na ten dzien wziąłem dzien wolny w pracy zeby móc byc przy diagnostyce. Rezultat? Auto bylo moze 10 minut na hali serwisowej. Mechanik odmowil jazdy testowej. Nastepnie kazali mi czekac 3h w poczekalni az pan przyjmujacy zlecenia do serwisu sie laskawie ze mna przejedzie:) Ogólnie, nie polecam.

Na szczęście znalazłem porzadne ASO w Krakowie.
ProCee_d56
Posty: 525
Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI

Re: ASO KIA, które lepiej omijać

Post autor: ProCee_d56 »

I bardzo dobrze GoldenMat, piętnować brakorobów bez żadnych skrupułów. Jak to często w Polsce bywa, usługodawca zapomina, że jest dla klienta i do obsługiwania go, a nie odwrotnie.
Do takich stacji obsługi po prostu nie jeździć i nie dawać im zarobić.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne..., ale lepsze by było szare. :)
GoldenMat
Posty: 32
Rejestracja: 24 wrz 2022, 12:24
model samochodu: Kia Proceed GT 1.6

Re: ASO KIA, które lepiej omijać

Post autor: GoldenMat »

Zgadzam się. Naprawdę rzadko piszę negatywne opinie o danym miejscu ale w tym przypadku uważam, że wręcz nie wypada sprawy przemilczeć. Klient przychodzi do nich z nadzieją na porządny service, a zostaje potraktowany jak intruz. Ja rozumiem, że mają pełno zleceń. Olewactwa i chamstwa jednak nie zrozumiem.
ProCee_d56
Posty: 525
Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI

Re: ASO KIA, które lepiej omijać

Post autor: ProCee_d56 »

Ciekawe zjawisko - tak wielu jest narzekających na serwisy ASO KIA, a tu poza jednym wpisem od ,,GoldenMat" nic więcej.
Czyli te stękania, narzekania na złą obsługę i na nieusuwanie usterek (ogromnej ilości), nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości. Nie ma, ponieważ założony temat jest dobrze widoczny, a wpisów brak (obawiałem się, że po utworzeniu tego tematu zabraknie miejsca na serwerze :lol:).
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne..., ale lepsze by było szare. :)
Awatar użytkownika
shider
Posty: 525
Rejestracja: 24 lis 2021, 07:55
model samochodu: CEED GT-Line MY22 1.5 T-GDI 7DCT AEB

Re: ASO KIA, które lepiej omijać

Post autor: shider »

ProCee_d56 pisze: 02 lip 2023, 10:29 Ciekawe zjawisko - tak wielu jest narzekających na serwisy ASO KIA, a tu poza jednym wpisem od ,,GoldenMat" nic więcej.
Czyli te stękania, narzekania na złą obsługę i na nieusuwanie usterek (ogromnej ilości), nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości. Nie ma, ponieważ założony temat jest dobrze widoczny, a wpisów brak (obawiałem się, że po utworzeniu tego tematu zabraknie miejsca na serwerze :lol:).
Najpierw poczytaj uważnie wszystkie wątki tego forum, poczytaj opinie na Facebooku czy tez opinie na mapch google. Znajdziesz wiele serwisów bardzo źle ocenianych. To że Ty jesteś na forum nadaktywny nie znaczy, że inni też. Grupa aktywnych tu użytkowników nie jest w żaden sposób miarodajna a większość kont jest tu mało aktywna z kilkoma postami. Nie licz na to, że ktoś kto choćby kilka miesięcy temu wystawił negatywna opinie jakiemuś serwisowi teraz specjalnie dla Ciebie się tu wypowie w dodatku w podforum Proceed. Większość z nas jest w stanie swoim serwisom wystawić zarówno pozytywne jak i negatywne opinie... Ja z niektórych rzeczy jestem zadowolony z innych mniej. Mam jednak świadomość tegoż że Kia to marka masowa i ASO są tu raczej przeciętne. Nie ma co koloryzować.
ProCee_d56
Posty: 525
Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI

Re: ASO KIA, które lepiej omijać

Post autor: ProCee_d56 »

shider pisze: 02 lip 2023, 12:30
ProCee_d56 pisze: 02 lip 2023, 10:29 Ciekawe zjawisko - tak wielu jest narzekających na serwisy ASO KIA, a tu poza jednym wpisem od ,,GoldenMat" nic więcej.
Czyli te stękania, narzekania na złą obsługę i na nieusuwanie usterek (ogromnej ilości), nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości. Nie ma, ponieważ założony temat jest dobrze widoczny, a wpisów brak (obawiałem się, że po utworzeniu tego tematu zabraknie miejsca na serwerze :lol:).
Najpierw poczytaj uważnie wszystkie wątki tego forum, poczytaj opinie na Facebooku czy tez opinie na mapch google. Znajdziesz wiele serwisów bardzo źle ocenianych. To że Ty jesteś na forum nadaktywny nie znaczy, że inni też. Grupa aktywnych tu użytkowników nie jest w żaden sposób miarodajna a większość kont jest tu mało aktywna z kilkoma postami. Nie licz na to, że ktoś kto choćby kilka miesięcy temu wystawił negatywna opinie jakiemuś serwisowi teraz specjalnie dla Ciebie się tu wypowie w dodatku w podforum Proceed. Większość z nas jest w stanie swoim serwisom wystawić zarówno pozytywne jak i negatywne opinie... Ja z niektórych rzeczy jestem zadowolony z innych mniej. Mam jednak świadomość tegoż że Kia to marka masowa i ASO są tu raczej przeciętne. Nie ma co koloryzować.
Odnoszę wrażenie, że nie zrozumiałeś tego co napisałem.
To nie dla mnie są wpisy dotyczące złej obsługi przez ASO lub nieradzenia sobie z naprawą, a dla innych użytkowników, żeby serwisy te omijać. Proste.
Czyli jak zwykle po polsku - narzekanie pokątne, stwarzanie wrażenia, że Proceed nagminnie się psuje, że ASO nie radzi sobie z naprawami, że zbywają klientów.
Ale kiedy trzeba konkretnie podać adresy tych serwisów, kiedy trzeba opisać sytuacje negatywne, to wtedy ,, struś", czyli głową w piasek i cisza.
Może wreszcie czas nauczyć się, że głos powinno się zabierać wtedy, kiedy ma się coś do powiedzenia.
Zapewniam, że tak ja jak i inni, oczekujemy konkretnych wpisów dotyczących założonego tematu, a nie jakiejś odpowiedzi, i to nie na temat.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne..., ale lepsze by było szare. :)
Awatar użytkownika
shider
Posty: 525
Rejestracja: 24 lis 2021, 07:55
model samochodu: CEED GT-Line MY22 1.5 T-GDI 7DCT AEB

Re: ASO KIA, które lepiej omijać

Post autor: shider »

ProCee_d56 pisze: 02 lip 2023, 12:52 Zapewniam, że tak ja jak i inni, oczekujemy konkretnych wpisów dotyczących założonego tematu, a nie jakiejś odpowiedzi, i to nie na temat.
Pracujesz bezpośrednio dla Kia Polska czy dla któregoś dealera? Bo tak wygląda spora część Twoich wpisów na tym forum.
ProCee_d56
Posty: 525
Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI

Re: ASO KIA, które lepiej omijać

Post autor: ProCee_d56 »

shider pisze: 02 lip 2023, 12:55
ProCee_d56 pisze: 02 lip 2023, 12:52 Zapewniam, że tak ja jak i inni, oczekujemy konkretnych wpisów dotyczących założonego tematu, a nie jakiejś odpowiedzi, i to nie na temat.
Pracujesz bezpośrednio dla Kia Polska czy dla któregoś dealera? Bo tak wygląda spora część Twoich wpisów na tym forum.
Nie pracuję dla KIA Polska lub dla dilera KIA. Ani nawet dla żadnego innego dilera.
Mam natomiast jedną zasadę - w życiu należy być przyzwoitym. Jeżeli to POLSKIE NARZEKANIE na wszystko i wszystkich ma poparcie w dowodach, to trzeba o tym pisać, mówić i nagłaśniać.
Jeżeli kogoś ,,opluwa się'' publicznie (a takim publicznym jest to forum), pisząc mnóstwo negatywów o samochodzie i serwisach KIA, to należy podawać fakty z istotnymi danym demaskującymi te złe praktyki ASO. W innym przypadku to fake news, stworzony na szkodę producenta i jego wyrobu.
A przecież wystarczy po prostu być przyzwoitym. Wystarczy to rozumieć. Nic więcej.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne..., ale lepsze by było szare. :)
Marek3003
Posty: 608
Rejestracja: 06 paź 2020, 10:52
model samochodu: ProCeed GT 1.6 T-GDI 6MT 2020
Lokalizacja: POMORSKIE

Re: ASO KIA, które lepiej omijać

Post autor: Marek3003 »

ProCee_d56 pisze: 02 lip 2023, 13:46
shider pisze: 02 lip 2023, 12:55
ProCee_d56 pisze: 02 lip 2023, 12:52 Zapewniam, że tak ja jak i inni, oczekujemy konkretnych wpisów dotyczących założonego tematu, a nie jakiejś odpowiedzi, i to nie na temat.
Pracujesz bezpośrednio dla Kia Polska czy dla któregoś dealera? Bo tak wygląda spora część Twoich wpisów na tym forum.
Nie pracuję dla KIA Polska lub dla dilera KIA. Ani nawet dla żadnego innego dilera.
Mam natomiast jedną zasadę - w życiu należy być przyzwoitym. Jeżeli to POLSKIE NARZEKANIE na wszystko i wszystkich ma poparcie w dowodach, to trzeba o tym pisać, mówić i nagłaśniać.
Jeżeli kogoś ,,opluwa się'' publicznie (a takim publicznym jest to forum), pisząc mnóstwo negatywów o samochodzie i serwisach KIA, to należy podawać fakty z istotnymi danym demaskującymi te złe praktyki ASO. W innym przypadku to fake news, stworzony na szkodę producenta i jego wyrobu.
A przecież wystarczy po prostu być przyzwoitym. Wystarczy to rozumieć. Nic więcej.
Zakładasz dziwny temat a potem się denerwujesz, że nikt nie pisze. Zawsze masz przygotowaną odpowiedz na zadaną tezę. I oczywiście nikt nie może powiedzieć swojego zdania bo przecież tylko Ty masz rację. Tak było z tematem czy ma za twarde zawieszenie. Retoryczne pytanie bo sam wiesz lepiej, że nie ma.
Kupiłem auto w Kia Hadm tam mam najbliżej tam jeżdżę na przeglądy a czy ich polecam? Dobry? Zły? Wszystko zależy od ludzi którzy akurat są na zmianie. W sprawie mojego fotela mnie olali ale zbieżność poprawili, wtryski wymienili, uszczelnili cieknącą pokrywę rozrządu. I tyle. Nie podoba mi się, że na każdym przeglądzie dokręcają filtr oleju kluczem na siłę choć na opakowaniu filtra jest napisane 20 Nm. Mają wielki pół metrowy z przedłużką klucz. Zawsze mam potem kłopot z odkręcaniem bo wymieniam olej co 5 tyś. Każdy ma swoje doświadczenia z Proceedem. Każdy chyba oprócz Ciebie.
Żałosny, rozpaczający i niedouczony krytykant Proceeda :lol:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia ProCeed”