Dziwny temat? A co w nim dziwnego wobec tylu negatywnych postów? Sam pewnie używasz głupiego skrótu ,,TTTM''.Marek3003 pisze: ↑02 lip 2023, 15:32Zakładasz dziwny temat a potem się denerwujesz, że nikt nie pisze. Zawsze masz przygotowaną odpowiedz na zadaną tezę. I oczywiście nikt nie może powiedzieć swojego zdania bo przecież tylko Ty masz rację. Tak było z tematem czy ma za twarde zawieszenie. Retoryczne pytanie bo sam wiesz lepiej, że nie ma.ProCee_d56 pisze: ↑02 lip 2023, 13:46Nie pracuję dla KIA Polska lub dla dilera KIA. Ani nawet dla żadnego innego dilera.
Mam natomiast jedną zasadę - w życiu należy być przyzwoitym. Jeżeli to POLSKIE NARZEKANIE na wszystko i wszystkich ma poparcie w dowodach, to trzeba o tym pisać, mówić i nagłaśniać.
Jeżeli kogoś ,,opluwa się'' publicznie (a takim publicznym jest to forum), pisząc mnóstwo negatywów o samochodzie i serwisach KIA, to należy podawać fakty z istotnymi danym demaskującymi te złe praktyki ASO. W innym przypadku to fake news, stworzony na szkodę producenta i jego wyrobu.
A przecież wystarczy po prostu być przyzwoitym. Wystarczy to rozumieć. Nic więcej.
Kupiłem auto w Kia Hadm tam mam najbliżej tam jeżdżę na przeglądy a czy ich polecam? Dobry? Zły? Wszystko zależy od ludzi którzy akurat są na zmianie. W sprawie mojego fotela mnie olali ale zbieżność poprawili, wtryski wymienili, uszczelnili cieknącą pokrywę rozrządu. I tyle. Nie podoba mi się, że na każdym przeglądzie dokręcają filtr oleju kluczem na siłę choć na opakowaniu filtra jest napisane 20 Nm. Mają wielki pół metrowy z przedłużką klucz. Zawsze mam potem kłopot z odkręcaniem bo wymieniam olej co 5 tyś. Każdy ma swoje doświadczenia z Proceedem. Każdy chyba oprócz Ciebie.
A do tego nic mnie nie denerwuje. Jestem całkowicie spokojny, szczególnie po braku wpisów w temacie ASO, czyli nie muszę omijać żadnego serwisu.
Natomiast temat dotyczący twardości zawieszenia założyłem nie po to, żeby wierzyć od razu w negatywne opinie, których jednak jest niewielki procent, tylko po to, żeby skonfrontować opis KIA Proceed z faktycznymi odczuciami i eksploatacją.
Z faktycznymi, bo nie każdy wozi dzieci, nie każdy jeździ na południe Europy na urlop, nie każdy jeździ po dziurawych drogach i nie każdy wozi Proceed'em śpiących na tylnym siedzeniu (albo przednim).
Chodzi mi o opinie tych, którzy jeżdżą na co dzień tym samochodem w sposób standardowy z założenia, do jakiego został zaprojektowany i stworzony. Natomiast to, do jakiego został stworzony samochód tzw. usportowiony, to już sam musisz dojść (internet).
Mam nadzieję, że bardzo jasno wytłumaczyłem powód założenia tematu z zawieszeniem jak i z ASO.