Siema,
Kia Stinger 2021, 3.3
Powracający po raz 4ty problem z zapalającą się żółta kontrolką silnika oraz informacja o sprawdzeniu Systemu zarządzania silnikiem. Dodatkowo spadek mocy, a raczej gorsza reakcja na gaz.
Najpierw usuwali błędy, jeździć obserwować Panie kierowco. Jednak teraz sytuacja się powtórzyła 3 razy w ciągu miesiąca. Nic odkrywczego serwis ASO nie stwierdził, poprzednio przepalili GPF, bo tam szukali przyczyny, ale jak widać to nie to.
Ktoś miał cos podobnego?
kontrolka silnik
Re: kontrolka silnik
Jaki dokładnie blad ?
Re: kontrolka silnik
Bez podpięcia komputera - sczytania błędów to wróżenie z fusów - może być GPF, może być katalizator itp.
Re: kontrolka silnik
Ja to miałem tylko raz i od dawna się nie powtórzyło.
Problem w tym że błędy ogólne zostają bez wskazania na winowajcę podobno - nie wiem czy byłeś u nich w chwili gdy ten błąd Ci wisiał już i auto inaczej działało? Ja już po fakcie gdy choinka i komunikat zniknęły, a w historii błędów widzieli tylko te ogólne.
Problem w tym że błędy ogólne zostają bez wskazania na winowajcę podobno - nie wiem czy byłeś u nich w chwili gdy ten błąd Ci wisiał już i auto inaczej działało? Ja już po fakcie gdy choinka i komunikat zniknęły, a w historii błędów widzieli tylko te ogólne.
Re: kontrolka silnik
A wiec sytuacja się wyjaśniła.
Ponoć lawinowo zaczynają się do nich zgłaszać auta z 3.3 które mają ten sam problem co 2.0.
Podwyższona temperatura na GPFie wywala błąd. I tak w kółko. Ponoć kwestia aktualizacji softa, ale kiedy on będzie nie wiadomo.
kod błędu P226E00
Ponoć lawinowo zaczynają się do nich zgłaszać auta z 3.3 które mają ten sam problem co 2.0.
Podwyższona temperatura na GPFie wywala błąd. I tak w kółko. Ponoć kwestia aktualizacji softa, ale kiedy on będzie nie wiadomo.
kod błędu P226E00