Panowie przecież nie pisałem ze mam problem czy auto obsługuje czy nie bo mam wersję po lifcie 2023 i w aucie wszystko działa tak jak powinno.
Problemem są wersje telefonów . Faktycznie musi być Android od wersji 11 wzwyż . Ale to tez nie wszystko bo testowałem akurat dostępne mi smartfony Xiaomi i samsunga z Androidem 12 i tez nie chciały połączyć się z autem bezprzewodowo.
Dlatego taka moja prośba o podanie wersji telefonów które wam działają na 100 %.
Przecież nie można zwrócić zakupionego telefonu bo nie łączy się z autem.....a nie mam już więcej możliwości aby pożyczyć inne modele telefonów.
Tym którzy dobrze odebrali mój wpis dziękuję za konkretną odpowiedź , może jeszcze ktoś zajrzy na forum i odpisze...
pozdrawiam Wojtek
Bezprzewodowy Car Play i Android Auto
- KoLoLoLo
- Posty: 304
- Rejestracja: 03 mar 2020, 10:38
- model samochodu: KIA OPTIMA 2017 1.7 CRDI 141KM 6MT
KIA CEED 2023 1.5 T-GDI 160KM 7DCT - Lokalizacja: Niebocko
Re: Bezprzewodowy Car Play i Android Auto
Kiedyś miałem zastępczego Ceeda który obsługiwał AA bezprzewodowo i Samsung S22U działał bez problemu.
KIA OPTIMA II 2017 1.7 CRDI 141KM 6MT
KIA CEED III 2023 1.5 T-GDI 160KM 7DCT
KIA CEED III 2023 1.5 T-GDI 160KM 7DCT
Re: Bezprzewodowy Car Play i Android Auto
Tylk wersja M ma bezprzewodowego AA i Carplay. Od wersji L wzyż jest tylko po kablu.Mirek_SR pisze: ↑15 lis 2023, 19:00Ma bezprzewodowy AA, wersja M 2023mcy pisze: ↑15 lis 2023, 11:55Nie, Xceed na ten moment nie ma bezprzewodowego AA/CP, nawet po ostatniej aktualizacji.Fancik pisze: ↑15 lis 2023, 11:31 Naprawdę nie chcę nikogo obrazić ale czy można czytać ze zrozumieniem , a nie odpisywać głupoty.
Auto posiada android auto i car play w wersji bezprzewodowej . A nie każdy telefon połączy się bez przewodowo co już sprawdziłem. A sprawdzić to można dopiero po zakupie telefonu chyba to jasne. Więc pytam kto używa tego i z jakim telefonem nie ma problemu ......Czy to takie skomplikowane .......Jak poznam modele to wtedy mogę w miarę pewnie dokonać zakupu..........