KSV - problem z hamulcem nożnym
Regulamin forum
link
link
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 01 kwie 2022, 17:30
- model samochodu: Sportage V BL 180km MHEV DCT AEB Blue Flame
Re: KSV - problem z hamulcem nożnym
Demontaż silnika , sprawdzenie i czekasz 2/3 tygodnie , powodzenia.
Sportage V BL 180km MHEV DCT AEB Blue Flame
-
- Posty: 192
- Rejestracja: 03 sty 2023, 09:13
- model samochodu: Kia Sportage BL + AEB 150KM 7DCT MHEV
Re: KSV - problem z hamulcem nożnym
Walcz o auto zastępcze, bo czekanie na części najdlużej schodzi
-
- Posty: 1260
- Rejestracja: 05 paź 2021, 09:14
- model samochodu: KIA SORENTO MY22 PHEV XL+PNS, SNOW PEARL WHITE
Re: KSV - problem z hamulcem nożnym
Temat analogiczny; tu też problemy z hamulcami. Sprawą zajął się zarówno UOKiK, jak i Transportowy Dozór Techniczny:
https://autokult.pl/sprawa-silnika-1-2- ... 199305920a
https://autokult.pl/sprawa-silnika-1-2- ... 199305920a
Re: KSV - problem z hamulcem nożnym
To nie jest temat analogiczny, lol. Przecież w tym silniku chodzi o łuszczący się pasek, tylko skutek jest wspólny.
inquis pisze: ↑19 lut 2024, 10:24 Temat analogiczny; tu też problemy z hamulcami. Sprawą zajął się zarówno UOKiK, jak i Transportowy Dozór Techniczny:
https://autokult.pl/sprawa-silnika-1-2- ... 199305920a
-
- Posty: 1260
- Rejestracja: 05 paź 2021, 09:14
- model samochodu: KIA SORENTO MY22 PHEV XL+PNS, SNOW PEARL WHITE
Re: KSV - problem z hamulcem nożnym
Temat, gdzie dochodzi do dysfunkcji układu hamulcowego jest w motoryzacji tematem najcięższego kalibru. Tu pełna analogia. Oby analogicznie sytuacją zainteresowały się stosowne organy, ale to trzeba zgłosić, bo KiA tego nie zrobi...Pulcpio pisze: ↑19 lut 2024, 11:14 To nie jest temat analogiczny, lol. Przecież w tym silniku chodzi o łuszczący się pasek, tylko skutek jest wspólny.inquis pisze: ↑19 lut 2024, 10:24 Temat analogiczny; tu też problemy z hamulcami. Sprawą zajął się zarówno UOKiK, jak i Transportowy Dozór Techniczny:
https://autokult.pl/sprawa-silnika-1-2- ... 199305920a
Re: KSV - problem z hamulcem nożnym
Kia sprzedała w 22 i 23 roku 23440 Sportage. Nawet 10 (zawyżone) awarii daje tylko 0,04% z liczby sprzedanych. Problem łuszczących się pasków dotyczy 100% sprzedanych silników, o ile klienci stosują się do zaleceń producenta i nie skrócą interwału wymiany oleju. Ta twoja analogia jest naciągnięta jak guma w majtkach.
inquis pisze: ↑19 lut 2024, 11:36Temat, gdzie dochodzi do dysfunkcji układu hamulcowego jest w motoryzacji tematem najcięższego kalibru. Tu pełna analogia. Oby analogicznie sytuacją zainteresowały się stosowne organy, ale to trzeba zgłosić, bo KiA tego nie zrobi...Pulcpio pisze: ↑19 lut 2024, 11:14 To nie jest temat analogiczny, lol. Przecież w tym silniku chodzi o łuszczący się pasek, tylko skutek jest wspólny.inquis pisze: ↑19 lut 2024, 10:24 Temat analogiczny; tu też problemy z hamulcami. Sprawą zajął się zarówno UOKiK, jak i Transportowy Dozór Techniczny:
https://autokult.pl/sprawa-silnika-1-2- ... 199305920a
-
- Posty: 1260
- Rejestracja: 05 paź 2021, 09:14
- model samochodu: KIA SORENTO MY22 PHEV XL+PNS, SNOW PEARL WHITE
Re: KSV - problem z hamulcem nożnym
Nie wiem jaką masz wersję, ale szczerze ci życzę, żebyś się nie przekonał o powszechności awarii hamulców w KIA. Natomiast awarie silników 1,2 też nie w każdym przypadku doprowadzają do uszkodzeń pompy podciśnienia układu hamulcowego. Na tym kończę dyskusję z tobą, bo nie lubię tracić czasu na puste polemiki.Pulcpio pisze: ↑19 lut 2024, 12:15 Kia sprzedała w 22 i 23 roku 23440 Sportage. Nawet 10 (zawyżone) awarii daje tylko 0,04% z liczby sprzedanych. Problem łuszczących się pasków dotyczy 100% sprzedanych silników, o ile klienci stosują się do zaleceń producenta i nie skrócą interwału wymiany oleju. Ta twoja analogia jest naciągnięta jak guma w majtkach.
Re: KSV - problem z hamulcem nożnym
Bądź poważny i podaj źródła powszechości awarii hamulców w KIA i Hyundai (pompy są wspólne i produkowane raczej przez Hyundai). Wystarczy wyszukiwanie w google nawet. Mi wymienili skrzynię manualną przy przebiegu 700 km, a nie piszę o powszechności wyjących manualnych skrzyń biegów w KIA Sportage.
inquis pisze: ↑19 lut 2024, 15:25Nie wiem jaką masz wersję, ale szczerze ci życzę, żebyś się nie przekonał o powszechności awarii hamulców w KIA. Natomiast awarie silników 1,2 też nie w każdym przypadku doprowadzają do uszkodzeń pompy podciśnienia układu hamulcowego. Na tym kończę dyskusję z tobą, bo nie lubię tracić czasu na puste polemiki.Pulcpio pisze: ↑19 lut 2024, 12:15 Kia sprzedała w 22 i 23 roku 23440 Sportage. Nawet 10 (zawyżone) awarii daje tylko 0,04% z liczby sprzedanych. Problem łuszczących się pasków dotyczy 100% sprzedanych silników, o ile klienci stosują się do zaleceń producenta i nie skrócą interwału wymiany oleju. Ta twoja analogia jest naciągnięta jak guma w majtkach.
-
- Posty: 192
- Rejestracja: 03 sty 2023, 09:13
- model samochodu: Kia Sportage BL + AEB 150KM 7DCT MHEV
Re: KSV - problem z hamulcem nożnym
Tak w ramach sprostowania to akurat HEV i PHEV nie ma pompy vacum, więc z tej sprzedanej liczby aut trzeba wyciągnąć sporą liczbę pojazdów. Gdzieś na stronie KIA mignął mi wykres, że sprzedają więcej HEV niż MHEV i manuali razem wziętych.
Re: KSV - problem z hamulcem nożnym
dochodzę do wniosku że HEV to domyślny napęd w sportage, pozostałe wersja to tak jak zwykła benzyna w ravce - są bo są ale są traktowane jak niechciane dziecko