Chodzi za mną ten stinger, piękny samochód z prawdziwym silnikiem, 4x4 etc... Na razie tylko przeglądam poleasingowe salonowe stingery, ale nie wiem jak się to skończy No ale to już inne forum
204 km vs 160km
Re: 204 km vs 160km
no co ja poradzę , normalna jazda, bywa i więcej na zimnym po takim odcinku nawet 18l/100 się pojawia nieraz jak są mrozy, wczoraj jak zrobiłem to zdjęcie to było +2, prędkość max 40-45km/h, światła i ruszanie-zatrzymywanieNiko123 pisze: ↑15 gru 2023, 07:56Mam tyle w stinger gt 3.3 po 5 km.Krzychu_nh pisze: ↑14 gru 2023, 19:42to muszą być bardzo krótkie odcinkiadam12116 pisze: ↑14 gru 2023, 16:36 1.6 204hp spalanie na krótkich odcinkach po mieście, jazda spokojna - silnik zimny:
https://zapodaj.net/plik-NMEWhLS1B8
Re: 204 km vs 160km
Luźne miasto, spokojna jazda - 7,5 do 8,5/100 zależnie od pogody i konkretnych warunków (pomiary z tankowania, nie z komputera bo ten kłamie minimum 1l/100 na plus).
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 wrz 2023, 21:23
- model samochodu: Xceed
Re: 204 km vs 160km
Oczywiście, tylko 204KM Przy czym to spalanie jak prowadzi moja lepsza połowa, u mnie spala.... tyle ile się zatankuje
Re: 204 km vs 160km
XCeed, 204 KM. Jazda po Warszawie w dniach powszednich to 12-14 l/100 km…
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 wrz 2023, 21:23
- model samochodu: Xceed
Re: 204 km vs 160km
Może 10 nie, ale 9l/100 spokojnie
Tylko ponownie zwracam uwagę - komputer w xceedzie mocno przekłamuje więc miarodajne jest tylko obliczenie spalania po tankowaniu na full.
Tylko ponownie zwracam uwagę - komputer w xceedzie mocno przekłamuje więc miarodajne jest tylko obliczenie spalania po tankowaniu na full.
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 wrz 2023, 21:23
- model samochodu: Xceed
Re: 204 km vs 160km
Proszę wypowiedź się na temat tego samochodu, silnika ,ogólna opinia,coś Ci przeszkadza coś byś zmienił przy ponownym zamówieniu, czy raczej jesteś zadowolony z wyboru
Re: 204 km vs 160km
Poza bezsensownym pomiarem spalania niewiele złego mogę powiedzieć. No może bagażnik - cztery osoby na dłuższe wakacje mogą się nie spakować, ale z kolei na co dzień wozi się mniej powietrza. Coś za coś. Lekko podniesiony więc z krawężnikami nie ma problemu, ale jednocześnie to nie suv o aerodynamice kredensu więc spalanie rozsądne. Czasem automatyczne światła nie działają dokładnie tak jakbym oczekiwał
Silnik jest bardzo fajny podczas jazdy, razem z DSG - wygodna, elastyczna i żwawa kombinacja (w trybie sport, na który przełączam zaraz po osiągnięciu przez napęd temperatury roboczej). Niestety ten silnik oberwał ekologią i na zimno szaleje żeby jak najszybciej dojść do roboczej temperatury, ale idzie się przyzwyczaić.
Braliśmy stockowy egzemplarz więc elektrykę klapy bagażnika sam montowałem - reszta wyposażenia kompletna. Na infotainment nie zwracam dużej uwagi, ale muszę przyznać, że jest bardzo OK.
Generalnie jeżeli ktoś szuka kompaktu ale z odrobiną GT - świetnie się nadaje, polecam. Wyłącznie do miasta można brać 1.5 lub nawet 1.0, ale na trasy - tylko 1.6/204KM.
Bardzo dbam o silnik, nie katuję na zimno, dobry olej wymieniany co ~8kkm więc liczę na długą i bezawaryjną eksploatację.
Silnik jest bardzo fajny podczas jazdy, razem z DSG - wygodna, elastyczna i żwawa kombinacja (w trybie sport, na który przełączam zaraz po osiągnięciu przez napęd temperatury roboczej). Niestety ten silnik oberwał ekologią i na zimno szaleje żeby jak najszybciej dojść do roboczej temperatury, ale idzie się przyzwyczaić.
Braliśmy stockowy egzemplarz więc elektrykę klapy bagażnika sam montowałem - reszta wyposażenia kompletna. Na infotainment nie zwracam dużej uwagi, ale muszę przyznać, że jest bardzo OK.
Generalnie jeżeli ktoś szuka kompaktu ale z odrobiną GT - świetnie się nadaje, polecam. Wyłącznie do miasta można brać 1.5 lub nawet 1.0, ale na trasy - tylko 1.6/204KM.
Bardzo dbam o silnik, nie katuję na zimno, dobry olej wymieniany co ~8kkm więc liczę na długą i bezawaryjną eksploatację.