Panowie,
STINGER 2.0 - Przy przeglądzie na 90kkm w harmonogramie jest kontrola luzów zaworowych. Koszt niemały,po rabacie ok1900 brutto. Oczywiście chodzi o przedłużenie gwarancji na silnik, bo nie spodziewam się iż przy tak małym przebiegu coś złego z luzami zaworowymi może być nie ok, zwłaszcza że auto eksploatowane jest nader oszczędnie. Zastanawiam się nad tym wydatkiem, bo pozostał tylko rok gwarancji. Czy ktokolwiek miał problemy z luzami, a jeżeli tak to przy jakim przebiegu i przy jakiej eksploatacji?
Pozdrawiam
kontrola luzów zaworowych na 90kkm - Stinger 2.0
Re: kontrola luzów zaworowych na 90kkm - Stinger 2.0
Jeśli producent założył kontrolę luzów zaworowych przy przebiegu 90tys. km to znaczy, że miał ku temu przesłanki.
Re: kontrola luzów zaworowych na 90kkm - Stinger 2.0
Z doświadczenia. Jakikolwiek by to silnik nie był, a posiada mechaniczną regulację luzów zaworowych to przebieg w okolicy 100tys km jest tym przy którym czas najwyższy tam zerknąć. Regulacja luzów jest po to aby problemów z zaworami nie było, jak są to już zdecydowanie za późno.