Kia Stinger opinie
Re: Kia Stinger opinie
A macie zrobione aktualizacje systemu? Jak odebrałem 1 lipca to musiałem wgrać te cholerne 40 GB... U mnie CarPlay jest na cały ekran, zakładam, że coś trzeab wybrać w AA żey też wypełniało cały screen?
Re: Kia Stinger opinie
U mnie po 4k km podobne uwagi. Chwilka minęła zanim się zorientowałem, że to klamra tak stuka przy jeździe po wertepach (czyt. polskich drogach) i na ostrych zakrętach. Już myślałem nawet, że coś mi się oderwało Też mam źle spasowany zderzak w okolicy reflektora po stronie kierowcy. Jest tam taka szczelina na około pół centymetra szeroka.slwkk pisze: ↑26 lip 2022, 12:13
Mnie przeszkadzaja:
1 - wyciszenie na trasie
Jeszcze odnosnie cichosci - glupota, ale mnie denerwuje, na wszelkich nierownosciach klamra od pasow przednich od strony pasazera, gdy nikogo nie ma obok, pasy nie sa zapiete, sie obija i halasuje (metalowy element)...
3 - komfort jazdy po miescie
Z dodatkowych rzeczy, które mnie irytują to:
- umiejscowienie przycisku otworu klapki wlewu paliwa obok przycisku otwarcia bagażnika. Nie jestem już w stanie policzyć jak często jeździłem z otwartą przypadkowo klapką
- konieczność wyłączania auto start stop, utrzymania na pasie ruchu i ostrzegania przed ograniczeniami prędkości za każdym razem gdy odpalam samochód. O ile do dwóch pierwszych są dedykowane fizyczne przyciski to już ostatnie trzeba wyłączyć z menu ustawień. Wybitnie irytujące.
- skrzynia biegów jest nieco nerwowa, zmiany biegów nie są płynne nawet przy płynnej jeździe, szczególnie redukcje.
Porównując do mustanga 5.0 oba mają podobne wyciszenie i są podobnie twarde co jest dla mnie zaskoczeniem. Oczekiwałem, że Stinger będzie cichszy (nie mam okna dachowego) i miększy. Oba też podobnie palą przy moim trybie jazdy (głównie długie trasy, niewiele po miastach) w okolicy 11 ale tego się akurat spodziewałem. Mustang jest w manualu więc mam tu większą kontrolę nad obrotami.
Co zaś mi się podoba to cała reszta, długo by pisać. Jest natomiast coś w tym samochodzie, że za każdym razem gdy do niego wsiadam czuję się zrelaksowany. Nagle furiaci, wariaci, piraci i inne barany mnie nie denerwują, korki nie irytują. W razie czego mam moc ale nic nie muszę i tak sobie sunę spokojnie w stronę zachodzącego słońca. Fenomenalna sprawa
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 03 lip 2019, 17:07
- model samochodu: Stinger 2022 3.3 GT
Sorento 2018 2.0 L-line
Re: Kia Stinger opinie
Jest natomiast coś w tym samochodzie, że za każdym razem gdy do niego wsiadam czuję się zrelaksowany. Nagle furiaci, wariaci, piraci i inne barany mnie nie denerwują, korki nie irytują. W razie czego mam moc ale nic nie muszę i tak sobie sunę spokojnie w stronę zachodzącego słońca. Fenomenalna sprawa
[/quote]
O to to to!
Re: Kia Stinger opinie
Pamiętam, że też mi w poprzednim trzaskał pas pasażera gdy luzem wisiał - wystarczy od strony słupka podkleić delikatnie filcem (takie naklejki jak pod meble) i po sprawie. Choć czasem też się blokował "na krzywo" i tłukł - ale to takie tam pierdoły.
Re: Kia Stinger opinie
Kilka dni temu zamontowałem w końcu pakiet spojlerków od Maxtona. Wydaje mi się, że auto zyskało na wyglądzie a i fajnie te czarne dodatki pasują do czarnych elementów nadwozia.
Re: Kia Stinger opinie
No wygląda to mega dobrze!
Tylko szkoda że wraz z wyglądem idzie wyraźny spadek funkcjonalności
Stinger nie jest mega niski, ale ma duży rozstaw osi i miałem przy fabrycznej wersji kilka sytuacji gdzie prawie walnąłem przednim zderzakiem w coś czy powiesiłem się brzuchem, tu pewnie dobre 2-3cm schodzi w dół jeszcze i się robi nieciekawie. Oczywiście duże znaczenie w jakich rejonach się poruszamy - miasto + autostrady pewnie super, choć ja z ręką na sercu swoim wjeżdżałem / wyjeżdżałem z niektórych parkingów podziemnych gdzie brakowało dosłownie milimetrów abym haczył przodem.
Tylko szkoda że wraz z wyglądem idzie wyraźny spadek funkcjonalności
Stinger nie jest mega niski, ale ma duży rozstaw osi i miałem przy fabrycznej wersji kilka sytuacji gdzie prawie walnąłem przednim zderzakiem w coś czy powiesiłem się brzuchem, tu pewnie dobre 2-3cm schodzi w dół jeszcze i się robi nieciekawie. Oczywiście duże znaczenie w jakich rejonach się poruszamy - miasto + autostrady pewnie super, choć ja z ręką na sercu swoim wjeżdżałem / wyjeżdżałem z niektórych parkingów podziemnych gdzie brakowało dosłownie milimetrów abym haczył przodem.
Re: Kia Stinger opinie
A na drogi/parkingi gruntowe to trzeba wypraszać pasażerów (dosłownie - sprawdzone), aby nie trzeć podwoziem - prawie jak Porsche Tak że wygląd, wyglądem - ale nie montuję nakładek od spodu bo będzie zero funkcjonalności, która i tak w tym przypadku jest ledwie akceptowalna
Re: Kia Stinger opinie
Oczywiście brałem to pod uwagę, ale przyznam, że po moim obniżonym kabriolecie Saab 9-3 AERO (fabrycznie niższy od modeli niżej) na sprężynach Eibacha, zawieszenie Stingera jest wysokie. Wjeżdzam i wyjeżdzam z garażów, wjeżdzam przodem na sensowne krawężnki - jest ok. Może jednak nauczony jestem, żeby uważać po tym jak waliłem Saabem we wszystko
Re: Kia Stinger opinie
Czy komuś z was auto pokazało że jest wymagany przegląd przy łącznym przebiegu ok 2.5k km? Zdziwiłem się bo nigdzie w instrukcji ani informacjach o przeglądach okresowych (10 tys / 30tys) nie widzę takiej informacji. Czy to u mnie coś zwariowało czy to jakiś przegląd po dotarciu?