Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

forum użytkowników Kia Stonic
tomekjulia
Posty: 260
Rejestracja: 15 sty 2022, 17:45
model samochodu: kia stonic

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

Post autor: tomekjulia »

A ja taką . Uprzejmie informujemy że na chwilę obecną Pana pojazd nie trafił jeszcze nana linię produkcyjną, jeżeli w systemie pojawi się data planowanej produkcji będzie możliwe oszacowanie przybliżonego terminu dostarczenia pojazdu. Pana zamówienie będzie monitorowane ,jeżeli pojawi się data produkcji poinformujemy Pana o tym fakcie. 8-) Wypełnienie tego formularzu zajmuje 2-3 minuty to pytam co jakiś czas . Wysłałem już 3 razy zapytanie i pewnie w 5 się zmieszczę :lol: :lol: 8-)
echo
Posty: 13
Rejestracja: 01 cze 2022, 09:47

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

Post autor: echo »

tomekjulia pisze: 30 lip 2022, 23:04 A ja taką . Uprzejmie informujemy że na chwilę obecną Pana pojazd nie trafił jeszcze nana linię produkcyjną, jeżeli w systemie pojawi się data planowanej produkcji będzie możliwe oszacowanie przybliżonego terminu dostarczenia pojazdu. Pana zamówienie będzie monitorowane ,jeżeli pojawi się data produkcji poinformujemy Pana o tym fakcie. 8-) Wypełnienie tego formularzu zajmuje 2-3 minuty to pytam co jakiś czas . Wysłałem już 3 razy zapytanie i pewnie w 5 się zmieszczę :lol: :lol: 8-)
Ale trzeba im przyznać, że faktycznie pamiętają i informują :)
tomekjulia
Posty: 260
Rejestracja: 15 sty 2022, 17:45
model samochodu: kia stonic

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

Post autor: tomekjulia »

No nie wiem czy tak jest. Nie znam przypadku żeby sami z siebie poinformowali o statusie zamówienia . Dla tego wysyłam zapytanie na formularzu KIA 8-)
Medcham
Posty: 112
Rejestracja: 19 maja 2022, 11:12

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

Post autor: Medcham »

Ja nie piszę przez formularz tylko na adres e-mail. I mam ciągłość rozmowy od samego początku.
adamo64
Posty: 155
Rejestracja: 13 cze 2021, 08:29
model samochodu: Kia Stonic 1.2 84KM

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

Post autor: adamo64 »

Zawsze mogą zwrócić zaliczkę :o
tomekjulia
Posty: 260
Rejestracja: 15 sty 2022, 17:45
model samochodu: kia stonic

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

Post autor: tomekjulia »

Składam na formularzu KIA a odpowiedz dostaję z infolinia@kiamotors.pl 8-) Odpowiedz przychodzi tego samego dnia a max 2 dni 8-) https://www.vesselfinder.com/pl/vessels ... -311054300 8-)
Medcham
Posty: 112
Rejestracja: 19 maja 2022, 11:12

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

Post autor: Medcham »

tomekjulia pisze: 31 lip 2022, 11:40 Składam na formularzu KIA a odpowiedz dostaję z infolinia@kiamotors.pl 8-) Odpowiedz przychodzi tego samego dnia a max 2 dni 8-) https://www.vesselfinder.com/pl/vessels ... -311054300 8-)
No i zgadza się, wiadomość zapewne trafia nawet do tej samej osoby.

Różnica polega na tym że u mnie jest ciągłość wiadomości więc nie piszę za każdym razem kim jestem, jakie zamówienie itp.

Osoba która odpisuję może sobie przeczytać o czym było pisane wcześniej.



adamo64 pisze: 31 lip 2022, 11:32 Zawsze mogą zwrócić zaliczkę :o
Pewnie że może, w każdej chwili, tak jak i klient. Zaś nie popadajmy w paranoję że importer specjalnie zablokuje realizację bo klient zapytał czy będzie jakaś rekompensata...
user8484838
Posty: 3
Rejestracja: 29 lip 2022, 18:25

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

Post autor: user8484838 »

tomekjulia pisze: 31 lip 2022, 11:19 No nie wiem czy tak jest. Nie znam przypadku żeby sami z siebie poinformowali o statusie zamówienia . Dla tego wysyłam zapytanie na formularzu KIA 8-)
Ja pisałem raz w maju o status zamówienia i w piątek sami napisali z centrali, że wyprodukowany.
tomekjulia
Posty: 260
Rejestracja: 15 sty 2022, 17:45
model samochodu: kia stonic

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

Post autor: tomekjulia »

To by oznaczało że jednak monitorują . Mam wiarę że w sierpniu zapadnie decyzja o wprowadzeniu mego auta do produkcji 8-)
Medcham
Posty: 112
Rejestracja: 19 maja 2022, 11:12

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

Post autor: Medcham »

Otrzymałem odpowiedź.
Pragniemy poinformować, że kwestie rekompensaty w związku z opóźnieniem dostarczenia Pana pojazdu należy indywidualnie ustalać z Dealerem po odbiorze samochodu. Pragniemy poinformować, że KIA Polska jest importerem. Sprzedaż pojazdów na rynku Polskim prowadzona jest poprzez sieć Dealerską. Wszelkie kwestie związane z umową/rekompensatą prosimy konsultować bezpośrednio z Dealerem-jako strony umowy zakupu pojazdu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Stonic”