Strona 48 z 65

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

: 30 lip 2022, 23:04
autor: tomekjulia
A ja taką . Uprzejmie informujemy że na chwilę obecną Pana pojazd nie trafił jeszcze nana linię produkcyjną, jeżeli w systemie pojawi się data planowanej produkcji będzie możliwe oszacowanie przybliżonego terminu dostarczenia pojazdu. Pana zamówienie będzie monitorowane ,jeżeli pojawi się data produkcji poinformujemy Pana o tym fakcie. 8-) Wypełnienie tego formularzu zajmuje 2-3 minuty to pytam co jakiś czas . Wysłałem już 3 razy zapytanie i pewnie w 5 się zmieszczę :lol: :lol: 8-)

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

: 31 lip 2022, 11:01
autor: echo
tomekjulia pisze: 30 lip 2022, 23:04 A ja taką . Uprzejmie informujemy że na chwilę obecną Pana pojazd nie trafił jeszcze nana linię produkcyjną, jeżeli w systemie pojawi się data planowanej produkcji będzie możliwe oszacowanie przybliżonego terminu dostarczenia pojazdu. Pana zamówienie będzie monitorowane ,jeżeli pojawi się data produkcji poinformujemy Pana o tym fakcie. 8-) Wypełnienie tego formularzu zajmuje 2-3 minuty to pytam co jakiś czas . Wysłałem już 3 razy zapytanie i pewnie w 5 się zmieszczę :lol: :lol: 8-)
Ale trzeba im przyznać, że faktycznie pamiętają i informują :)

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

: 31 lip 2022, 11:19
autor: tomekjulia
No nie wiem czy tak jest. Nie znam przypadku żeby sami z siebie poinformowali o statusie zamówienia . Dla tego wysyłam zapytanie na formularzu KIA 8-)

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

: 31 lip 2022, 11:28
autor: Medcham
Ja nie piszę przez formularz tylko na adres e-mail. I mam ciągłość rozmowy od samego początku.

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

: 31 lip 2022, 11:32
autor: adamo64
Zawsze mogą zwrócić zaliczkę :o

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

: 31 lip 2022, 11:40
autor: tomekjulia
Składam na formularzu KIA a odpowiedz dostaję z infolinia@kiamotors.pl 8-) Odpowiedz przychodzi tego samego dnia a max 2 dni 8-) https://www.vesselfinder.com/pl/vessels ... -311054300 8-)

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

: 31 lip 2022, 13:51
autor: Medcham
tomekjulia pisze: 31 lip 2022, 11:40 Składam na formularzu KIA a odpowiedz dostaję z infolinia@kiamotors.pl 8-) Odpowiedz przychodzi tego samego dnia a max 2 dni 8-) https://www.vesselfinder.com/pl/vessels ... -311054300 8-)
No i zgadza się, wiadomość zapewne trafia nawet do tej samej osoby.

Różnica polega na tym że u mnie jest ciągłość wiadomości więc nie piszę za każdym razem kim jestem, jakie zamówienie itp.

Osoba która odpisuję może sobie przeczytać o czym było pisane wcześniej.



adamo64 pisze: 31 lip 2022, 11:32 Zawsze mogą zwrócić zaliczkę :o
Pewnie że może, w każdej chwili, tak jak i klient. Zaś nie popadajmy w paranoję że importer specjalnie zablokuje realizację bo klient zapytał czy będzie jakaś rekompensata...

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

: 31 lip 2022, 16:10
autor: user8484838
tomekjulia pisze: 31 lip 2022, 11:19 No nie wiem czy tak jest. Nie znam przypadku żeby sami z siebie poinformowali o statusie zamówienia . Dla tego wysyłam zapytanie na formularzu KIA 8-)
Ja pisałem raz w maju o status zamówienia i w piątek sami napisali z centrali, że wyprodukowany.

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

: 31 lip 2022, 16:50
autor: tomekjulia
To by oznaczało że jednak monitorują . Mam wiarę że w sierpniu zapadnie decyzja o wprowadzeniu mego auta do produkcji 8-)

Re: Opóźnienie w odbiorze nowego Stonica

: 01 sie 2022, 15:45
autor: Medcham
Otrzymałem odpowiedź.
Pragniemy poinformować, że kwestie rekompensaty w związku z opóźnieniem dostarczenia Pana pojazdu należy indywidualnie ustalać z Dealerem po odbiorze samochodu. Pragniemy poinformować, że KIA Polska jest importerem. Sprzedaż pojazdów na rynku Polskim prowadzona jest poprzez sieć Dealerską. Wszelkie kwestie związane z umową/rekompensatą prosimy konsultować bezpośrednio z Dealerem-jako strony umowy zakupu pojazdu.