Typowe usterki i niedoróbki Kia ProCeed
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Ja mam de luxe white i brudzi się dokładnie tak samo jak każdy inny kolor
Re: Typowe usterki i niedoróbki
W sumie typowo polackie to jest akurat twoje podejście. Dawać się dymać przez korpo i jeszcze mówić, że tak może być, bo się zapłaciło X, a nie X+1. Wiadomo, tańszy produkt może być bylejaki. xD W mojej branży tech to akurat zawsze beka z pożytecznych, którzy w ogień idą z korporacją i usprawiedliwiają bylejakość produktów. Potem korpo stwierdza, że po co coś dopracować, skoro "jakoś to będzie", a przecież znajdą się ludzie, którzy stwierdzą, że "jak się chciało idealnie, trzeba było dopłacić". No i potem chop dopłaca kupuje Maczka albo Ajfon, a tu obudowa puchnie, tam ekran przebarwiony. Wiadomo, "mógł dopłacić", pytanie brzmi: do czego.goldenguti pisze: ↑22 gru 2021, 17:38 Polactwo myśli, że jak wyda 30 tysięcy euro na auto to powinno mieć perforowane skóry z przeszyciami, wygłuszenie bentleya, spasowanie audi no i wiadomo, osiągi Tesli S Plaid, a spalanie yarisa w hybrydzie. Ogólnie w mojej branży (sprężarki powietrza) idzie zauważyć trend, że im ktoś ma mniejszą maszynę tym bardziej polaczkowaty jest, więcej jest "ja żądam, to ma być natychmiast zrobione, ja mam produkcję proszę pana", a im ktoś jest majętniejszy tym ma trochę więcej pojęcia o świecie W samochodach widać takie podejście się potęguje, w końcu każdy Polak zna się na samochodach i mechanice lepiej od producentów i mechaników
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 10 lip 2021, 14:38
- model samochodu: Proceed polift
Re: Typowe usterki i niedoróbki
co ma niby wspólnego to co napisałeś z tym co ja napisałem? Jestem jednym z większych wrogów korporacji i ich praktyk biznesowych, nie zauważyłeś chyba jednej rzeczy, że nie ma prywatnego rynku prywatnych producentów samochodów na tyle wielkiego, żeby korzystać z ich usług Czaisz, nie ma "X-1"Hookie pisze: ↑05 kwie 2022, 11:33W sumie typowo polackie to jest akurat twoje podejście. Dawać się dymać przez korpo i jeszcze mówić, że tak może być, bo się zapłaciło X, a nie X+1. Wiadomo, tańszy produkt może być bylejaki. xD W mojej branży tech to akurat zawsze beka z pożytecznych, którzy w ogień idą z korporacją i usprawiedliwiają bylejakość produktów. Potem korpo stwierdza, że po co coś dopracować, skoro "jakoś to będzie", a przecież znajdą się ludzie, którzy stwierdzą, że "jak się chciało idealnie, trzeba było dopłacić". No i potem chop dopłaca kupuje Maczka albo Ajfon, a tu obudowa puchnie, tam ekran przebarwiony. Wiadomo, "mógł dopłacić", pytanie brzmi: do czego.goldenguti pisze: ↑22 gru 2021, 17:38 Polactwo myśli, że jak wyda 30 tysięcy euro na auto to powinno mieć perforowane skóry z przeszyciami, wygłuszenie bentleya, spasowanie audi no i wiadomo, osiągi Tesli S Plaid, a spalanie yarisa w hybrydzie. Ogólnie w mojej branży (sprężarki powietrza) idzie zauważyć trend, że im ktoś ma mniejszą maszynę tym bardziej polaczkowaty jest, więcej jest "ja żądam, to ma być natychmiast zrobione, ja mam produkcję proszę pana", a im ktoś jest majętniejszy tym ma trochę więcej pojęcia o świecie W samochodach widać takie podejście się potęguje, w końcu każdy Polak zna się na samochodach i mechanice lepiej od producentów i mechaników
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Korzystałeś z "ajfona"? Ja przez lata byłem użytkownikiem androida i niedawno przesiadłem się na apple - teraz wiem, za co się płaci. Mam nadzieję, że Ty również taką wiedzę posiadasz i nie uprawiasz spiskowego bełkotu tylko dla samego gadania - bo wiesz, szkoda energii ;D.Hookie pisze: ↑05 kwie 2022, 11:33W sumie typowo polackie to jest akurat twoje podejście. Dawać się dymać przez korpo i jeszcze mówić, że tak może być, bo się zapłaciło X, a nie X+1. Wiadomo, tańszy produkt może być bylejaki. xD W mojej branży tech to akurat zawsze beka z pożytecznych, którzy w ogień idą z korporacją i usprawiedliwiają bylejakość produktów. Potem korpo stwierdza, że po co coś dopracować, skoro "jakoś to będzie", a przecież znajdą się ludzie, którzy stwierdzą, że "jak się chciało idealnie, trzeba było dopłacić". No i potem chop dopłaca kupuje Maczka albo Ajfon, a tu obudowa puchnie, tam ekran przebarwiony. Wiadomo, "mógł dopłacić", pytanie brzmi: do czego.goldenguti pisze: ↑22 gru 2021, 17:38 Polactwo myśli, że jak wyda 30 tysięcy euro na auto to powinno mieć perforowane skóry z przeszyciami, wygłuszenie bentleya, spasowanie audi no i wiadomo, osiągi Tesli S Plaid, a spalanie yarisa w hybrydzie. Ogólnie w mojej branży (sprężarki powietrza) idzie zauważyć trend, że im ktoś ma mniejszą maszynę tym bardziej polaczkowaty jest, więcej jest "ja żądam, to ma być natychmiast zrobione, ja mam produkcję proszę pana", a im ktoś jest majętniejszy tym ma trochę więcej pojęcia o świecie W samochodach widać takie podejście się potęguje, w końcu każdy Polak zna się na samochodach i mechanice lepiej od producentów i mechaników
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Korzystałem z "ajfona" i praktycznie każdego nowego telefonu na rynku. Podobnie jak laptopów, procesorów i innej elektroniki, bo na tym polega moja praca. Mam nadzieję, że masz co najmniej takie same doświadczenia i nie stawiasz się na pozycji eksperta, bo masz dowód anegdotyczny w postaci swojej osoby i swojego bardzo ukochanego i równie jednostkowego telefonu.Lukaszc pisze: ↑06 kwie 2022, 11:06 Korzystałeś z "ajfona"? Ja przez lata byłem użytkownikiem androida i niedawno przesiadłem się na apple - teraz wiem, za co się płaci. Mam nadzieję, że Ty również taką wiedzę posiadasz i nie uprawiasz spiskowego bełkotu tylko dla samego gadania - bo wiesz, szkoda energii ;D.
Re: Typowe usterki i niedoróbki
idźcie chłopaki do Hydeparku, bo z tematem nie ma to nic wspólnego
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Jak mi tylko przyjdzie - zrobię zdjęcia i wrzucę. Do miesiąca powinienem mieć. Ceramikę będę robił
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Jak ustawić zwykły tempomat w proceed? Na tym zbliżeniowym nie da się jeździć, kiedyś coś na klikałem i był normalny zwykły tempomat ale nie pamiętam jak to zrobić