Strona 1 z 1

Ceed II GT - warto jeszcze do ASO?

: 18 wrz 2020, 14:01
autor: pjb
Hej,

jestem drugim właścicielem Kii Ceed II GT (czy tam pro_cee'd GT :lol:) i do końca 2020 roku objęta jest gwarancją producenta. Z tego, co czytałem, to ta gwarancja to pic na wodę, ale poprzedni właściciel upiera się, że w tych starych Kiach to gwarancja jest dużo lepsza i obejmuje prawie wszystko. Zgodnie z tym, czego sam się dowiedziałem, to poprzedni właściciel chciał uatrakcyjnić ofertę ściemniając (niepotrzebnie, na gwarancji mi nie zależało właśnie ze względu na podejrzenia, że nic ona mi w 7 letnim aucie nie da ;) ).

No i teraz jest temat wymiany oleju i filtrów, przebieg niecałe 120 kkm. Do wymiany oleju komputer wskazuje mi jeszcze prawie 1500 km i chcę umówić się do serwisu w przyszłym tygodniu (85% tego przebiegu to trasy). Poza tym, prawdopodobnie czeka mnie serwis sprzęgła sądząc po objawach. Oprócz tego niepokoi mnie to, jak auto zapala - 50% sytuacji odpala normalnie, 35% się delikatnie męczy, a reszta to jakiś dramat - potrafi kręcić 3 sekundy. Obawiam się, że może być to coś grubszego, ale nie widzę innych objawów :?:

Z pierdół, to pompuje mi się fotel kierowcy do góry - co 2 wejścia do auta muszę go obniżać...

No i teraz pytanie - oddawać auto do serwisu ASO w Gdańsku, czy szukać jakiegoś zewnętrznego i darować sobie ASO, bo i tak z gwarancji nic nie ugram?

Re: Ceed II GT - warto jeszcze do ASO?

: 19 wrz 2020, 00:23
autor: Goly335
pjb pisze: 18 wrz 2020, 14:01 Hej,

jestem drugim właścicielem Kii Ceed II GT (czy tam pro_cee'd GT :lol:) i do końca 2020 roku objęta jest gwarancją producenta. Z tego, co czytałem, to ta gwarancja to pic na wodę, ale poprzedni właściciel upiera się, że w tych starych Kiach to gwarancja jest dużo lepsza i obejmuje prawie wszystko. Zgodnie z tym, czego sam się dowiedziałem, to poprzedni właściciel chciał uatrakcyjnić ofertę ściemniając (niepotrzebnie, na gwarancji mi nie zależało właśnie ze względu na podejrzenia, że nic ona mi w 7 letnim aucie nie da ;) ).

No i teraz jest temat wymiany oleju i filtrów, przebieg niecałe 120 kkm. Do wymiany oleju komputer wskazuje mi jeszcze prawie 1500 km i chcę umówić się do serwisu w przyszłym tygodniu (85% tego przebiegu to trasy). Poza tym, prawdopodobnie czeka mnie serwis sprzęgła sądząc po objawach. Oprócz tego niepokoi mnie to, jak auto zapala - 50% sytuacji odpala normalnie, 35% się delikatnie męczy, a reszta to jakiś dramat - potrafi kręcić 3 sekundy. Obawiam się, że może być to coś grubszego, ale nie widzę innych objawów :?:

Z pierdół, to pompuje mi się fotel kierowcy do góry - co 2 wejścia do auta muszę go obniżać...

No i teraz pytanie - oddawać auto do serwisu ASO w Gdańsku, czy szukać jakiegoś zewnętrznego i darować sobie ASO, bo i tak z gwarancji nic nie ugram?
Przeczytaj dokładnie książeczkę gwarancyjną, a sam odpowiesz sobie na to pytanie - moim zdaniem warto.