Zwiększenie mocy
Re: Zwiększenie mocy
Zapewne masz racje, jeśli będą chcieli i w komputerze pojawią się regularne parametry odbiegające od normy to zapewne się domyślą, raczej idiotami nie są.
Jedynie pozostaje wziąć na klatę konsekwencje i zdecydować samemu czy warto jeździć z Boxem. Nie mniej do póki wszystko jest Ok i ma się szczęście i nie dotknie Cię problem sypiącego się silnika/skrzyni to Box da dużo radochy.
Do tego dochodzi kwestia ceny, 3.5 tys. to jednak sporo, za to mam praktycznie wakacje z rodziną na Chorwacji.
Szczęście ProCeed nie jest tak dotknięty problemem "zdławienia" jak inne modele.
Jedynie pozostaje wziąć na klatę konsekwencje i zdecydować samemu czy warto jeździć z Boxem. Nie mniej do póki wszystko jest Ok i ma się szczęście i nie dotknie Cię problem sypiącego się silnika/skrzyni to Box da dużo radochy.
Do tego dochodzi kwestia ceny, 3.5 tys. to jednak sporo, za to mam praktycznie wakacje z rodziną na Chorwacji.
Szczęście ProCeed nie jest tak dotknięty problemem "zdławienia" jak inne modele.
Re: Zwiększenie mocy
Ciekawe, czy Pedal Box również jest do wykrycia? Tutaj żadne parametry wysyłane do silnika nie są modyfikowane.
Zrobiłem sobie, rundę bez Pedal Boxa i Power Control i naprawdę ciężko się przyzwyczaić do starej charakterystyki silnika.
Chociaż już sam PedalBox robi robotę, dlatego zastanawiam się nad samym PedalBoxem, wiem że tryb sport rozwiązuje problemy trybu normal jednak w trybie sport spalanie leci do góry.
Jeszcze z ciekawości wpisy z FAQ DTE System:
1.Is the tuning system detectable?
No, after the harness and module have been removed, the vehicle is back to its original stock condition and the tuning system is not detectable. DTE’s PowerControl does not over-ride any engine protective functions and optimises all performance increases within the ECU’s standard working range, therefore no messages are logged in its memory.
A niżej:
2.What about my vehicle warranty?
An increase in performance may lead to the exclusion of warranty claims against the seller and any warranty claims against the manufacturer. You will receive a comprehensive guarantee package from DTE Systems. (Only in Europe, coming soon to Southern Africa)
Zrobiłem sobie, rundę bez Pedal Boxa i Power Control i naprawdę ciężko się przyzwyczaić do starej charakterystyki silnika.
Chociaż już sam PedalBox robi robotę, dlatego zastanawiam się nad samym PedalBoxem, wiem że tryb sport rozwiązuje problemy trybu normal jednak w trybie sport spalanie leci do góry.
Jeszcze z ciekawości wpisy z FAQ DTE System:
1.Is the tuning system detectable?
No, after the harness and module have been removed, the vehicle is back to its original stock condition and the tuning system is not detectable. DTE’s PowerControl does not over-ride any engine protective functions and optimises all performance increases within the ECU’s standard working range, therefore no messages are logged in its memory.
A niżej:
2.What about my vehicle warranty?
An increase in performance may lead to the exclusion of warranty claims against the seller and any warranty claims against the manufacturer. You will receive a comprehensive guarantee package from DTE Systems. (Only in Europe, coming soon to Southern Africa)
-
- Posty: 149
- Rejestracja: 29 paź 2020, 15:21
- model samochodu: Proceed GT'20; Xceed'22 1.5 t-gdi DCT; Xceed"23 1.6 204 KM GT line,
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Zwiększenie mocy
2. co z gwarancją na mój pojazd?
Zwiększenie wydajności może skutkować wyłączeniem roszczeń gwarancyjnych wobec sprzedawcy oraz roszczeń gwarancyjnych wobec producenta. Otrzymasz kompleksowy pakiet gwarancyjny od DTE Systems. (Tylko w Europie, wkrótce w Afryce Południowej)
Czy DTE Systems o tym informuje gdzieś oficjalnie???
Zwiększenie wydajności może skutkować wyłączeniem roszczeń gwarancyjnych wobec sprzedawcy oraz roszczeń gwarancyjnych wobec producenta. Otrzymasz kompleksowy pakiet gwarancyjny od DTE Systems. (Tylko w Europie, wkrótce w Afryce Południowej)
Czy DTE Systems o tym informuje gdzieś oficjalnie???
Re: Zwiększenie mocy
Udostępniają plik PDF ale już im się nie chciało tłumaczyć z niemieckiego.Czy DTE Systems o tym informuje gdzieś oficjalnie???
https://www.chiptuning.com/media/wysiwy ... rantie.pdf
Re: Zwiększenie mocy
mi się nigdy nie udało zejść poniżej 6k (2+2) - sorki za off'a;);)Do tego dochodzi kwestia ceny, 3.5 tys. to jednak sporo, za to mam praktycznie wakacje z rodziną na Chorwacji.
mors certa hora incerta
Re: Zwiększenie mocy
U mnie jest 2 + 1 z czego ten trzeci ma 1.5 roku, ale Ok tak więc bardziej za tą cenę mam 70% wakacjimi się nigdy nie udało zejść poniżej 6k (2+2) - sorki za off'a;);)
Re: Zwiększenie mocy
Czy się bardziej zużywa?dejmieno pisze: ↑12 lut 2021, 11:09 Widzę, że raczej ogarniasz temat to wyjaśnij mi jedną rzecz. Jak to jest z tym zużyciem silnika w przypadku Power Boxa, czy faktycznie silnika będzie się dużo szybciej zużywać? W moim przypadku po zamontowaniu Power Control zużycie paliwa spadło, więc na chłopski rozum silnik mniej się wysila. Jestem w stanie dużo szybciej przyśpieszyć do zadanej prędkości a później jechać sobie spokojnie.
...
Nie wiem. To zależy.... Nie da się na to pytanie odpowiedzieć ogólnie.
Zasadniczo box najzwyczajniej przekłamuje pewne parametry i na tej podstawie silnik działa inaczej.
W jednym silniku będzie super, w innym może być już gorzej. Problem polega na tym, że dostajesz paczkę, montujesz i w zasadzie nie wiesz co się dalej dzieje. Wypadałoby zrobić jakąś diagnostykę z podpiętym boxem, żeby zobaczyć jak to pracuje i czy nic złego się nie dzieje.
Ja bym boxa nie założył. Ale to moje zdanie.
Re: Zwiększenie mocy
Dzięki za opinie. Racja trochę zakłada się to w ciemno. Co prawda nie jest to box za 200 zł z allegro, ale zawsze.
Nie mniej ustrojstwo działa, miałem okazje teraz przetestować tryb ECO w mieście, średni ruch. Styl jazdy taki jak zwykle, 60% prawy pas, 40% lewy, dynamiczne przyśpieszanie. Spalanie wyszło 8.5 - 8.8L, gdzie zwykle wychodzi 10L-11L. Ciekaw jestem ile wyjdzie na drodze pozamiejskiej.
W trybie ECO dolny zakres obrotów jest ewidentnie bardziej dynamiczny.
Fajne jest to że można ustawić WarmUp, czas po którym Box się uruchamia dając czas silnikowi na uzyskanie odpowiedniej temperatury.
Ciężko będzie się z tym rozstać po testach.
Nie mniej ustrojstwo działa, miałem okazje teraz przetestować tryb ECO w mieście, średni ruch. Styl jazdy taki jak zwykle, 60% prawy pas, 40% lewy, dynamiczne przyśpieszanie. Spalanie wyszło 8.5 - 8.8L, gdzie zwykle wychodzi 10L-11L. Ciekaw jestem ile wyjdzie na drodze pozamiejskiej.
W trybie ECO dolny zakres obrotów jest ewidentnie bardziej dynamiczny.
Fajne jest to że można ustawić WarmUp, czas po którym Box się uruchamia dając czas silnikowi na uzyskanie odpowiedniej temperatury.
Ciężko będzie się z tym rozstać po testach.
Re: Zwiększenie mocy
Ponowię opis:
Mam BOX DTE Systems.
Montowali i dostrajali mi program w ECU Projekt we Wrocławiu.
Mam ustawiony jeden optymalny program, który dostrajał mi człowiek na hamowni.
Wyszło 233 hp oraz 350Nm.
Polecam BOX DTE Systems, nie tracisz gwarancji.
Koszt w EcuProject Wroclaw do dogadania.
Myśle ze to 2300-2700zł.
To nie jest tak,że wkładają BOX i tyle. Jeszcze jest pojazd dostrajany przez fachowca.
Mam BOX DTE Systems.
Montowali i dostrajali mi program w ECU Projekt we Wrocławiu.
Mam ustawiony jeden optymalny program, który dostrajał mi człowiek na hamowni.
Wyszło 233 hp oraz 350Nm.
Polecam BOX DTE Systems, nie tracisz gwarancji.
Koszt w EcuProject Wroclaw do dogadania.
Myśle ze to 2300-2700zł.
To nie jest tak,że wkładają BOX i tyle. Jeszcze jest pojazd dostrajany przez fachowca.
-
- Posty: 149
- Rejestracja: 29 paź 2020, 15:21
- model samochodu: Proceed GT'20; Xceed'22 1.5 t-gdi DCT; Xceed"23 1.6 204 KM GT line,
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Zwiększenie mocy
Stosowałeś tez Pedal box?? I co to znaczy, że nie tracisz gwarancji - przecież do ASO jak masz to podpięte nie pojedziesz???