Strona 2 z 3

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

: 10 cze 2021, 23:09
autor: ACextreme
Hmmm... nie mam pojęcia jakim cudem, lecz u mnie gdy wyłączę asystenta pasa ruchu (gdzie trzyma sam pas / skręca itp) to zostaje wyłączony na stałe.
Auto hold muszę włączać, a start/stop wyłączać za każdym uruchomieniem, ale ten asystent wyłączony tak zostaje.
W ceedzie też mam ten system i tak samo działa - wyłączony nie włącza się sam po kolejnym uruchomieniu silnika.

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

: 11 cze 2021, 00:47
autor: michal84
ACextreme pisze: 10 cze 2021, 23:09 Hmmm... nie mam pojęcia jakim cudem, lecz u mnie gdy wyłączę asystenta pasa ruchu (gdzie trzyma sam pas / skręca itp) to zostaje wyłączony na stałe.
Auto hold muszę włączać, a start/stop wyłączać za każdym uruchomieniem, ale ten asystent wyłączony tak zostaje.
W ceedzie też mam ten system i tak samo działa - wyłączony nie włącza się sam po kolejnym uruchomieniu silnika.
Mówisz o pilocie MY2021?

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

: 11 cze 2021, 07:37
autor: ACextreme
A! Może tu pies pogrzebany. Mam 2018 po lifcie 2.0 - tam chyba nie ma pilota tylko prowadzenie po pasie ruchu

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

: 11 cze 2021, 12:27
autor: michal84
zmiana polegająca na automatycznym włączaniu lka wskoczyła z MY2021 i o tym się toczy dyskusja.

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

: 15 cze 2021, 19:26
autor: baniaq
Prowadzenie mojego samochodu nie ma nic wspólnego z asystentem pasa ruchu. Jest on u mnie wyłączony przez 100% czasu. Przynosi on więcej szkód niż pożytku dla bezpieczeństwa jazdy.

Problem polega tylko i wyłącznie na tym, że samochód nie trzyma zbieżności - trzeba ją ustawiać co 1000km. Aktualnie znowu jest do ustawienia po 900km od poprzedniego ustawienia. Wiem, że to nie jest pojedynczy problem i że wszystkie ASO w Polsce olewają ten temat. Proszę o kontakt wszystkich tych, którzy mają podobny problem.

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

: 05 sie 2022, 20:44
autor: Iwald
baniaq pisze: 15 cze 2021, 19:26 Prowadzenie mojego samochodu nie ma nic wspólnego z asystentem pasa ruchu. Jest on u mnie wyłączony przez 100% czasu. Przynosi on więcej szkód niż pożytku dla bezpieczeństwa jazdy.

Problem polega tylko i wyłącznie na tym, że samochód nie trzyma zbieżności - trzeba ją ustawiać co 1000km. Aktualnie znowu jest do ustawienia po 900km od poprzedniego ustawienia. Wiem, że to nie jest pojedynczy problem i że wszystkie ASO w Polsce olewają ten temat. Proszę o kontakt wszystkich tych, którzy mają podobny problem.
Witam
Czy udało się rozwiązać problem ?Mam u siebie takie same objawy,na początku myślałem że sztywne zawieszenie i twarde i w ogóle ale faktycznie coś jest nie tak.

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

: 12 sie 2022, 16:46
autor: seeya
czy sprawdzaliście ciśnienie w oponach. Ja po odebraniu z salonu miałem w lewej oponie 39 ps, a w prawej 48!! przez to po najechaniu na krawężnik opona pękła i na śmietnik. Według tabliczki w oponach powinno być 36 ps, jakoś lekko poniżej 250 barów. Po spuszczeniu powietrza idzie o wiele lepoej na nierównościach.

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

: 12 sie 2022, 18:13
autor: margru
Też kiedyś po odebraniu samochodu z serwisu olejowego sprawdziłem i okazało się że na jednej stronie mam dużo za duże ciśnienie. Zadzwoniłem i ich opieprzylem, od tej pory albo nie dotykali opon albo się lepiej przykładają, bo już jest po równo.

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

: 13 sie 2022, 10:58
autor: seeya
a dlaczego grzebali Ci w oponach? mi się wydaje, że problem z moją oponą był od tego czasu co auto przyjechało i czekało na leasing i rejestrację więc ok 1 miesiąc, dlatego też napompowali aby to było na mnie. Czy orientujecie się czy komputer robi zapisy ciśnienia w oponach?

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

: 13 sie 2022, 11:01
autor: GeRRaD
Zgodnie z procedurą przeglądową powinni sprawdzić/skorygować ciśnienie w oponach - ja akurat wolę wyższe, więc wk....a mnie jak upuszczają :!: