Termin dostawy ---> Termin odbioru
Re: Termin dostawy ---> Termin odbioru
mi tam się ta wizja nawet podoba . a szczególnie tyl . tak czy siak fanowski projekt . sorento mkq4 będzie produkowany dopiero 3 rok wiec za szybko na tak wielkie zmiany mysle ze dopiero w my25 będą większe zmiany. 3 lata to za szybko. tymbardziej skoro mają taki popyt na nowe sorento to szybko liftu się nie doczekamy
-
- Posty: 1223
- Rejestracja: 05 paź 2021, 09:14
- model samochodu: KIA SORENTO MY22 PHEV XL+PNS, SNOW PEARL WHITE
Re: Termin dostawy ---> Termin odbioru
A mi się wydaje, że jeśli obsuwa z produkcją będzie trwała, lift pojawi się szybko. Będzie można wówczas anulować te wcześniejsze zamówienia w lepszej cenie...
Re: Termin dostawy ---> Termin odbioru
Hejka,
wczoraj "skończyłem" swoją pierwszą trasę Sorento PHEV PL + dach.
Do auta mam trzy zastrzeżenia:
- autohold się wyłącza za każdym razem po wyłączeniu auta - trzeba po każdym uruchomieniu włączać od nowa. Można to obejść modułem, ale w serwisie to koszt 700-1000 z montażem.
- siedzenie kierowcy (nie wiem jak inne) jest trochę za twarde. Po przekroczeniu 2 godzin jazdy, 4 litery zaczynają boleć. W Xceed uważam, że fotel jest o niebo lepszy.
- pasy tylnego rzędu nieco przeszkadzają w załadunku do pełna - po prostu łatwo w nie zahaczyć.
Oprócz tego auto zdecydowanie warte czekania.
Wczorajsza trasa 470km wyglądała tak: 120km po drogach wojewódzkich, 25km po krajowych, 300km po ekspresówkach (2 pasy w każdą stronę jak na autostradzie) i potem 25km po mieście. Prędkość zgodna z przepisami + 10km/h. Jakieś 3-4 sytuacje gdzie na wyprzedzaniu miałem 140km/h.
Start z pełną baterią. Na pokładzie 5 osób + bagaże po dach.
Średnie spalanie 7,5 l/100km.
Osobiście jestem bardzo zadowolony.
wczoraj "skończyłem" swoją pierwszą trasę Sorento PHEV PL + dach.
Do auta mam trzy zastrzeżenia:
- autohold się wyłącza za każdym razem po wyłączeniu auta - trzeba po każdym uruchomieniu włączać od nowa. Można to obejść modułem, ale w serwisie to koszt 700-1000 z montażem.
- siedzenie kierowcy (nie wiem jak inne) jest trochę za twarde. Po przekroczeniu 2 godzin jazdy, 4 litery zaczynają boleć. W Xceed uważam, że fotel jest o niebo lepszy.
- pasy tylnego rzędu nieco przeszkadzają w załadunku do pełna - po prostu łatwo w nie zahaczyć.
Oprócz tego auto zdecydowanie warte czekania.
Wczorajsza trasa 470km wyglądała tak: 120km po drogach wojewódzkich, 25km po krajowych, 300km po ekspresówkach (2 pasy w każdą stronę jak na autostradzie) i potem 25km po mieście. Prędkość zgodna z przepisami + 10km/h. Jakieś 3-4 sytuacje gdzie na wyprzedzaniu miałem 140km/h.
Start z pełną baterią. Na pokładzie 5 osób + bagaże po dach.
Średnie spalanie 7,5 l/100km.
Osobiście jestem bardzo zadowolony.
-
- Posty: 1223
- Rejestracja: 05 paź 2021, 09:14
- model samochodu: KIA SORENTO MY22 PHEV XL+PNS, SNOW PEARL WHITE
Re: Termin dostawy ---> Termin odbioru
Dzięki za opinię. Ktoś już chyba pisał, że nappa w Sorce jest mniej wygodna od klasycznego siedzenia. Dla mnie weryfikacja tej opinii bylaby istotnym argumentem w rozstrzygnięciu dylematu czy czekac na swojego Heva Pl, czy brać Pheva XL
Re: Termin dostawy ---> Termin odbioru
Z tylu po prawej i lewej stronie masz takie klipsy w ktore mozesz wsadzic te pasy zeby nie wystawaly w strone kabiny.
Autohold zdecydowanie irytujacy, dlatego tez przestalem uzywac.
Oprocz tego mega irytujace jest potrzeba kazdorazowo potwierdzic swoj profil zanim ruszysz. Nie wiem dlaczego nie moze pamietac domyslnie ostatnio uzywanego.
Re: Termin dostawy ---> Termin odbioru
Z autoholdem jest już tak od kilku lat. Ja w oczekiwaniu na Sorento użytkuję Sportage AWD poprzedniej generacji i dokładnie jest tak samo. Autoholda trzeba aktywować po każdym uruchomienia silnika, ale np blokadę 4x4 jak wcisnę raz to jest aktywna dopóki jej nie wyłączę ile razy bym go gasił i odpalał. Dziwne to trochę, że jedno mogą tak zrobić a drugiego nie.
Co do tapicerki to na jeździe próbnej dostałem XL na 2h i powiem szczerze siedzenia były bardzo przyjemne, nie odczułem żadnych bólów.
Oglądałem test Pertna w PL to też narzekał na tapicerkę nappa.
Co do tapicerki to na jeździe próbnej dostałem XL na 2h i powiem szczerze siedzenia były bardzo przyjemne, nie odczułem żadnych bólów.
Oglądałem test Pertna w PL to też narzekał na tapicerkę nappa.
Re: Termin dostawy ---> Termin odbioru
To prawda, że nappa jest ciut twardsza od standardowej skóry ale daleko od tego by nazwać ją niewygodną. Kwestia indywidualnego odczucia - dla mnie jak najbardziej si.
Re: Termin dostawy ---> Termin odbioru
Dokładnie. Przejechane 5000 km i nikt nie narzekał na niewygodę
-
- Posty: 1223
- Rejestracja: 05 paź 2021, 09:14
- model samochodu: KIA SORENTO MY22 PHEV XL+PNS, SNOW PEARL WHITE
Re: Termin dostawy ---> Termin odbioru
Dla mlodych i zdrowych pewnie twardość nappy nie ma znaczenia, ale skoro temat co jakiś czas się pojawia, to coś musi byc na rzeczy. Sam raz jechalem Mką i jej fotele wydaly mi się bardziej miękkie/wygodne. Może złudzenie...