czas oczekiwania?
Re: czas oczekiwania?
Thx, no nic tupie nogami dalej
Re: czas oczekiwania?
...a lepszy ten Pilot od Continentala Sport Contact - porównywał ktoś testy - czy idą na łatwiznę tnąc koszty, jak zrobili z felgami
Re: czas oczekiwania?
Fabryczne M. Pilot Sport S sa bardzo glosne jak jest mniej jak 15 stopni.
Odebralem auto w lutym przy +6 w srodku bylo glosno od letnich opon a na zimowych byla cisza.
Teraz na letnich jest lest lepiej bo jest cieplej ale daleko im do komfortu zimowych
Ja nastepny komplet nie kupie michael p.sport S, wiem ze jest jest cieplo to maja najlepsza przyczepnosc ale jednak komfort jazdy od kwietnia do listopada jest slaby.
Chyba bede nadkola wyciszal w stingerze.
Kolega na sport w innym aucie bez S i zadowolony ale stinger ma S
S bardziej do zabawy ale musza byc dogrzane ale tym samym mniej komfortowe od wersji bez S
Potem juz tylko na tor wercja Michael Cup jest jepsza od pilot sport S
Odebralem auto w lutym przy +6 w srodku bylo glosno od letnich opon a na zimowych byla cisza.
Teraz na letnich jest lest lepiej bo jest cieplej ale daleko im do komfortu zimowych
Ja nastepny komplet nie kupie michael p.sport S, wiem ze jest jest cieplo to maja najlepsza przyczepnosc ale jednak komfort jazdy od kwietnia do listopada jest slaby.
Chyba bede nadkola wyciszal w stingerze.
Kolega na sport w innym aucie bez S i zadowolony ale stinger ma S
S bardziej do zabawy ale musza byc dogrzane ale tym samym mniej komfortowe od wersji bez S
Potem juz tylko na tor wercja Michael Cup jest jepsza od pilot sport S
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: czas oczekiwania?
W starym Stingerze mam Conti, ale one są fatalne na mokrym (strasznie gubią trakcję). Pilot Sport S są pod tym względem o wiele lepsze. Żona ma te same opony w Ceed GT i uważam, że pod względem trakcji to najlepsza letnia opona. Stingera z Pilot Sport S mam dopiero od środy, wiec jeszcze nie zdążyłem ich przetestować w aucie AWD, ale w FWD radzą sobie wyśmienicie.
Re: czas oczekiwania?
Mam pilot sport 4s w mustangu i mam zupełnie odmienną opinie. Te opony mają zerową przyczepność póki się nie rozgrzeją. W sensie są tak śliskie, że mi dupę zarzuca stojąc praktycznie w miejscu. Być może na tor są ok ale w aucie typu GT, służącego do relaksującej jazdy w stronę zachodzącego słońca na pewno nie. Poza tym po 2 sezonach (około 30k km) zrobiło się "łyżeczkowanie" na przodzie i opony są do wyrzucenia (255x40x19). Hamerykańskie forum mustangowe mówi, że pilot sport 4s tak już ma i mój przypadek nie jest odosobniony.
W stingerze może być inaczej bo ma inny profil oraz napęd na 4 koła, zobaczymy. Ale do mustanga na pewno będę szukał czegoś innego.-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: czas oczekiwania?
To ja mam inne doświadczenia z tymi oponami w Ceed GT. Auto ma już ponad 50 k km przebiegu i opony są prawie jak nowe. Jeśli chodzi o trakcję, to rewelacja. W szczególności, że Ceed ma z nią duże problemy z uwagi na FWD i całkiem sporą moc. W porównaniu do zimowej jest duża różnica. Jak się skończą to kolejne będą takie same
Re: czas oczekiwania?
W mustangu pewnie i tak 4s wiele lepsze jak opony amerykanskie nazywane twarde betony montowane w przedlifcie mustangu w europie , te to dopiero nie kleily mowa o Pirelli P Zero,byly produkowane na rynek USA z twarda mieszanka i sprzedawane w europie, po lifcie mustang juz na pierwszy montaz daje 4S
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: czas oczekiwania?
Na forum piszą, że Kia PL anulowała wszystkie zamówienia na auta z grupy Ceed z dct złożone przed listopadem poprzedniego roku. Wszyscy dostali propozycję zakupu aut z manualem, i to po wyższych cenach. Niezłe jaja się zaczynają na tym rynku. Oby tylko nie wpadli na taki szatański pomysł ze Stingerami oczekującymi na wyprodukowanie.
Re: czas oczekiwania?
Byłoby to przekomiczne gdyby anulowali Stingery z dwóch powodów. Po pierwsze skala zamówień rodziny Ceed jest niewspółmierna z zamówieniami Stingera. Wątpię by anulowanie tak małej skali zrobiłoby różnicę. Po drugie, po anulowaniu procy dostałem propozycje zakupu manuala z 1.5, czegokolwiek sobie zapragnę ze Sportage lub jeśli nie przeszkadza mi czekanie 10-12 miesięcy Stingera. Wybrałem to ostatnie, czym niniejszym witam forum Stingera Gdyby za 10 miesięcy odwołali mi Stingera po tym jak wcześniej po 6 miesiącach oczekiwania skasowano mi proceeda... no nie. Nie ma na to zgody
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: czas oczekiwania?
Gratuluje wyboru. Myślę, że nie będziesz żałował. Ja swojego odebrałem ponad tydzień temu i jestem bardzo zadowolony. W domu mam też Ceeda GT i różnica jest kolosalna. Nawet żona przyznała mi rację, że ten Ceed to jak Jak samochód zabawka Zakładam, że Proceeda miałeś też pewnie w wersji GT, a więc cena już pewnie oscylowała w okolicach 150 k zł, więc różnica w cenie też nie była raczej jakaś bardzo wysoka.