EV6 i Tesla
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 18 maja 2019, 19:02
- model samochodu: Sportage 1,6 T-GDI > X-Ceed 1,6 T-GDI
- Lokalizacja: Śląsk
EV6 i Tesla
Hej! Chyba najwyższy czas na dodanie modelu i wątku z IV6.. Są już w salonach, wkrótce umówię jazdę próbną. Teslą już się przejechałem (mam mieszane uczucia) i jestem ciekaw jak wypadnie porównanie z KIA. Przyszłościowo to właśnie Tesla miała parkować pod domem ale IV6 moim zdaniem lepiej wygląda w środku - jak jeździ jeszcze nie wiem. Mam mnóstwo pytań i zero odpowiedzi - nawet w salonach .
Re: iV6
Tesla jak na amerykańca przystało , jakością wykończenia nie powala, Kią możesz być pozytywnie zaskoczony , nie jeździłem , ale obmacałem i siedziałem , więc organoleptycznie ciekawe auto , na pewno nikogo i nieczego nie nasladuje i za to u mnie duży plus
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 lut 2022, 09:06
- model samochodu: Kia Sorento Bussines Line 2017
Re: EV6
Dzień dobry. Zamówiłem EV6 25.11.2021, zostałem oczarowany, w porównaniu do Tesli 3 i VW Id.4 Kia jest samochodem fenomenalnym, fantastycznie jeżdżącym i komfortowym. Zużycie energii można opanować zmieniając nawyki w czasie jazdy. Mi udało się zrobić 21.9kwh na jeździe próbnej, głównie na autostradzie a4 wokół Rzeszowa z prędkością 120-130 km/h w temp. 3 stopnie,w aucie 21.
Re: EV6
Jaki czas oczekiwania na samochód? Możesz napisać jaki rabat dostałeś ? Jestem umówiony na jazdę testową na sobotę , nie mogę się już doczekaćCardinale_Matheo pisze: ↑10 lut 2022, 09:13 Dzień dobry. Zamówiłem EV6 25.11.2021, zostałem oczarowany, w porównaniu do Tesli 3 i VW Id.4 Kia jest samochodem fenomenalnym, fantastycznie jeżdżącym i komfortowym. Zużycie energii można opanować zmieniając nawyki w czasie jazdy. Mi udało się zrobić 21.9kwh na jeździe próbnej, głównie na autostradzie a4 wokół Rzeszowa z prędkością 120-130 km/h w temp. 3 stopnie,w aucie 21.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 lut 2022, 09:06
- model samochodu: Kia Sorento Bussines Line 2017
Re: EV6
Witam. Czas oczekiwania miał być relatywnie krotki - niby auto w produkcji, na koniec stycznia w kraju,odbiór przełom lutego i marca. Teraz mają zablokowane przez centrale sprawdzanie jak z produkcja,transportem,odbiorem...na zamówieniu mam termin koniec maja. Rabat 5% na grupę zawodowa. Wersja GT line z pakietem technologicznym i pompa ciepła. BTW miałem Tesle 3 na jeden dzień, w moim odczuciu EV6 będzie tesla kilerem.
Re: EV6
Tyle, że Tesla 3 i Kia EV6 to nie ten sam segment. Porównaj Tesla Y to Kia EV6 i wtedy już W Tesli widać duża przewagę w zakresie zarządzania baterią, pojemnością i tym samym zasięgiem. Kia EV6 ma przewagę cenową, ale jak popatrzeć takie samo wyposażenie jak w Tesla Y LR to już takiej dużej różnicy nie ma.
Re: EV6
Witam Wszystkich,
Dziś złożyłem zamówienie na EV6. Termin dostawy... może przed końcem roku.
Przed podjęciem decyzji obyliśmy kilka jazd próbnych. Porównywaliśmy samochody czasem nieporównywalnych kategorii, jednak nie byliśmy w sumie pewni, jakiej wielkości elektryk jest nam potrzebny/jakiego chcemy. W zawodach brały udzieł:
- VW ID3 i 4 - jak to volkswagen, bardzo dobry - dostateczny... totalna nuda
- Cupra Born - jakbym był dwudziestolatkiem - brałbym. ciekawe wnętrze, dobre wykończenie i przyjemne materiały. Trochę słaby, głośny (szum opon i powietrza), słabawy
- Tesla 3... wszystko fajnie, ale taki trochę amerykański volkswagen. Generalnie nie spodobała nam się i denerwował mnie ten "laptop".
- BMW i4... tego niemal wzięliśmy, ale: mamy obecnie 440i i po przesiadce do i4... niby jak w domu, ale znowu nic nowego. Do tego ciekawostka: moje subiektywne wrażenie było takie, że Kia się lepiej prowadzi od BMW. Moje obecne 440i xdrive prowadzi się na pewno lepiej niż i4 a EV6 jedzie świetnie.
Polestar 2 - jeździ fajnie, ale jakaś taka cegła... Do tego robią z tego polestara wielkie halo, jakby to jakaś biżuteria była a nie po prostu samochód.
- Audi etron GT... chyba wszystko mi się podobało, poza ceną. Wolę przelać więcej na amunicję dla obrońców Ukrainy niż kupować niemieckiego elektryka, produkowanego w oparciu o energię z putinowskiego węgla i gazu...
Co do EV6; na początek, co mi się nie podoba:
- ta "alcantara" z białymi wstawkami (rozważaliśmy nie-GTline ale tam jest jakieś kremowe wykończenie: słupki, podsufitka... - nie pasowało nam, choć same fotele z czarną ceratą bardziej mi leżały niż te białe dodatki w GT line)
- plastiki wnętrza
- jakieś takie niskawe oparcia foteli i krótkie siedziska
- nie do końca ostry (nie tak jak w BMW) obraz HUDa
- materiał kierownicy - jakiś taki plastiko-karton udajacy skórę
Co się zdecydowanie podoba:
- jak to jedzie; testowaliśmy i zamówiliśmy wersje z AWD; czuć te 600 Nm, prowadzi się bardzo dobrze
- cisza w kabinie
- przestronność kabiny i bagażnika
- pozycja za kierownicą (choć kierownica mogłaby się wysuwać nieco dalej w stronę kierowcy)
- auto jako całość
- stosunek cena/ile samochodu się za nią dostaje
Cenę dostaliśmy bardzo dobrą (nawet jakaś zniżka się pojawiła). No i czekamy na pierwszy elektrowóz w rodzinie.
Pozdrawiam
Dziś złożyłem zamówienie na EV6. Termin dostawy... może przed końcem roku.
Przed podjęciem decyzji obyliśmy kilka jazd próbnych. Porównywaliśmy samochody czasem nieporównywalnych kategorii, jednak nie byliśmy w sumie pewni, jakiej wielkości elektryk jest nam potrzebny/jakiego chcemy. W zawodach brały udzieł:
- VW ID3 i 4 - jak to volkswagen, bardzo dobry - dostateczny... totalna nuda
- Cupra Born - jakbym był dwudziestolatkiem - brałbym. ciekawe wnętrze, dobre wykończenie i przyjemne materiały. Trochę słaby, głośny (szum opon i powietrza), słabawy
- Tesla 3... wszystko fajnie, ale taki trochę amerykański volkswagen. Generalnie nie spodobała nam się i denerwował mnie ten "laptop".
- BMW i4... tego niemal wzięliśmy, ale: mamy obecnie 440i i po przesiadce do i4... niby jak w domu, ale znowu nic nowego. Do tego ciekawostka: moje subiektywne wrażenie było takie, że Kia się lepiej prowadzi od BMW. Moje obecne 440i xdrive prowadzi się na pewno lepiej niż i4 a EV6 jedzie świetnie.
Polestar 2 - jeździ fajnie, ale jakaś taka cegła... Do tego robią z tego polestara wielkie halo, jakby to jakaś biżuteria była a nie po prostu samochód.
- Audi etron GT... chyba wszystko mi się podobało, poza ceną. Wolę przelać więcej na amunicję dla obrońców Ukrainy niż kupować niemieckiego elektryka, produkowanego w oparciu o energię z putinowskiego węgla i gazu...
Co do EV6; na początek, co mi się nie podoba:
- ta "alcantara" z białymi wstawkami (rozważaliśmy nie-GTline ale tam jest jakieś kremowe wykończenie: słupki, podsufitka... - nie pasowało nam, choć same fotele z czarną ceratą bardziej mi leżały niż te białe dodatki w GT line)
- plastiki wnętrza
- jakieś takie niskawe oparcia foteli i krótkie siedziska
- nie do końca ostry (nie tak jak w BMW) obraz HUDa
- materiał kierownicy - jakiś taki plastiko-karton udajacy skórę
Co się zdecydowanie podoba:
- jak to jedzie; testowaliśmy i zamówiliśmy wersje z AWD; czuć te 600 Nm, prowadzi się bardzo dobrze
- cisza w kabinie
- przestronność kabiny i bagażnika
- pozycja za kierownicą (choć kierownica mogłaby się wysuwać nieco dalej w stronę kierowcy)
- auto jako całość
- stosunek cena/ile samochodu się za nią dostaje
Cenę dostaliśmy bardzo dobrą (nawet jakaś zniżka się pojawiła). No i czekamy na pierwszy elektrowóz w rodzinie.
Pozdrawiam