Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
U mnie niestety podobne "wykwity" w dokładnie tych samych miejscach - rok produkcji 2020/2021.
Myślę, że to bardziej wina "ostrych" krawędzi w miejscu zgrzewu i oszczędności na lakierze bazowym + klarze we wnękach a nie rdzewienie "od środka"
Niedługo mam przegląd na 45 tyś i to zgłoszę.
Zobaczymy jak do tego podejdą.
Myślę, że to bardziej wina "ostrych" krawędzi w miejscu zgrzewu i oszczędności na lakierze bazowym + klarze we wnękach a nie rdzewienie "od środka"
Niedługo mam przegląd na 45 tyś i to zgłoszę.
Zobaczymy jak do tego podejdą.
-
- Posty: 528
- Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
- model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Daj znać jaka będzie reakcja serwisu na takie zgłoszenie.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne..., ale lepsze by było szare.
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Pomalują ci to i tyle. Czego sie spodziewsz? Wymiany samochodu na nowy?MiRasW pisze: ↑10 maja 2023, 20:53 U mnie niestety podobne "wykwity" w dokładnie tych samych miejscach - rok produkcji 2020/2021.
Myślę, że to bardziej wina "ostrych" krawędzi w miejscu zgrzewu i oszczędności na lakierze bazowym + klarze we wnękach a nie rdzewienie "od środka"
Niedługo mam przegląd na 45 tyś i to zgłoszę.
Zobaczymy jak do tego podejdą.
-
- Posty: 528
- Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
- model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Jakby się spodziewał nowego samochodu to by powiedział.
Pewnie pomalują ,,pędzlem prosto z puszki albo z kuwety do malowania".
Pewnie pomalują ,,pędzlem prosto z puszki albo z kuwety do malowania".
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne..., ale lepsze by było szare.
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Nie spodziewałem się wymiany samochodu na nowy i z uwagi na moje skromne oczekiwania zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony. Jak wspominałem problem zgłosiłem podczas przeglądu, zależało mi na samochodzie zastępczym na czas naprawy stąd też musiałem czekać ~2 tygodnie aż pojawi się luka w grafiku.saron22 pisze: ↑13 maja 2023, 11:35Pomalują ci to i tyle. Czego sie spodziewsz? Wymiany samochodu na nowy?MiRasW pisze: ↑10 maja 2023, 20:53 U mnie niestety podobne "wykwity" w dokładnie tych samych miejscach - rok produkcji 2020/2021.
Myślę, że to bardziej wina "ostrych" krawędzi w miejscu zgrzewu i oszczędności na lakierze bazowym + klarze we wnękach a nie rdzewienie "od środka"
Niedługo mam przegląd na 45 tyś i to zgłoszę.
Zobaczymy jak do tego podejdą.
Na czas naprawy dostałem praktycznie nowego X-ceeda w niezłym wyposażeniu i automacie także zbytnio mi się nie dłużyło oczekiwanie pomimo faktu, iż całość naprawy trwała ponad tydzień.
Klapa była malowana jedynie od wewnętrznej strony (bardzo ładnie to wygląda z dużo większą warstwę lakieru i brakiem tych ostrych krawędzi na zgrzewie na których pojawił się wykwit. Niestety klapa musiała być demontowana i delikatnie widać na śrubach, że była odkręcana.
PS. w porównywalnych warunkach 1,5 z DCT wg komputera X-ceed pali w mniej o prawie 2 litry w stosunku do przedliftowego Proceeda 1,6 GT z DCT a w rzeczywistości różnica jest na poziomie ~1l przy widocznej różnicy w przyśpieszeniach. Trochę mi było przykro jak porównywałem wskazania komputera. Ale jak już kiedyś wspominałem na forum wskazanie średnie w moim 1,6 jest o około 0,7-0,8l większe w porównaniu do dystrybutora, w nowym X-ceedzie wygląda jakby komputer zaniżał co w połączeniu z minimalnie większym bakiem pokazuje abstrakcyjny (dla Proceeda przedlifta GT) zasięg po tankowaniu + 700-750km. Zrobiłem ponad 800km na tych samych trasach także powinno być to dość obiektywne porównanie.
-
- Posty: 528
- Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
- model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Dla mnie wszystko co pisał ten niemiecki, upadły tygodnik jakim był AutoŚwiat, było niewiarygodne.
Wszystkie niemieckie nowe i stare trupy były najlepsze na rynku, do tego czeskie, francuskie i czasami japońskie.
Dobrze, że już ta szmira motoryzacyjna nie wychodzi w wersji papierowej.
Wszystkie niemieckie nowe i stare trupy były najlepsze na rynku, do tego czeskie, francuskie i czasami japońskie.
Dobrze, że już ta szmira motoryzacyjna nie wychodzi w wersji papierowej.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne..., ale lepsze by było szare.
-
- Posty: 609
- Rejestracja: 06 paź 2020, 10:52
- model samochodu: ProCeed GT 1.6 T-GDI 6MT 2020
- Lokalizacja: POMORSKIE
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Czy zgłosiłeś problem tych wykwitów na przeglądzie? Ja jestem właśnie po. Odhaczone nadwozie. Nie zauważyli więc znaczy, że tak ma być. Dałem bardzo dobrą opinie Aso w ankiecie. Poprosiłem by w uwagach wpisali pukający fotel, trudności z odpalaniem i kilka innych. W sumie wpisują w uwagach wszystko co się chce bez różnicy. To też fajne. Tak dla przyszłego nabywcy by wiedział, że zgłaszałem i by nie miał do mnie pretensji, że coś mu tam wyszło a ja zataiłem. Było miło, szybko i tanio bo olej miałem swój. Jestem bardzo zadowolony z obsługi.MiRasW pisze: ↑10 maja 2023, 20:53 U mnie niestety podobne "wykwity" w dokładnie tych samych miejscach - rok produkcji 2020/2021.
Myślę, że to bardziej wina "ostrych" krawędzi w miejscu zgrzewu i oszczędności na lakierze bazowym + klarze we wnękach a nie rdzewienie "od środka"
Niedługo mam przegląd na 45 tyś i to zgłoszę.
Zobaczymy jak do tego podejdą.
Żałosny, rozpaczający i niedouczony krytykant Proceeda
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Problem zgłosiłem u Pana, który przyjmował auto na przegląd plus wcześniej na infolinii. Ogólnie bardzo pozytywne załatwienie tematu.Marek3003 pisze: ↑14 wrz 2023, 23:36
Czy zgłosiłeś problem tych wykwitów na przeglądzie? Ja jestem właśnie po. Odhaczone nadwozie. Nie zauważyli więc znaczy, że tak ma być. Dałem bardzo dobrą opinie Aso w ankiecie. Poprosiłem by w uwagach wpisali pukający fotel, trudności z odpalaniem i kilka innych. W sumie wpisują w uwagach wszystko co się chce bez różnicy. To też fajne. Tak dla przyszłego nabywcy by wiedział, że zgłaszałem i by nie miał do mnie pretensji, że coś mu tam wyszło a ja zataiłem. Było miło, szybko i tanio bo olej miałem swój. Jestem bardzo zadowolony z obsługi.
Oględziny są robione zapewne bardzo pobieżnie i takie drobiazgi przechodzą - najważniejsze dla użytkownika aby mieć odznaczone, że były.
Dla porównania mogę przytoczyć temat C3, który kupiony został dla żony - auto 4 lata, miesiąc po przeglądzie powłoki lakierniczej w ASO (celem podtrzymania gwarancji) dostrzegłem purchle wielkości 2x2cm w dwóch miejscach od strony wewnętrznej drzwi - tak 50x większe niż te w proceed - auto oczywiście bezwypadkowe. Importer póki co twierdzi, że zapisy w gwarancji będą spełnione i reklamacja zostanie przyjęta jak będziemy mieli do czynienia z dziurą na wylot, a tu nie mamy pewności czy taka dziura już jest bo jeszcze korozja ukrywa się pod lakierem. No nic, trzeba czekać aż przerdzewieje na wylot:).
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Zmartwię cię, ale tam się prawdopodobnie nie zdąży zrobić dziura w okresie trwania gwarancji. Ja miałem purchel na klapie od zewnątrz, jakby od uderzenia czymś ostrym, przez 8 lat tam się dziura nie zrobiła, potem już przy jakiejś okazji naprawilem więc nie wiem ile jeszcze trzeba by było czekac.