Tak. Ustawiłem łopatkami. W trybie SPORT przy jednostajnej jeździe nie wracał tryb auto.
Jak z GPF w 1.6 150 ?
Regulamin forum
link
link
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 28 sty 2022, 11:38
- model samochodu: Sportage V, 1.6 T-GDI 180 KM, 7DCT, AWD, MHEV, BusinessLine, kolor Sparkling Silver (KCS), Pakiet Drive Wise (AEB) i Drive Wise Plus (AE+).
- Lokalizacja: Kraków
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
ok dobrze wiedzieć. Fajnie że udało się wypalić, z tego co czytałem na grupie na FB to procedura jest taka żeby podkręcać obroty na 4500, zwalniać gaz i hamować silnikiem i po kilku sekundach znowu podkręcać obroty na 4500 i znowu zwalniać gaz itd. podobno 10 minut takiej jazdy i filtr wypalony
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
Witajcie
U mnie pojawił się dziś komunikat przy przebiegu 1800 km jeżdżę na zmianę krótkie trasy i więcej w mieście. Próbowałem przegonić go na 4 biegu i 3.5 tys. obrotów nie zniknęło. Jutro zadzwonię do ASO i ciekawe co powiedzą ale zaczynam czuć że będą problemy z tym autem.
U mnie pojawił się dziś komunikat przy przebiegu 1800 km jeżdżę na zmianę krótkie trasy i więcej w mieście. Próbowałem przegonić go na 4 biegu i 3.5 tys. obrotów nie zniknęło. Jutro zadzwonię do ASO i ciekawe co powiedzą ale zaczynam czuć że będą problemy z tym autem.
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 28 maja 2022, 00:06
- model samochodu: Kia Sportage V L 1.6 150km, manual
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
Kurczę, ja mam 11k przejechane. Raz w tygodniu trasa dom-praca-dom (50km). Reszta po mieście, żona dzieciaki wozi i zakupy robi. Do tej pory żadnego problemu.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 09 gru 2022, 09:14
- model samochodu: KIA SPORTAGE V 1.6 T-GDI 150KM M+SMART
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
Przebieg 10300km i również pojawiła się ta kontrolka wczoraj. Dwie godziny jazdy w celu wypalenia różnymi sposobami podawanymi telefonicznie przez różne osoby z ASO i nic nie pomogło. Przez weekend będę próbował propozycji z forum.
Jestem załamany tym faktem. Obawiałem się tego czytając fora Hyundai gdzie to już przerabiali. Drugi samochód mam z silnikiem Diesla wyposażony w suchy filtr DPF z przebiegiem 190000km i nigdy problemów nie było bo regeneruje się na byle kawałku trasy.
Jestem załamany tym faktem. Obawiałem się tego czytając fora Hyundai gdzie to już przerabiali. Drugi samochód mam z silnikiem Diesla wyposażony w suchy filtr DPF z przebiegiem 190000km i nigdy problemów nie było bo regeneruje się na byle kawałku trasy.
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
tak swoją drogą to nie ma nawet fizycznie możliwości żeby gpf się zapchał cząsteczkami po przejechaniu 1000 km to musi być jakieś wadliwe oprogramowanie, fakt że koncern kia/hyundai ignoruje problem który trwa już prawie 2 lata pokazuje też ich podejście do klienta. Też czuję że będzie to problem na szczęście leasing mam tylko na 3 lata
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
Bo ludzie powinni pisać o tym problemie do KIA Polska, skoro aż tyle ludzi ma z tym problem.. nikt nie pisze, albo kombinuje sam, żeby wypalić filtr i zeby znikła kontrolna, to koncerny nie wiedzą o problemie..
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
oj wiedzą, przejrzyj chociażby grupę Tucsona na FB, centrala odpisuje maile w stylu że to normalne albo wręcz podsyłają procedurę wypalania albo po prostu odsyłają do aso. Ludzie wolą sami wypalać bo w aso wypalają przez piłowanie silnika
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
dodam jeszcze że wg moim obserwacji spalanie z zapaloną ikonką gpf wzrosło o jakieś 30% wspaniale się zapowiada eksploatacja tego auta