Jak z GPF w 1.6 150 ?
Regulamin forum
link
link
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
Wg salonu problemem był MHEV i to jak współpracował z tym silnikiem. Dlatego zdecydowano się na jego usunięcie. Przekazuję tylko to, co mi mówili w salonie. Co ciekawe sprzedawca sam zaczął ten temat wskazując dwie możliwości: albo nowa spalinówka bez MHEV albo HEV obecnej generacji.
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
W bieżącym cenniku na stronie KIA jest informacja o wzroście KM m.in. ze 150 do 160 dla wersji benzynowej
oraz zmniejszenia KM w pozostałych wersjach
Rok produkcji samochodów 2024 modelowy 2025
oraz zmniejszenia KM w pozostałych wersjach
Rok produkcji samochodów 2024 modelowy 2025
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
W czwartek planuję jechać do salonu - zobaczymy co mi powiedzą (?)
Może te zmiany w silnikach faktycznie poprawią sytuacje z GPF
Może te zmiany w silnikach faktycznie poprawią sytuacje z GPF
-
- Posty: 1260
- Rejestracja: 05 paź 2021, 09:14
- model samochodu: KIA SORENTO MY22 PHEV XL+PNS, SNOW PEARL WHITE
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
Podrzuć link, gdzie tak jest napisane. Wiadomo, że sprzedawcy będą twierdzić, że Kia podniosła moc o 10KM, a nie, że obniżyła o 20:) Ale jak im udowodnić, że ściemniają
-
- Posty: 1260
- Rejestracja: 05 paź 2021, 09:14
- model samochodu: KIA SORENTO MY22 PHEV XL+PNS, SNOW PEARL WHITE
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
Dzięki, cenników wiem gdzie szukać, ale tego konkretnego fragmentu o podniesieniu, bądź obniżeniu mocy nie widzę. Może wklej cytat.
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
No to jeszcze raz:
link
https://www.kia.com/pl/katalogi-i-cenniki/#/
Zaznacz KS
Cennik (model 2025 | produkcja 2024) - przy porównaniu pozostałych cenników KS widać różnicę w KM
POBIERZ
Na 2 str. jest cennik z inf o silnikach (w tym KM)
link
https://www.kia.com/pl/katalogi-i-cenniki/#/
Zaznacz KS
Cennik (model 2025 | produkcja 2024) - przy porównaniu pozostałych cenników KS widać różnicę w KM
POBIERZ
Na 2 str. jest cennik z inf o silnikach (w tym KM)
-
- Posty: 1260
- Rejestracja: 05 paź 2021, 09:14
- model samochodu: KIA SORENTO MY22 PHEV XL+PNS, SNOW PEARL WHITE
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
No to jeszcze raz:SALMON pisze: ↑18 mar 2024, 20:52 No to jeszcze raz:
link
https://www.kia.com/pl/katalogi-i-cenniki/#/
Zaznacz KS
Cennik (model 2025 | produkcja 2024) - przy porównaniu pozostałych cenników KS widać różnicę w KM
POBIERZ
Na 2 str. jest cennik z inf o silnikach (w tym KM)
W RM 2024 są dwa silniki 150 KM oraz dwa 180 KM, a w RM 2025 trzy silniki 160 KM. Na pewno ten z MT ma podniesioną moc ze 150 do 160 koni, ale już AWD obniżoną ze 180 do 160. Trudno więc mówić, że moc podnieśli, a raczej, że zglajchszaltowali Choć tendencja jest taka, że w hybrydach klasycznych i plug-in moc poszła o kilkanaście koni w dół...
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
Witam
Opisze swoje historie GPF z kia sportage 2022.Auto kupiłem przy przebiegu 19000 po przejechaniu 2 tys km kontrolka gpf wyjazd na trase zwykla przejechane ze stała prędkością 80km i nic . Serwis i wypalanie 1,5 godz auto na obrotach. Bez sensu. Kolejne 1200km przebiegu i kontrolka. Od razu na autostradę 80km i nic. Serwis w innej miejscowości zeby nie płacić 1,5 auto na wypalaniu. Od teraz tylko paliwo tylko Vpower i tryb sport wypad na trase 2 x 350km autostrada pozniej 800km i kolejna juz 3 kontrolka po 1500km od wizyty w serwisie Nawet ta trasa 700km nic nie dała od razu w ten sam dzien wyjazd na Autostradę 120km i 3-4tys obrotow i nic Jak wjechałem do serwusu to byłem bardziej zagrzany niz te auto . Wypalanie 35min wiec co ta autostarada cos pomogła. . Teraz kupiłem OBD2 i zastanawiam sie nad K2 gdf. Moze cos pomoze......Ogolnie dno jak w Passacie dpf sie zaswiecił to wystarczyło 10km i po problemie i to raz na 30tys km
Opisze swoje historie GPF z kia sportage 2022.Auto kupiłem przy przebiegu 19000 po przejechaniu 2 tys km kontrolka gpf wyjazd na trase zwykla przejechane ze stała prędkością 80km i nic . Serwis i wypalanie 1,5 godz auto na obrotach. Bez sensu. Kolejne 1200km przebiegu i kontrolka. Od razu na autostradę 80km i nic. Serwis w innej miejscowości zeby nie płacić 1,5 auto na wypalaniu. Od teraz tylko paliwo tylko Vpower i tryb sport wypad na trase 2 x 350km autostrada pozniej 800km i kolejna juz 3 kontrolka po 1500km od wizyty w serwisie Nawet ta trasa 700km nic nie dała od razu w ten sam dzien wyjazd na Autostradę 120km i 3-4tys obrotow i nic Jak wjechałem do serwusu to byłem bardziej zagrzany niz te auto . Wypalanie 35min wiec co ta autostarada cos pomogła. . Teraz kupiłem OBD2 i zastanawiam sie nad K2 gdf. Moze cos pomoze......Ogolnie dno jak w Passacie dpf sie zaswiecił to wystarczyło 10km i po problemie i to raz na 30tys km