Nowa Kia Niro 2022
Re: Nowa Kia Niro 2022
Co myślicie o wersji business line? Warto za 150 tys. złotych? Nie martwi was automatyczna skrzynia biegów? Krótka gwarancja, a koszt sprzęgieł to podobno 10 tys. złotych.
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 21 mar 2020, 13:55
- model samochodu: Sportage V, 1.6 T-GDI 230 KM 6AT AWD HEV, wersja BL, kolor H8G (Dark Penta Metal), AE+, HAR, LTH, PNS, HAK wertykalny, produkcja lipiec 2022
Re: Nowa Kia Niro 2022
A czemu krótka gwarancja?
Drugie auto: KIA NIRO HEV 2020, full opcja, brązowa skóra.
Re: Nowa Kia Niro 2022
20 tys. kilometrów to dosyć mało. Zrobię tyle prawdopodobnie w ciągu pierwszych 10 miesięcy. Z drugiej strony gdyby byli pewni tej skrzyni to mogliby dać 50 tys. czyli mniej więcej na dwa lata.
Myślicie, że to auto nadaje się na 3 trasy w miesiącu po 800-1000 kilometrów i potem przez miesiąc na dojazdy do pracy po 40-60 km dziennie? Nie żre za dużo przy 140 km/h? Nie jest za głośno w środku?
Myślicie, że to auto nadaje się na 3 trasy w miesiącu po 800-1000 kilometrów i potem przez miesiąc na dojazdy do pracy po 40-60 km dziennie? Nie żre za dużo przy 140 km/h? Nie jest za głośno w środku?
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 21 mar 2020, 13:55
- model samochodu: Sportage V, 1.6 T-GDI 230 KM 6AT AWD HEV, wersja BL, kolor H8G (Dark Penta Metal), AE+, HAR, LTH, PNS, HAK wertykalny, produkcja lipiec 2022
Re: Nowa Kia Niro 2022
A gdzie jest taka informacja, że tylko 20 tys. km na gwarancję? Jest siedem lat, albo chyba 180 tys. km.Dzonzi pisze: ↑08 lis 2022, 11:17 20 tys. kilometrów to dosyć mało. Zrobię tyle prawdopodobnie w ciągu pierwszych 10 miesięcy. Z drugiej strony gdyby byli pewni tej skrzyni to mogliby dać 50 tys. czyli mniej więcej na dwa lata.
Myślicie, że to auto nadaje się na 3 trasy w miesiącu po 800-1000 kilometrów i potem przez miesiąc na dojazdy do pracy po 40-60 km dziennie? Nie żre za dużo przy 140 km/h? Nie jest za głośno w środku?
Drugie auto: KIA NIRO HEV 2020, full opcja, brązowa skóra.
Re: Nowa Kia Niro 2022
Kolego 3 trasy? Mam 1 generację, tylko przez 2,5 tygodnia w te wakacje zrobione 4700 km (Czarnogóra i w ogóle Bałkany). Jak dla mnie auto idealne, na autostradzie non stop 135 km/h, czyli faktycznie 130. Daje rade w każdych warunkach, liczne systemy dobrze wspomagają kierowcę. Skrzynia działa bez zarzutu, przebieg 52 tysiące. NIRO to bdb auta.Dzonzi pisze: ↑08 lis 2022, 11:17 20 tys. kilometrów to dosyć mało. Zrobię tyle prawdopodobnie w ciągu pierwszych 10 miesięcy. Z drugiej strony gdyby byli pewni tej skrzyni to mogliby dać 50 tys. czyli mniej więcej na dwa lata.
Myślicie, że to auto nadaje się na 3 trasy w miesiącu po 800-1000 kilometrów i potem przez miesiąc na dojazdy do pracy po 40-60 km dziennie? Nie żre za dużo przy 140 km/h? Nie jest za głośno w środku?
Re: Nowa Kia Niro 2022
Ile pali przy 130? Jaki hałas w środku przy tej prędkości?Orin pisze: ↑08 lis 2022, 13:37 Kolego 3 trasy? Mam 1 generację, tylko przez 2,5 tygodnia w te wakacje zrobione 4700 km (Czarnogóra i w ogóle Bałkany). Jak dla mnie auto idealne, na autostradzie non stop 135 km/h, czyli faktycznie 130. Daje rade w każdych warunkach, liczne systemy dobrze wspomagają kierowcę. Skrzynia działa bez zarzutu, przebieg 52 tysiące. NIRO to bdb auta.
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 21 mar 2020, 13:55
- model samochodu: Sportage V, 1.6 T-GDI 230 KM 6AT AWD HEV, wersja BL, kolor H8G (Dark Penta Metal), AE+, HAR, LTH, PNS, HAK wertykalny, produkcja lipiec 2022
Re: Nowa Kia Niro 2022
Piszesz farmazony jakieś kolego.
Drugie auto: KIA NIRO HEV 2020, full opcja, brązowa skóra.
Re: Nowa Kia Niro 2022
Z całej trasy wyszło 5,0 l/100 km (wszystkie rodzaje dróg). NIRO nie należy może do super wyciszonych aut, ale hałas przy wysokiej prędkości jest akceptowalny i nie odbiega od średniej w klasie.