Chip tuning kia stinger 3.3
Re: Chip tuning kia stinger 3.3
Moze mi ktos wyjasnic jeden problem Jak sie ma np 300koni pod maska a stanie w korku na miescie lub jazda 50 kmh w korku. Nie potrafie zrozumiec tego. Dla mnie to auto moze miec 50 koni bo to starczy bo po co wiecej jak miasto zapchane.
Przepraszam za pisownie.Posiadam klawiature norweska.
Re: Chip tuning kia stinger 3.3
300 koni to ma stinger 2.0
Do miasta mam suwa a stinger to gran turizmo idealny do trasy , dużo pali ? Biedny nie kupi stingera 3.3
Masz 100 m w mieście i przyspieszasz dla przyjemności wciskania fotel.
Można wymieniać bez końca.
Twoje pytanie z serii po co restauracja jak w domu zjem taniej albo urlop w Meksyku za 40 tys. zł ? Chorwacja wyjdzie taniej.
Co to stinger ?
Pytaj ludzi po co kupili Lambo do miasta za 2 mln zł, odp bo chcą, bo mogą, bo ich stać, bo maja taki kaprys.....
Do miasta mam suwa a stinger to gran turizmo idealny do trasy , dużo pali ? Biedny nie kupi stingera 3.3
Masz 100 m w mieście i przyspieszasz dla przyjemności wciskania fotel.
Można wymieniać bez końca.
Twoje pytanie z serii po co restauracja jak w domu zjem taniej albo urlop w Meksyku za 40 tys. zł ? Chorwacja wyjdzie taniej.
Co to stinger ?
Pytaj ludzi po co kupili Lambo do miasta za 2 mln zł, odp bo chcą, bo mogą, bo ich stać, bo maja taki kaprys.....
Re: Chip tuning kia stinger 3.3
Trzeba kolekcjonować chwile i spełniać marzenia - nie wszystko da się przeliczyć na pieniądze, a Stinger to i tak rozsądne auto wg value for money
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 13 lis 2023, 22:55
- model samochodu: KIA Stinger GT 3.3
Re: Chip tuning kia stinger 3.3
Witam.
Kogo możecie polecić do wykonia tuningu. Województwo świętokrzyskie, bez problemu dojadę z 300 km. Śląsk, Kraków, Łódź, Warszawa ??
Kogo możecie polecić do wykonia tuningu. Województwo świętokrzyskie, bez problemu dojadę z 300 km. Śląsk, Kraków, Łódź, Warszawa ??
Re: Chip tuning kia stinger 3.3
https://www.autoecu.pl/MetalMania80 pisze: ↑04 lut 2024, 10:30 Witam.
Kogo możecie polecić do wykonia tuningu. Województwo świętokrzyskie, bez problemu dojadę z 300 km. Śląsk, Kraków, Łódź, Warszawa ??
Jego główną specjalizacją jest Mercedes, zadzwoń może robi kia, jakość usług na najwyższym poziomie
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 09 wrz 2019, 20:10
- model samochodu: Stinger GT
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Chip tuning kia stinger 3.3
Stinger GT 590KM 800Nm
Re: Chip tuning kia stinger 3.3
Część, polecam kolegę HEKO, zrobił trochę tych Stingerów, również mojego, polecam wykonać silnik i skrzynię.
Żadnych problemów z autem.
Okolice Krakowa.
Pozdrawiam
Żadnych problemów z autem.
Okolice Krakowa.
Pozdrawiam
Re: Chip tuning kia stinger 3.3
Cześć,
Chciałem się jeszcze podpiąć do tego wątku, chociaż nie wiem, czy już nie za późno, ale do rzeczy.
Mam świeżo sprowadzonego Stinga z USA 3.3 RWD. Ciężko mi się pogodzić, że to auto seryjnie nie brzmi, a dziwo jak na Stany przyszedł cały seryjny. W pierwszej kolejności chciałbym zacząć od popracowania nad tym dźwiękiem, ale tak, żeby zrobić to przyszłościowo, aby w przypadku softu silnika i skrzyni wyciągnąć zdrowe 430-450 KM na seryjnych gratach (dolot i intercooler). Z tego względu chciałem rozpocząć od wymiany DP, jednak ma on dwie sekcje - tą główną i drugą. Planowałem wymienić tylko tą drugą, bliżej środkowej części układu i teraz pytanie, czy jest sens wymienić tylko tą część, jeśli nie ruszam tej najbliżej turbin, czy lepiej odpuścić temat w ogóle i zająć samym catbackiem. Zależy mi głównie na tym, żeby "uwolnić" potencjał dźwięku tej jednostki, bo jednak DP dość istotnie składa się na poprawę tego parametru, a dodatkowo przygotować sobie fundament pod catback oraz późniejsze ingerencje w ECU.
Czy macie jakiś konkretny zestaw downpipe do polecenia do tego auta - jak to robicie - czy kupujecie/ściągacie gotowce, czy tworzycie customy na podstawie gotowców. W oko wpadł mi secondary DP od ARK Performance, tylko nie ma go w EU i myślałem nad tym, czy by nie spróbować go odwzorować customowo. Słuchałem go gdzieś na yt w połączeniu z samym muffler delete i już było bardzo przyjemnie dla ucha. Nie jestem jakimś zarobasem, więc wizja jednorazowego wydania 12-13k plnów na markowy set (dp + catback) jest dla mnie przytłaczająca.
Będę wdzięczy jak podzielicie się swoimi doświadczeniami.
Pozdr!
Chciałem się jeszcze podpiąć do tego wątku, chociaż nie wiem, czy już nie za późno, ale do rzeczy.
Mam świeżo sprowadzonego Stinga z USA 3.3 RWD. Ciężko mi się pogodzić, że to auto seryjnie nie brzmi, a dziwo jak na Stany przyszedł cały seryjny. W pierwszej kolejności chciałbym zacząć od popracowania nad tym dźwiękiem, ale tak, żeby zrobić to przyszłościowo, aby w przypadku softu silnika i skrzyni wyciągnąć zdrowe 430-450 KM na seryjnych gratach (dolot i intercooler). Z tego względu chciałem rozpocząć od wymiany DP, jednak ma on dwie sekcje - tą główną i drugą. Planowałem wymienić tylko tą drugą, bliżej środkowej części układu i teraz pytanie, czy jest sens wymienić tylko tą część, jeśli nie ruszam tej najbliżej turbin, czy lepiej odpuścić temat w ogóle i zająć samym catbackiem. Zależy mi głównie na tym, żeby "uwolnić" potencjał dźwięku tej jednostki, bo jednak DP dość istotnie składa się na poprawę tego parametru, a dodatkowo przygotować sobie fundament pod catback oraz późniejsze ingerencje w ECU.
Czy macie jakiś konkretny zestaw downpipe do polecenia do tego auta - jak to robicie - czy kupujecie/ściągacie gotowce, czy tworzycie customy na podstawie gotowców. W oko wpadł mi secondary DP od ARK Performance, tylko nie ma go w EU i myślałem nad tym, czy by nie spróbować go odwzorować customowo. Słuchałem go gdzieś na yt w połączeniu z samym muffler delete i już było bardzo przyjemnie dla ucha. Nie jestem jakimś zarobasem, więc wizja jednorazowego wydania 12-13k plnów na markowy set (dp + catback) jest dla mnie przytłaczająca.
Będę wdzięczy jak podzielicie się swoimi doświadczeniami.
Pozdr!
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 09 wrz 2019, 20:10
- model samochodu: Stinger GT
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Chip tuning kia stinger 3.3
Podstawa to catback, tam "siedzi" dźwięk
najwięcej jest aktywnych wydechów ze Sporttig, świetne brzmienie, krótkie terminy itd
sam wydech spełni wszystkie twoje oczekiwania, piękny dźwięk, i lekko 470KM
najwięcej jest aktywnych wydechów ze Sporttig, świetne brzmienie, krótkie terminy itd
sam wydech spełni wszystkie twoje oczekiwania, piękny dźwięk, i lekko 470KM
Stinger GT 590KM 800Nm