Strona 1 z 1

Problem z profilem kierowcy

: 25 maja 2022, 10:13
autor: rybson_opole
Cześć, w zeszłym tygodniu bylem na przeglądzie 15k i była aktualizacja softu?nawigacji? Czegoś tam w oprogramowaniu (przepraszam nie znam się) wszystko było ok ale od odbioru samochodu pojawią mi się taki komunikat (zdjecie) po czym "profil kierowcy" jest resetowany do ustawień fabrycznych (zmiana czasu języka jednostek odłączenie telefonu etc)
Oczywiście poświęcając 2-3minuty łącze znowu profil kierowcy z kia connect ale cześć ustawień typu cofanie fotela , dźwięki powitalne muszę ustawiać z palca . Czy może ktoś wie co to może być?
Pozdrawiam
Zdjęcie informacji
Zdjęcie informacji

Re: Problem z profilem kierowcy

: 26 maja 2022, 13:13
autor: Robberto
czy kia connect działa Ci poprawnie? u mnie po pierwszej wizycie przy 15k km rowniez wykonano aktualizacje ktora unierochomiła usługę KiaConnect i mam przeboje z serwisem

Re: Problem z profilem kierowcy

: 26 maja 2022, 14:07
autor: rybson_opole
wydaje mi się że działa i działała poprawnie , testuje wszystko i na wszystkie sposoby póki co, po ostatnim 'resecie' i poustawianiu wszystkiego z palucha nie odpalam Kia connect i póki co działa , jak się okaże że przez najbliższe pare uruchomień będzie ok , to odpalę KIA Connect i będę dalej obserwował , jak auto znów 'wymusi' na mnie reset z pozycji telefonu, to przeinstaluję apkę w telefonie, jak to nie podziała, stworzę (o ile to możliwe) inny profil, inne konto zobaczymy ...
mój serwisant nie spotkał się jeszcze z takim błędem , wysłałem do nich maila ze zdjęciami, na razie bez odzewu

Re: Problem z profilem kierowcy

: 26 maja 2022, 18:23
autor: goldenguti
rybson_opole pisze: 26 maja 2022, 14:07 wydaje mi się że działa i działała poprawnie , testuje wszystko i na wszystkie sposoby póki co, po ostatnim 'resecie' i poustawianiu wszystkiego z palucha nie odpalam Kia connect i póki co działa , jak się okaże że przez najbliższe pare uruchomień będzie ok , to odpalę KIA Connect i będę dalej obserwował , jak auto znów 'wymusi' na mnie reset z pozycji telefonu, to przeinstaluję apkę w telefonie, jak to nie podziała, stworzę (o ile to możliwe) inny profil, inne konto zobaczymy ...
mój serwisant nie spotkał się jeszcze z takim błędem , wysłałem do nich maila ze zdjęciami, na razie bez odzewu
ja przed chwilą wróciłem z pierwszego serwisu też, 0 problemów (a miałem trochę stracha po Twoim poście :D), mój profil załadował się od razu itd, bez różnicy się zachował system