Problem z profilem kierowcy

forum użytkowników modelu ProCeed
rybson_opole
Posty: 27
Rejestracja: 16 wrz 2021, 13:29

Problem z profilem kierowcy

Post autor: rybson_opole »

Cześć, w zeszłym tygodniu bylem na przeglądzie 15k i była aktualizacja softu?nawigacji? Czegoś tam w oprogramowaniu (przepraszam nie znam się) wszystko było ok ale od odbioru samochodu pojawią mi się taki komunikat (zdjecie) po czym "profil kierowcy" jest resetowany do ustawień fabrycznych (zmiana czasu języka jednostek odłączenie telefonu etc)
Oczywiście poświęcając 2-3minuty łącze znowu profil kierowcy z kia connect ale cześć ustawień typu cofanie fotela , dźwięki powitalne muszę ustawiać z palca . Czy może ktoś wie co to może być?
Pozdrawiam
Zdjęcie informacji
Zdjęcie informacji
Załączniki
Zdjęcie ustawienia aplikacji kia connect
Zdjęcie ustawienia aplikacji kia connect
IMG-20220525-WA0027.jpg (87.34 KiB) Przejrzano 1626 razy
Robberto
Posty: 32
Rejestracja: 28 wrz 2021, 22:17
model samochodu: Proceed GT

Re: Problem z profilem kierowcy

Post autor: Robberto »

czy kia connect działa Ci poprawnie? u mnie po pierwszej wizycie przy 15k km rowniez wykonano aktualizacje ktora unierochomiła usługę KiaConnect i mam przeboje z serwisem
rybson_opole
Posty: 27
Rejestracja: 16 wrz 2021, 13:29

Re: Problem z profilem kierowcy

Post autor: rybson_opole »

wydaje mi się że działa i działała poprawnie , testuje wszystko i na wszystkie sposoby póki co, po ostatnim 'resecie' i poustawianiu wszystkiego z palucha nie odpalam Kia connect i póki co działa , jak się okaże że przez najbliższe pare uruchomień będzie ok , to odpalę KIA Connect i będę dalej obserwował , jak auto znów 'wymusi' na mnie reset z pozycji telefonu, to przeinstaluję apkę w telefonie, jak to nie podziała, stworzę (o ile to możliwe) inny profil, inne konto zobaczymy ...
mój serwisant nie spotkał się jeszcze z takim błędem , wysłałem do nich maila ze zdjęciami, na razie bez odzewu
goldenguti
Posty: 101
Rejestracja: 10 lip 2021, 14:38
model samochodu: Proceed polift

Re: Problem z profilem kierowcy

Post autor: goldenguti »

rybson_opole pisze: 26 maja 2022, 14:07 wydaje mi się że działa i działała poprawnie , testuje wszystko i na wszystkie sposoby póki co, po ostatnim 'resecie' i poustawianiu wszystkiego z palucha nie odpalam Kia connect i póki co działa , jak się okaże że przez najbliższe pare uruchomień będzie ok , to odpalę KIA Connect i będę dalej obserwował , jak auto znów 'wymusi' na mnie reset z pozycji telefonu, to przeinstaluję apkę w telefonie, jak to nie podziała, stworzę (o ile to możliwe) inny profil, inne konto zobaczymy ...
mój serwisant nie spotkał się jeszcze z takim błędem , wysłałem do nich maila ze zdjęciami, na razie bez odzewu
ja przed chwilą wróciłem z pierwszego serwisu też, 0 problemów (a miałem trochę stracha po Twoim poście :D), mój profil załadował się od razu itd, bez różnicy się zachował system
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia ProCeed”