Przednia kamera rozpoznawanie znaków

forum użytkowników modelu Kia XCeed
Deepsea
Posty: 187
Rejestracja: 07 sty 2022, 00:07

Re: Przednia kamera rozpoznawanie znaków

Post autor: Deepsea »

No tak, XCeed ma już 7 generacji i każda ma po 30 konfiguracji, ciężko jest coś powiedzieć bez przedpłaty ;)

Nadal nie dostałem info, jak w razie wu ma się kia jeśli ingeruje się w system bezpieczeństwa, którym jest owa kamera. Co w prostym przypadku, po modyfikacji, gdy auto nagle zahamuje, bo wyobrazi sobie przeszkodę, lub nie zareaguje, a powinno? Kto bierze na klatę odpowiedzialność?

Mam jakieś przeczucie, że lista możliwości jest krótka, z czego może 2 opcje będą do czegokolwiek przydatne, stąd tajemnica handlowa, cena podana po przepychankach i konieczna wizyta na pw :(

Czekam jak temat się rozwinie, sam mam rozpoznawanie znaków i gorąco polecam, o ile będzie to rozwiązanie zgodne ze sztuką. Jedynie jak tir zasłoni znak, to niestety go przeoczy, ale to logiczne.
Widerski
Posty: 223
Rejestracja: 07 lip 2021, 07:52

Re: Przednia kamera rozpoznawanie znaków

Post autor: Widerski »

Deepsea pisze: 06 lip 2022, 23:37 No tak, XCeed ma już 7 generacji i każda ma po 30 konfiguracji, ciężko jest coś powiedzieć bez przedpłaty ;)

Nadal nie dostałem info, jak w razie wu ma się kia jeśli ingeruje się w system bezpieczeństwa, którym jest owa kamera. Co w prostym przypadku, po modyfikacji, gdy auto nagle zahamuje, bo wyobrazi sobie przeszkodę, lub nie zareaguje, a powinno? Kto bierze na klatę odpowiedzialność?

Mam jakieś przeczucie, że lista możliwości jest krótka, z czego może 2 opcje będą do czegokolwiek przydatne, stąd tajemnica handlowa, cena podana po przepychankach i konieczna wizyta na pw :(

Czekam jak temat się rozwinie, sam mam rozpoznawanie znaków i gorąco polecam, o ile będzie to rozwiązanie zgodne ze sztuką. Jedynie jak tir zasłoni znak, to niestety go przeoczy, ale to logiczne.
Proszę sobie wyobrazić że konfiguracja np w Hyundai i30 w roczniku 2020 A 2021 systemu rozpoznawania znaków drogowych jest zupełnie inna, wszystko to określa koncern i od niego to zależy. Już o tym pisałem. Niestety nie miałem okazji przeprowadzać takich konfiguracji w każdym modelu, roczniku, a co dopiero innej marki. Za to po diagnostyce( w co wchodzi podłączenie interface z samochodem jak i ustosunkowanie się do nomenklatury producenta) stwierdzę czy można dostosować konfigurację wg potrzeb klienta, bez żadnych przedpłat, płaci się po usłudze a przed oceniam ile ona warta. Nie chcę doprowadzić do sytuacji gdzie klient pokonuje 600km i dowiaduje się że producent nie przewiduje takiej konfiguracji jaką on sobie życzy, nie wyobrażam sobie tutaj tego PLACZU i linczu widząc jak ktoś wybiurczo czyta to co chce i piszemy cały czas o tym samym. Nie mam na to czasu dlatego że poświęcam czas na moim klientom a nie na tłumaczeniu jednego tego samego:)
Chyba nikomu nie muszę tłumaczyć kto jest winny jak np w samochodzie klienta spale mu sterownik silnika. Padło tu pytanie co będzie jak auto nagle zahamuje i ...
Odpowiadam: zależy od wszystkich warunków które zostaną spełnione np jak będzie za tobą jechał samochód i to bardzo blisko a będziecie poruszać się po autostradzie z prędkością 140 i mu zahamujesz awaryjnie to prawdopodobnie dojdzie do kolizji w której mogą być ofiary śmiertelne, wtedy odpowiednie instytucje się tym zajmą i dojdą co było przyczyną i kto był winny. Ale jak kolizji by nie było a klient sobie nie życzy ''marnowania opon a co dopiero przeżywanie stresu podczas awaryjnego hamowania( leczenie w ośrodku po depresji). Wtedy np jako osoba fizyczna wynajmujesz biegłego sądowego z zakresu odpowiedniej specjalizacji, on sporządza opinie i podbija to swoją okrągłą pieczątką, czy moja usługa była wykonywana z godnie z prawem i nomenklaturą producenta. Jak taka opinia została wydana to zakładasz na wokandzie mi proces i sąd wydaje wyrok, oczywiście jest możliwość od razu wstąpienia na wokandę ze mną, wtedy sąd powołuje biegłych ale niestety wtedy opinia biegłego razy 4.
Narazie jest tak jak pisałem Kia nie rwie się do odpisywania powtórnego dlatego, że odniosła się jasno. Ale jak np Kia odpisze takie bzdury jak w Szwecji do którego podałem odnośnik, to cały plan poszedł w ... gdzie wtedy uderzy użytkownik lukasmades? Ja bym bardziej sprawdzał czy to Kia nie łamie przepisów tak jak to było w Szwecji.
Po to Mercedes wprowadza w warunkach proces Validacji twarzy żeby wszyscy klienci mogli czuć się bezpiecznie, Kia/Hyundai do tego daleko, ale to trzeba zrozumieć!!!
Nie ma żadnej Tajemnicy handlowej.
o twoich przeczuciach pozwolisz, że nie będę pisał
Widerski
Posty: 223
Rejestracja: 07 lip 2021, 07:52

Re: Przednia kamera rozpoznawanie znaków

Post autor: Widerski »

Następny nobilitowany się znalazł Szanowny III5
które Argumenty i która wiedza?
Ja rozumiem wszystko doskonale to ty nie rozumiesz albo nie czytasz tu postów. Jak nie wiesz co się z czym równa to nie pisz.
Kolejny raz jak do dzidziusia: posiadać to możesz zabawkę, sprzęt się kupuje tak jak to robi aso. Nie można kupić tego w sklepiku, jest wyznaczona przez koncern firma która sprzedaje takie urządzenia (są z licencjami), wiec proszę się z nimi dogadywać, ciekawe czy ciebie tak bogatego rozumnego człowieka zrozumieją.
następny etap to certyfikacja tak mam ją wiem nie wierzysz ale mam. Tak robię też w innych markach Różne rzeczy np w grupie vag można wykupić u mnie licencje na skonfigurowanie systemu audio, w to wchodzi navi, w liczniku np takie rzeczy jak wybieranie głosowe itp. Zależy czy kogoś było stać przy zakupie, jeżeli nie to u mnie ta licencja wychodzi taniej niż w aso vw. Prawo rynku dzidziusiu.
Konkretnie wymień podstawę prawną lub zapis w której łamię prawo lub licencje. Twoje wywody mnie nie interesują.
Tu się chyba mądrość skończyła co?
Nie wiem czy zrozumiesz, ale nie narzekam na mój status, a na pewno nie czuje się biedny, Daruj proszę:)
Nie przeszkadzaj bo niektórzy z forum rozumieją co pisze i są moimi klientami np nie daleko jak wczoraj z forum zgłosiły się osoby które rozumieją że moje usługi są pełno prawne na licencjach i certyfikacjach, mało tego są zadowoleni.
Aso wystawia różne dokumenty na których nieraz są brednie potrafisz to zrozumieć?
np aso wystawia fv na diagnostykę i skonfigurowanie systemu rozpoznawania znaków w której jest zapis "sterownik nie obsługuje tego oprogramowania" miałem dwa takie przypadki w oby dwóch producent udostępnił mi skonfigurowanie tego systemu. Aso też lubi opowiadać że ma blokadę, albo nie wolno włączać bo system bezpieczeństwa będzie szalał. Zrozum że dla mnie aso nie jest jakimś wyznacznikiem jak dla ciebie. Podałem odnośnik do ukarania aso, Mazda też zapłaciła karę i to w Polsce, więc nie mów mi bo w aso...
Jesteś na tyle mądry że wiesz co ja za chwile napiszę proszę cię co to za praktyki?. Nie będę tego nawet komentował bo nie warto.
Ja napisałem kim jestem a ty III5?
dj-doc
Posty: 161
Rejestracja: 05 lis 2020, 17:49

Re: Przednia kamera rozpoznawanie znaków

Post autor: dj-doc »

Dobry wieczór, z zapartym tchem śledzę tą wymianę zdań ;)
Przypomnę tylko to co napisałem na pierwszej stronie.
Na poczatku sprzedaży w niektórych ASO można było za darmo odblokować funkcję rozpoznawania znaków.
Ja swojego XCeed'a odbierałem w lipcu 2020 i już wtedy dostałem odpowiedź, że centrala Kia Polska zakazała ASO odblokowywania tej funkcji pod rygorem utraty gwarancji przez klienta.
Pozdrawiam

P. S
Czekam na kolejny odcinek :D
Wszystko co ma początek ma też koniec - Matrix
Widerski
Posty: 223
Rejestracja: 07 lip 2021, 07:52

Re: Przednia kamera rozpoznawanie znaków

Post autor: Widerski »

Odpowiedź dostałeś od kia Polska czy mówiono że kia Polska tak napisała?
wtedy system bezpieczeństwa jak włączali działał prawidłowo teraz nie włączają bo system bezpieczeństwa zle bedzie działał jakie jeszcze tu historie, bajki z krainy wiecznych łowów będą opowiadane?
dj-doc
Posty: 161
Rejestracja: 05 lis 2020, 17:49

Re: Przednia kamera rozpoznawanie znaków

Post autor: dj-doc »

Widerski pisze: 08 lip 2022, 21:25 Odpowiedź dostałeś od kia Polska czy mówiono że kia Polska tak napisała?
wtedy system bezpieczeństwa jak włączali działał prawidłowo teraz nie włączają bo system bezpieczeństwa zle bedzie działał jakie jeszcze tu historie, bajki z krainy wiecznych łowów będą opowiadane?
Pisze Pan pod moim postem, więc rozumiem, że pytanie dotyczy tego co napisałem.
Odpowiadam więc, nie dostałem niczego na piśmie, zostałem poinformowany o tym przez pracownika ASO.
Nic nie pisałem o prawidłowym działaniu systemu.
Dla mnie wtedy temat był prosty.
Jeśli pozwolili by na włączanie darmowe lub za niewielką opłatą poszczególnych opcji to traciliby pieniądze. A tak chcesz coś mieć więcej to kup pakiet za 9 tys. Pomijam fakt, że pierwszy raz spotkakem się z takimi pakietami za konkretne pieniądze. W innych markach można było doposażyć auto taniej w pojedyńcze opcje. Fakt, że takie pakiety są łatwiejsze w produkcji dzięki temu obniża się koszty ale wolałbym mieć możliwość wyboru np. dokupienie do wersji L czujników parkowania przód.

I tyle mam do napisania w tym temacie.
Wszystko co ma początek ma też koniec - Matrix
Widerski
Posty: 223
Rejestracja: 07 lip 2021, 07:52

Re: Przednia kamera rozpoznawanie znaków

Post autor: Widerski »

Dlatego pytałem, staram się wszystkim wyjaśnić, że różne rzeczy można mówić, Proszę mnie zrozumieć że nie miałem w mojej wypowiedzi żadnego podtekstu. Po to starałem się o miano warsztatu niezależnego różnych marek i spełniać wszystkie warunki które kosztują tysiące złotych, żeby dać prawo wyboru klientom, oto chodziło w derektywie gvo żeby nie było monopolu. A co do warunków to teraz napisze ciekawostkę np koncern BMW wymaga zasilacza i wskazuje dokładnie markę cena 15.000, kia tylko wskazuje że zasilacz jest wymagany, ale już co do marki to się nie wtrąca byle odpowiednia moc w stosunku do auta i tu można zaoszczedzić bo za 8.000 już można dostać potężny zasilacz stabilizacyjny. Takie informacje panowie są płatne na szkoleniach ogłaszane. Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia XCeed”