Cześć,
Po paroletniej przygodzie mojej żony w C1, nabyłem
dla siebie C3. Nowy nabytek miał szkodę. Został sprzedany przez właściciela „auto komisowi”. Szkoda została naprawiona przez komis. Otrzymałem zdjęcia, naocznie zobaczyłem uszkodzone elementy które wymieniono ( uszkodzone boczne drzwi).
Nabyta C3 pochodzi z końca 2019, I rejestracja grudzień 2019. Teoretycznie ma przed sobą gwarancję, ale jak była szkoda to wyczytałem ze naprawiana poza ASO = utrata gwarancji. Pytanie brzmi, nastąpiła utrata całej gwarancji czy tylko częściowo na powłokę, perforację….
Jak to sprawdzić?
Szkoda a gwarancja
- shider
- Posty: 524
- Rejestracja: 24 lis 2021, 07:55
- model samochodu: CEED GT-Line MY22 1.5 T-GDI 7DCT AEB
Re: Szkoda a gwarancja
U mnie gdy szkodę naprawiało ASO, wszystkie elementy wymienione traciły z automatu gwarancję importera. Od momentu naprawy miałem na nie 2 lata a na resztę auta przysługiwała gwarancja importera. To bylo na poczatku 2018. Jesli chcesz miec pewnosc najlepiej będzie jak potwierdzisz to bezpośrednio u dealera lub importera.