Mam pytanie do posiadaczy tego modelu, jedna rzecz mi się nie zgadza w cenniku w liście wyposażeniowej, wersja Business Line i tak samo w GT-Line jest pozycja "indukcyjna ładowarka do telefonu o mocy 15W z funkcją chłodzenia" w takim razie jest tam ten wentylator czy go nie ma ? Kolega wyżej informuje że ma problem z chłodzeniem. Może bzdurka ale to nie zgadza się z opisem w cenniku.LooKatME pisze: ↑18 cze 2022, 14:39 Pacjent: Sportage 2022, HEV, GT line. Produkcja 03/2022
Wady/usterki:
1. Spasowanie drzwi
2. Wady materiałowe plastików siedzeń przednich (plamy)
3. Porysowana tapicerka tylnych drzwi na krawędziach
4. Skazy na listwach ozdobnych (piano i srebrne) wewnątrz.
5. Rozciągająca się listwa zewn. drzwi pasażera piano(gt line). Gdy stoi na słońcu potrafi wyjechać poza krawędź drzwi nawet o 3 mm - tak, że piano drzwi tylnych ocierało o przednie przy otwieraniu.
6. Wskaźnik paliwa pokazujący czasami 3/4 po zatankowaniu do pełna.
7. Rozłączanie sim auta (usługi Kia Connect) z siecią komórkowa. W celu przywrócenia połączenia wymagany reset radia.
8. Auta na jazdach próbnych oraz moje zaraz po odbiorze wydawało się na początku lepiej wyciszone. Mam nadzieje że po zmianie opon będzie w nim nieco ciszej.
Poniższe punkty to nie wada produkcyjna tylko umysłowa inżynierów KIA:
9. Brak mi pamięci położenia lusterek. Niestety dawanie opcji pamięci położenia fotela kierowcy bez pamięci lusterek to bezużyteczna funkcja.
10. Ładowarce indukcyjnej brak wentylatora. Ładując tam telefon można go ugotować.
11. Brak bezprzewodowego AA i CarPlay
12. Nie mogę się kompletnie dogadać z autem przy użyciu poleceń głosowych.
To tyle na ten moment jeśli chodzi o żale.
Auto prowadzi się dobrze, przy ekonomicznej jeździe odwdzięcza się niskim spalaniem, w trybie sport potrafi zaskoczyć niejednego cfaniaka w jego BMW w kołpaku.
W doposażonym egzemplarzu można się cieszyć komfortem jazdy, może nie takim jak w dwa razy droższej marce premium, ale jest ok.
Zatem KIA wprowadza klientów w błąd ?