Kia Connect
Regulamin forum
link
link
-
- Posty: 338
- Rejestracja: 10 mar 2022, 22:12
- model samochodu: Kia Sportage mHEV 180 KM BL FWD,7 DCT,EXG,AEB.AE +
- Lokalizacja: Ohlau
Kia Connect
Posiadam aplikację jak w temacie.Apka działa nawet fajnie.Uważajcie na ryglowanie dzrzwi.Normalnie jeśli kluczyk od auta jest w środku drzwi nie zamkną się.Natomiast podczas ryglowania telefonem auto się zamknęło(kluczyk był w środku).
-
- Posty: 1122
- Rejestracja: 21 mar 2020, 13:55
- model samochodu: Sportage V, 1.6 T-GDI 230 KM 6AT AWD HEV, wersja BL, kolor H8G (Dark Penta Metal), AE+, HAR, LTH, PNS, HAK wertykalny, produkcja lipiec 2022
Re: Kia Connect
Dobrze wiedzieć.
Auto mam od 5 dni, a już dwa razy miałem na telefonie komunikat, że drzwi są niezaryglowane, a w rzeczywistości były zaryglowane. Ale żona w Niro też taki czasem dostaje komunikat, czyli coś z systemem mają nie tak.
Drugie auto: KIA NIRO HEV 2020, full opcja, brązowa skóra.
- shider
- Posty: 525
- Rejestracja: 24 lis 2021, 07:55
- model samochodu: CEED GT-Line MY22 1.5 T-GDI 7DCT AEB
Re: Kia Connect
Komunikat pojawia się gdy auto przez dłuższą chwilę stoi zgaszone z otwartymi (niezaryglowanymi) dzwiami. Niestety powiadomienie przychodzi z opóźnieniem. Ja zawsze klikam w takiej sytuacji odśwież i weryfikuje stan.
-
- Posty: 1122
- Rejestracja: 21 mar 2020, 13:55
- model samochodu: Sportage V, 1.6 T-GDI 230 KM 6AT AWD HEV, wersja BL, kolor H8G (Dark Penta Metal), AE+, HAR, LTH, PNS, HAK wertykalny, produkcja lipiec 2022
Re: Kia Connect
To by się zgadzało. Siedziałem w aucie i po prostu coś robiłem.
Drugie auto: KIA NIRO HEV 2020, full opcja, brązowa skóra.