Chip Tuning Stinger 2.0
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 25 lis 2021, 20:44
- model samochodu: Stinger 2.0 245KM
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Chip Tuning Stinger 2.0
Witam, czy ktoś z was ma może chip tuning w 2.0 245km powyżej 2018 roku. Zastanawiam się nad taka operacja czy to wogole ma sens. Obecnie z Launch Control mam takie wyniki jak na załączonych zdjeciach, na kołach 19 od wersji GT.
Mile widziane odpowiedzi
Mile widziane odpowiedzi
Re: Chip Tuning Stinger 2.0
Z własnego doświadczenia jeśli chodzi o tuning to powiem tak:
- chip to fajna sprawa, ale to jest taki WSTĘP do dłubania.
Po chipie może się okazać, że w lato fura za bardzo puchnie i trzeba wymienić intercooler lub zaraz się okaże, że jeszcze będzie lepiej jak wymienisz dolot. - a skoro wymieniasz dolot to zrób od razu wydech i tak w kółko, zawsze coś się znajdzie.
W związku z tym, że to nie jest GT może warto byłoby przekalkulować wszystkie koszty i po prostu od razu sprzedać 2.0 i wymienić na mocniejszą wersję --> 3.3
Nie mówię, że tuning jest zły...ale nie ma nic gorszego niż użalanie się ze wszystkimi majstrami...
Do tego V6 to zupełnie inna kultura silnika + z tego co orientuje się to 2.0 pali tyle samo co V6.
Moje średnie spalanie z 6K km --> 12.6 l ( 95% miasto)
- chip to fajna sprawa, ale to jest taki WSTĘP do dłubania.
Po chipie może się okazać, że w lato fura za bardzo puchnie i trzeba wymienić intercooler lub zaraz się okaże, że jeszcze będzie lepiej jak wymienisz dolot. - a skoro wymieniasz dolot to zrób od razu wydech i tak w kółko, zawsze coś się znajdzie.
W związku z tym, że to nie jest GT może warto byłoby przekalkulować wszystkie koszty i po prostu od razu sprzedać 2.0 i wymienić na mocniejszą wersję --> 3.3
Nie mówię, że tuning jest zły...ale nie ma nic gorszego niż użalanie się ze wszystkimi majstrami...
Do tego V6 to zupełnie inna kultura silnika + z tego co orientuje się to 2.0 pali tyle samo co V6.
Moje średnie spalanie z 6K km --> 12.6 l ( 95% miasto)
Re: Chip Tuning Stinger 2.0
Jest wiele filmikow z chipem 2.0 i sa pomiary ze po chipie osiagi sie nie zmieniaja , dlatego ze jest zbyt cieplo w dolocie, za mali intercoler.
Wersja 3.3 znosi do 430 ps max i juz wiecej w upalne dni tez ogranicza moc.
Niestety wersja 2.0 nie ma rezerw , moze w zime i chlodne dni bedzie lepiej.
Na YouTube jest polski film z chipem stingera 2.0, 240 ps podniesione na 275 i niestety 100-200 po chipie chyba wyszlo nawet slabiej bo juz bylo za cieplo w dolocie.
Box dla wersji 3.3 jest fajny bo jest gwarantowane 50-70 ps i 100-120 nm na oryginalnym intercoler i osiagi sie poprawiaja.
Wersja 2.0 tez podatna na podniesienie mocy ale juz to sie nie przekalda na osiagi w lato.
Wersja 3.3 znosi do 430 ps max i juz wiecej w upalne dni tez ogranicza moc.
Niestety wersja 2.0 nie ma rezerw , moze w zime i chlodne dni bedzie lepiej.
Na YouTube jest polski film z chipem stingera 2.0, 240 ps podniesione na 275 i niestety 100-200 po chipie chyba wyszlo nawet slabiej bo juz bylo za cieplo w dolocie.
Box dla wersji 3.3 jest fajny bo jest gwarantowane 50-70 ps i 100-120 nm na oryginalnym intercoler i osiagi sie poprawiaja.
Wersja 2.0 tez podatna na podniesienie mocy ale juz to sie nie przekalda na osiagi w lato.
Re: Chip Tuning Stinger 2.0
Mówimy o JB4 czy o czymś innym?Niko123 pisze: ↑29 sie 2022, 14:49 Jest wiele filmikow z chipem 2.0 i sa pomiary ze po chipie osiagi sie nie zmieniaja , dlatego ze jest zbyt cieplo w dolocie, za mali intercoler.
Wersja 3.3 znosi do 430 ps max i juz wiecej w upalne dni tez ogranicza moc.
Niestety wersja 2.0 nie ma rezerw , moze w zime i chlodne dni bedzie lepiej.
Na YouTube jest polski film z chipem stingera 2.0, 240 ps podniesione na 275 i niestety 100-200 po chipie chyba wyszlo nawet slabiej bo juz bylo za cieplo w dolocie.
Box dla wersji 3.3 jest fajny bo jest gwarantowane 50-70 ps i 100-120 nm na oryginalnym intercoler i osiagi sie poprawiaja.
Wersja 2.0 tez podatna na podniesienie mocy ale juz to sie nie przekalda na osiagi w lato.
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 25 lis 2021, 20:44
- model samochodu: Stinger 2.0 245KM
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Chip Tuning Stinger 2.0
Czy możecie podać linki w You Tube z 2.0 bo nie mogę odszukać
Re: Chip Tuning Stinger 2.0
https://youtu.be/u91YJpZtp60
Na innych filmikach z USA sa pomiary 0-100 po chipie i wyniki byly jak na seryjnym.
Moze sa pomiary ze komus wyszedl lepszy czas ale to chyba w chlodne dni.
Na innych filmikach z USA sa pomiary 0-100 po chipie i wyniki byly jak na seryjnym.
Moze sa pomiary ze komus wyszedl lepszy czas ale to chyba w chlodne dni.
- gisio
- Posty: 531
- Rejestracja: 21 wrz 2018, 18:01
- model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chip Tuning Stinger 2.0
Polecam kupić auto z osiągami, które spełniają Twoje oczekiwania a nie kombinować ... to zawsze się źle kończy i wspomniałem już o tym w innym poście.
Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: Chip Tuning Stinger 2.0
Z moich doświadczeń mogę powiedzieć, że to bzdura. Na JB4 różnica w 2.0 jest mocno odczuwalna, przyśpieszenie jest dużo lepsze szczególnie jak już napompuje turbo. W lecie nie czuć żeby samochód zamulał po kilku przyśpieszeniach. Zamula wtedy gdy się wypala GPF, ale to inna sprawa. W 2.0 można spotkać dwie różne wielkości intercooler'a. Jeden zdecydowanie węższy i jeden o szerokości tego z 3.3 (trochę krótszy od 3.3). Wiem, że rosyjskie 2.0 mają ten mniejszy. W USA też można takie spotkać choć pewnie nie zawsze. W EU GT-Line'y mają większą wersję (nie wiem jak w modelu L, tam np. tarcze hamulcowe też były mniejsze niż w GT-Line). Obecnie jeżdżę na tym IC z 3.3, który jest te kilkanaście procent większy, ale nie ma tu jakiejś różnicy. Na torze może by była, ale nie w standardowej jeździe. Za nieduże pieniądze z dobrym boxem jeździ się o wiele lepiej, wiadomo, że nie będzie to V6, ale różnica jest znacząca no i różnica w cenie zakupu nowego też była znacząca. A co do tego filmiku z Kivim gdzie modyfikowali 2.0 base ze Stanów to ten silnik albo był uszkodzony, albo oni nie wiedzieli co robią bo padł w nim silnik po tych ich modyfikacjach (zresztą widać, że nie mieli za bardzo doświadczenia z Kią). Jakby ktoś pojechał do Grześka z Krakowa to rezultaty byłyby zupełnie inne.Niko123 pisze: ↑29 sie 2022, 14:49 Jest wiele filmikow z chipem 2.0 i sa pomiary ze po chipie osiagi sie nie zmieniaja , dlatego ze jest zbyt cieplo w dolocie, za mali intercoler.
Wersja 3.3 znosi do 430 ps max i juz wiecej w upalne dni tez ogranicza moc.
Niestety wersja 2.0 nie ma rezerw , moze w zime i chlodne dni bedzie lepiej.
Na YouTube jest polski film z chipem stingera 2.0, 240 ps podniesione na 275 i niestety 100-200 po chipie chyba wyszlo nawet slabiej bo juz bylo za cieplo w dolocie.
Box dla wersji 3.3 jest fajny bo jest gwarantowane 50-70 ps i 100-120 nm na oryginalnym intercoler i osiagi sie poprawiaja.
Wersja 2.0 tez podatna na podniesienie mocy ale juz to sie nie przekalda na osiagi w lato.
Re: Chip Tuning Stinger 2.0
Panowie...w związku ze sprzedażą Stingera mam do oddania metodą kupna box z V-techu z oryginalnymi złączkami do KIA. Jakby ktoś chciał to proszę o info na WhatsApp 501611910
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 25 lis 2021, 20:44
- model samochodu: Stinger 2.0 245KM
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Chip Tuning Stinger 2.0
Do 2.0 ? Jaki twój rocznik z gpf czy bez ? Jakie są wyniki osiągane po instalacji i jak się to instaluje