Kia Sportage V - 230KM Hybryda - parkowanie
Regulamin forum
link
link
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 01 kwie 2022, 17:30
- model samochodu: Sportage V BL 180km MHEV DCT AEB Blue Flame
Re: Kia Sportage V - 230KM Hybryda - parkowanie
No logiczne ale w przypadku załączonego systemu autohold ?
Sportage V BL 180km MHEV DCT AEB Blue Flame
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 16 mar 2023, 10:03
- model samochodu: Sportage MHEV 180KM 7DCT FWD Business line AEB AE+
Re: Kia Sportage V - 230KM Hybryda - parkowanie
Owszem, auto hold powoduje niejako z automatu załączenie hamulca ręcznego, ale robi to z minimalnym opóźnieniem i czuć lekkie przemieszczenie auta. Tak jest u mnie. Więc lepiej na wzniesieniu samemu załączyć hamulec ręczny.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 lip 2023, 19:01
- model samochodu: Sportage 1,6 T-GDI 230 KM FWD Hybrid Business Line, Pakiet Drive Wise Plus
Re: Kia Sportage V - 230KM Hybryda - parkowanie
A tutaj troszeczkę inaczej od fachowca naprawiającego skrzynie automatyczne:
https://www.youtube.com/watch?v=IwI2LzlGFIg
https://www.youtube.com/watch?v=IwI2LzlGFIg
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 16 mar 2023, 10:03
- model samochodu: Sportage MHEV 180KM 7DCT FWD Business line AEB AE+
Re: Kia Sportage V - 230KM Hybryda - parkowanie
Prawie to samo. Hamulec ręczny wciska wcześniej i dobrze. Ważne, by auto nie wykonało żadnego ruchu po wyłączeniu START/STOP. Warto zobaczyć filmiki z Gdańska z Kartuskiej, gdzie fizycznie jest pokazane jak zachowuje się auto z holdem i bez.