Utrata gwarancji
Utrata gwarancji
Witam. Przychodzę z zapytaniem czy ktoś miał podobny problem do mojego. Przekroczyłem niestety obowiązkowy przegląd olejowy w ASO o niecałe 1250km i dowiedziałem się ,że w tym momencie tracę pełną gwarancję na auto. Napisałem pokorny list do centrali KIA w Warszawie z wyjaśnieniami dlaczego doszło do tego. W odpowiedzi dostałem list w którym napisali ,że przywracają warunki gwarancji auta na wszystkie podzespoły oprócz jednostki napędowej. Pytanie moje brzmi czy jest szansa się odwołać od tej decyzji i przekonać Kije ,że przekroczenie o tak niewielka ilość km (moim zdaniem niewielką) przeglądu olejowego nie dyskwalifikuje od razu auta do utraty gwarancji na jednostkę napędową? Auto kupione 1.5 roku temu jako nowe w ASO. Proszę o poradę . Pozdrawiam
Re: Utrata gwarancji
Jakie to jest słabe prosić się i płaszczyć przed nimi o tą pożal się Boże gwarancję. W dupie miałbym ich i ich gwarancję - i nie zostawiłbym u nich już ani złotówki.
- gisio
- Posty: 495
- Rejestracja: 21 wrz 2018, 18:01
- model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Utrata gwarancji
Odwołanie nic nie da ponieważ przekroczenie jest duże mimo, że masz na ten temat inne zdanie. Skrupulatnie pilnuj terminów kolejnych przeglądów bo każde kolejne zaniedbanie będzie kiepsko widziane.
Swoją drogą nie wiem dlaczego większość użytkowników wykonuje przeglądy myśląc tylko kategoriami utrzymania gwarancji. Wykonywanie przeglądów to dbanie o dobry stan i kondycję przedmiotu w którego jesteśmy posiadaniu a gwarancja to tylko wartość dodana.
Swoją drogą nie wiem dlaczego większość użytkowników wykonuje przeglądy myśląc tylko kategoriami utrzymania gwarancji. Wykonywanie przeglądów to dbanie o dobry stan i kondycję przedmiotu w którego jesteśmy posiadaniu a gwarancja to tylko wartość dodana.
Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: Utrata gwarancji
Kia sztywno trzyma terminów, a Hyundai daje widełki 1000 km lub 30 dni. Tak przynajmniej powiedzieli synowi, gdy umawiał przegląd i20. Dziwne
.



-
- Posty: 209
- Rejestracja: 04 kwie 2022, 09:57
- model samochodu: ProCeed GT-Line 2022, White Deluxe
Re: Utrata gwarancji
Po pierwsze dobry zaufany mechanik zrobi to za połowę ceny kosztu w ASO. Po drugie np. wymiana filtra powietrza po 60 tys. km. (ProCeed) według Ciebie jest dobrym dbaniem o kondycję silnika?
Jeździmy tam bo liczymy, że jak silnik padnie do 150 tys km lub 7 lat, może nam naprawia w ramach gwarancji. Pomijam fakt, że większość podzespołów to gwarancja kończy się szybciej niż szumne 7 lat gwarancji KIA.
-
- Posty: 464
- Rejestracja: 22 lis 2021, 22:20
Re: Utrata gwarancji
Autor dał ciała i po temacie. Trzeba brać winę na klatę i jakoś z tym żyć. A nie kombinować, i zwalać winę na KP
-
- Posty: 209
- Rejestracja: 04 kwie 2022, 09:57
- model samochodu: ProCeed GT-Line 2022, White Deluxe
Re: Utrata gwarancji
Odwołanie nic nie zaszkodzi, a może uda się. Fajnie jak podzieli się informacją o finalnym wyniku tutaj na forum dla innych 

Re: Utrata gwarancji
Wiem ,że błąd był z mojej strony i też zgodnie z prawdą poinformowałem o tym KijeBlues Brothers pisze: ↑30 mar 2023, 15:01 Autor dał ciała i po temacie. Trzeba brać winę na klatę i jakoś z tym żyć. A nie kombinować, i zwalać winę na KP

